Hade man kommit över en sÄn dÀr "juling" hade det vart svÄrt att motstÄ Den Àr riktigt tilltalande!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hade man kommit över en sÄn dÀr "juling" hade det vart svÄrt att motstÄ Den Àr riktigt tilltalande!
Nej, bara visarna har lume.LÀcker variant, Àr index lumade?
Ja fifasen. Underbart Ă€r kort, som Magnus Uggla sjunger.Ăntligen!!!!
... Ăr semestern slut...
Snygg avatar, jag kÀnde knappt igen digNej, bara visarna har lume.
AppropÄ avatarer... Fasen vet pÄ hur mÄnga stÀllen jag sett "dig" under semesternSnygg avatar, jag kÀnde knappt igen dig
Sist jag bestÀllde dÀrifrÄn togs det 2 veckor. NÀstan lika lÄng tid som att bestÀlla frÄn UK.Dom har riktigt bra priser fortfarande, men inte en aning om hur det Àr med leveranstiderna dÀr ifrÄn nu, tull/momsavgifter kan dÀremot plussas pÄ dÀrifrÄn eftersom det inte Àr ett EUland.
Billigaste var pÄ watchia.com, tyvÀrr verkar dom inte ha det pÄ lager. Fick bli Polen.Sist jag bestÀllde dÀrifrÄn togs det 2 veckor. NÀstan lika lÄng tid som att bestÀlla frÄn UK.
Jag blev lite orangesugen till min GG-B......Billigaste var pÄ watchia.com, tyvÀrr verkar dom inte ha det pÄ lager. Fick bli Polen.
Black resin strap for Casio G-shock Mudmaster GG-B100-1AER / GG-B100
Auktoriserad ÄterförsÀljareVi Àr en auktoriserad ÄterförsÀljare av detta varumÀrke. Detta innebÀr stor trygghet för dig som kund: försÀkran om att klockan Àr Àkta och omfattas av officiell service och rikstÀckande garanti Casio G-shock Mudmaster GG-B100-1www.watchia.com
Samma hÀr men nu mÄste jag lugna mig lite.Jag blev lite orangesugen till min GG-B......
Hann du köpa nÀr den var nere i 2600 pÄ Klockor.com?CASIO har verkligen hittat ett grymt koncept, grymma och anvÀndbara klockor som inte kostar skjortan (oftast).
Ăr sjukt nöjd med med GBD-H1000 och min Mudmaster.
Hoppas nöjdheten Àr stilla för ett tag, just nu finns iaf ingen annan G som pockar pÄ uppmÀrksamheten,
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPHann du köpa nĂ€r den var nere i 2600 pĂ„ Klockor.com?
Hittade ju ett orange band för knappt 700 nĂ€r jag lĂ€nkade till det svarta bandet igĂ„r... Ligger och skriker KĂĂĂĂĂĂĂĂĂP i sparatlistan
Ja, den kostade 2522:- plus 29:- för CASIO:s 3-Ärsgaranti (antagligen bortkastade pengar).Hann du köpa nÀr den var nere i 2600 pÄ Klockor.com?
Hittade ju ett orange band för knappt 700 nĂ€r jag lĂ€nkade till det svarta bandet igĂ„r... Ligger och skriker KĂĂĂĂĂĂĂĂĂP i sparatlistan
Verkar finnas nÄgra kvar:Hann du köpa nÀr den var nere i 2600 pÄ Klockor.com?
Den Àr sÄ vansinnigt brutal. Inga kompromisser.Mudmastern vÀgrar lÀmna handleden
Det var det priset som gjorde att det bidde en GG-B. Dom gÄr ju beggade för samma pengar..Verkar finnas nÄgra kvar:
Casio G-Shock Mudmaster GG-B100-1A3ER
Auktoriserad ÄterförsÀljareVi Àr auktoriserad ÄterförsÀljare av det hÀr mÀrket. Det betyder mycket för dig som konsument: en garanti om att klockan Àr Àkta, samt officiell service och rikstÀckande garanti. Bluetooth 4.0-förbindelseVia Bluetooth kan du slawww.klockor.com
Si señorDet var det priset som gjorde att det bidde en GG-B. Dom gÄr ju beggade för samma pengar..
Jag köpte oxÄ 1 Är extra garanti, men som du sÀger, frÄgan Àr om man egentligen kommer ha nÄn nytta av den
@Aros, har du bÄde svart och grön?
.. som José Jalapeño on a Stick hade sagtSi señor
HÄller medDen Àr sÄ vansinnigt brutal. Inga kompromisser.
Inte men har pillat en del och jag tror inte det Àr en funktion som finns tyvÀrr... som José Jalapeño on a Stick hade sagt
Ăr det nĂ„n av er GG-B100Ă€gare som checkat om det gĂ„r att invertera displaytexten till positiv konstant istĂ€llet?
Den blir ju positiv nÀr den visar vilket lÀge man gÄr in i men sen Àr det bara mörker igen ju