• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

8D9F1EA0-AF48-44A6-B828-7AF17644DE9A.jpeg
Hade man kommit över en sĂ„n dĂ€r "juling" hade det vart svĂ„rt att motstĂ„đŸ˜ Den Ă€r riktigt tilltalande!

Sist jag bestÀllde dÀrifrÄn togs det 2 veckor. NÀstan lika lÄng tid som att bestÀlla frÄn UK.
Billigaste var pÄ watchia.com, tyvÀrr verkar dom inte ha det pÄ lager. Fick bli Polen.

Lagom till att sommaren ska ta slut kom nya "bad-klockan" GW-9110, en sak som dock störde mig Àr att Hög vatten displayen blinkar varje sekund istÀllet för att bara ha slÀcka lÀget den vill markera som 9100 gör, blir lite mycket rörelse pÄ displayen. Blir att lÀgga ut lillebror G-9100 pÄ Tratten strax.
IMG_20210809_091850.jpg

Billigaste var pÄ watchia.com, tyvÀrr verkar dom inte ha det pÄ lager. Fick bli Polen.
Jag blev lite orangesugen till min GG-B...... 😁

CASIO har verkligen hittat ett grymt koncept, grymma och anvÀndbara klockor som inte kostar skjortan (oftast).
Är sjukt nöjd med med GBD-H1000 och min Mudmaster.
Hoppas nöjdheten Àr stilla för ett tag, just nu finns iaf ingen annan G som pockar pÄ uppmÀrksamheten,
20210809_092020.jpg

CASIO har verkligen hittat ett grymt koncept, grymma och anvÀndbara klockor som inte kostar skjortan (oftast).
Är sjukt nöjd med med GBD-H1000 och min Mudmaster.
Hoppas nöjdheten Àr stilla för ett tag, just nu finns iaf ingen annan G som pockar pÄ uppmÀrksamheten,
20210809_092020.jpg
Hann du köpa nÀr den var nere i 2600 pÄ Klockor.com? :)
Hittade ju ett orange band för knappt 700 nĂ€r jag lĂ€nkade till det svarta bandet igĂ„r... Ligger och skriker KÖÖÖÖÖÖÖÖÖP i sparatlistan😁

Hann du köpa nÀr den var nere i 2600 pÄ Klockor.com? :)
Hittade ju ett orange band för knappt 700 nĂ€r jag lĂ€nkade till det svarta bandet igĂ„r... Ligger och skriker KÖÖÖÖÖÖÖÖÖP i sparatlistan😁
Verkar finnas nÄgra kvar:

Verkar finnas nÄgra kvar:
Det var det priset som gjorde att det bidde en GG-B. Dom gÄr ju beggade för samma pengar.. :)
Jag köpte oxĂ„ 1 Ă„r extra garanti, men som du sĂ€ger, frĂ„gan Ă€r om man egentligen kommer ha nĂ„n nytta av den 😁

@Aros, har du bÄde svart och grön?

.. som JosĂ© Jalapeño on a Stick hade sagt 😁
a5bac0cb853fa219993b8df5578466aa.jpg

Är det nĂ„n av er GG-B100Ă€gare som checkat om det gĂ„r att invertera displaytexten till positiv konstant istĂ€llet?
Den blir ju positiv nÀr den visar vilket lÀge man gÄr in i men sen Àr det bara mörker igen ju:cool:
Inte 💯 men har pillat en del och jag tror inte det Ă€r en funktion som finns tyvĂ€rr. 😕

Tillbaka
Topp