edlundd
Basic
Snygg! Hur stor Àr den?NyuthÀmtad GA-800
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Hur stor Àr den?NyuthÀmtad GA-800
GW-5610MW-7JF heter den.
Helt rÀtt. Det ska vara ett M ocksÄ.My bad. Men GW-M stÄr det pÄ mitt baklock.
Vitt Àr alltid trevligt.
Allt gÄr i vÄgor i den hÀr trÄdenTrevita
SÄ jÀkla bra, kanske den snyggaste squaren?!
Vitt Àr alltid trevligt.
Snygg modd. Originalet med negativ display Àr riktig snygg ocksÄ.
Det Àr en vanligt 5035 med positiv display som fÄtt modulen frÄn en 5735 och sedan b&b frÄn en 5600MW, lurigt va?Snygg modd. Originalet med negativ display Àr riktig snygg ocksÄ.
Tror han menade att det finns en 5025a i det utförandet men som har en negativ display. @Ploprof har den pÄ k&sDet Àr en vanligt 5035 med positiv display som fÄtt modulen frÄn en 5735 och sedan b&b frÄn en 5600MW, lurigt va?
Jao, sett den! Sjukt snygg och vettig peng ÀndÄ, synd att jag inte fixar negativ displayTror han menade att det finns en 5025a i det utförandet men som har en negativ display. @Ploprof har den pÄ k&s
StÀmmer. Det var den jag tÀnkte pÄ.Tror han menade att det finns en 5025a i det utförandet men som har en negativ display. @Ploprof har den pÄ k&s
Aha ok. Trodde att det var en DW-5025B-7JF du har moddat med 5035 modul.Det Àr en vanligt 5035 med positiv display som fÄtt modulen frÄn en 5735 och sedan b&b frÄn en 5600MW, lurigt va?
En av dom bÀsta displayerna jag sett, gör sig extra bra med guldet runtomkring.Laddar för 20 nya veckor
Dom dÀr aged-kiten Àr riktigt trevligaNÄgon som har aged metal-set för 5600 och vill sÀlja det?
Bilden snott frÄn nÀtet, det Àr den i silver jag Àr ute efter:
Ett sÄnt hÀr?Vart handlar man bÀst ett svart originalband förresten?
Grönt band blir lite för "grönabasker-wannabe" för mig.
Jajamen. Inte sÄ inne i tillbehörsvÀrlden, tÀnkte att det kanske fanns nÄgon given butik/site etc som sÀljer tillbehör till hyggliga priser.Ett sÄnt hÀr?
Casio Watch Strap Band for GG-B100-1A GG-B100-1AER GG-B100-1 Black 10595229 | eBay
CODE CASIO -. Buckle: stainless steel, colour silver. Model number is located on the back of the watch case. This strap is made from resin. We are professional supplier with more than 20 years of experience.www.ebay.com
Skulle nog sÀga att 98% av alla tillbehör jag köpt till mina Gs Àr via bukten.Jajamen. Inte sÄ inne i tillbehörsvÀrlden, tÀnkte att det kanske fanns nÄgon given butik/site etc som sÀljer tillbehör till hyggliga priser.
Handlar vi inget frÄn sÀljarn i Israel lÀngre? Han lÄg ju bra i pris och leveranstid i vÄras i alla fall.Skulle nog sÀga att 98% av alla tillbehör jag köpt till mina Gs Àr via bukten.
PrismÀssigt och leveranstidmÀssigt ligger dom i stort sett alltid bÀst till.
GÀller bara att hÄlla koll varifrÄn man handlar
Just nu mest via Polen eller Tyskland pga brexit och extra pÄslag frÄn icke-EUland
54.1Ă48.6Ă15.5mmSnygg! Hur stor Ă€r den?
Skulle vilja sÀtta ett combi bracelet pÄ denna, nÄn som vet vilken som passar? NÄn av 5600 kanske?NyuthÀmtad GA-800
LÀcker variant, Àr index lumade?
Dom har riktigt bra priser fortfarande, men inte en aning om hur det Àr med leveranstiderna dÀr ifrÄn nu, tull/momsavgifter kan dÀremot plussas pÄ dÀrifrÄn eftersom det inte Àr ett EUland.Handlar vi inget frÄn sÀljarn i Israel lÀngre? Han lÄg ju bra i pris och leveranstid i vÄras i alla fall.