MRG Monday
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det Ă€r 6600 han har⊠oops, nu kommer den igenâŠSĂ„g "American Sniper" igĂ„r natt pĂ„ dumburken. NĂ€stan omöjligt att koncentrera sig pĂ„ filmen nĂ€r alla flashade sina G-Shocks hela tiden...
Denna video beskriver hur man plockar isÀr en GG-B100... som José Jalapeño on a Stick hade sagt
Ăr det nĂ„n av er GG-B100Ă€gare som checkat om det gĂ„r att invertera displaytexten till positiv konstant istĂ€llet?
Den blir ju positiv nÀr den visar vilket lÀge man gÄr in i men sen Àr det bara mörker igen ju
VILL HAAAAAAA!!!!!!!!Den hÀr vill jag ha!
The Minions x Baby-G collab is a tribute to retro video games - G-Central G-Shock Fan Site
New for August in China, the Baby-G BA-110MON21-7APRM and BGD-501MON21-7PRM watches are a collaboration with the Minions cartoon franchise from Illumination.www.g-central.com
Hmm... varför bara baby-G... De borde göra en version med DW5600 ocksÄ.Den hÀr vill jag ha!
The Minions x Baby-G collab is a tribute to retro video games - G-Central G-Shock Fan Site
New for August in China, the Baby-G BA-110MON21-7APRM and BGD-501MON21-7PRM watches are a collaboration with the Minions cartoon franchise from Illumination.www.g-central.com
KlassikerVeckans krigare⊠my beloved
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP om du hittar en! Den Ă€r skitfrĂ€n juJag har 4 G-shocks i nulĂ€get och Ă€r lite sugen pĂ„ en CasiOak ocksĂ„, gillar designen. TyvĂ€rr har ingen av dessa vad jag sett ljusdrift. Ăr det enkelt att skruva bort locket och byta batteri sjĂ€lv? Ur & Penn tar 199kr, om jag minns rĂ€tt, för batteribyte och dĂ„ ingĂ„r trycktest. Jag undrar vad som skulle behöva testas. Om tĂ€tningarna Ă€r fĂ€rska och man skruvar Ă„t det ordentligt sĂ„ borde det vĂ€l funka tĂ€nker jag. Eller ska Ă„tskruvningen ske med instrument sĂ„ det mĂ„ste bli rĂ€tt vridmoment?
Vill ha en sÄdan hÀr!
Ser ut som om den Ă€r nagellacksmoddadĂkta vs fake Eller var det tvĂ€rtom?
Jag har 4 G-shocks i nulĂ€get och Ă€r lite sugen pĂ„ en CasiOak ocksĂ„, gillar designen. TyvĂ€rr har ingen av dessa vad jag sett ljusdrift. Ăr det enkelt att skruva bort locket och byta batteri sjĂ€lv? Ur & Penn tar 199kr, om jag minns rĂ€tt, för batteribyte och dĂ„ ingĂ„r trycktest. Jag undrar vad som skulle behöva testas. Om tĂ€tningarna Ă€r fĂ€rska och man skruvar Ă„t det ordentligt sĂ„ borde det vĂ€l funka tĂ€nker jag. Eller ska Ă„tskruvningen ske med instrument sĂ„ det mĂ„ste bli rĂ€tt vridmoment?
Vill ha en sÄdan hÀr!
Den Ă€r sjukt cool! Men 6000kr Ă€r ett löjligt överprisâŠJag har 4 G-shocks i nulĂ€get och Ă€r lite sugen pĂ„ en CasiOak ocksĂ„, gillar designen. TyvĂ€rr har ingen av dessa vad jag sett ljusdrift. Ăr det enkelt att skruva bort locket och byta batteri sjĂ€lv? Ur & Penn tar 199kr, om jag minns rĂ€tt, för batteribyte och dĂ„ ingĂ„r trycktest. Jag undrar vad som skulle behöva testas. Om tĂ€tningarna Ă€r fĂ€rska och man skruvar Ă„t det ordentligt sĂ„ borde det vĂ€l funka tĂ€nker jag. Eller ska Ă„tskruvningen ske med instrument sĂ„ det mĂ„ste bli rĂ€tt vridmoment?
Vill ha en sÄdan hÀr!
Det Ă€r rĂ€tt enkelt att byta batteri sjĂ€lv. Finns mĂ„nga guider pĂ„ youtube. Se bara till att inte dra Ă„t för hĂ„rt dĂ„ det Ă€r lĂ€tt att strippa gĂ€ngorna. Det gĂ€ller alla skruvar pĂ„ klockan.Jag har 4 G-shocks i nulĂ€get och Ă€r lite sugen pĂ„ en CasiOak ocksĂ„, gillar designen. TyvĂ€rr har ingen av dessa vad jag sett ljusdrift. Ăr det enkelt att skruva bort locket och byta batteri sjĂ€lv? Ur & Penn tar 199kr, om jag minns rĂ€tt, för batteribyte och dĂ„ ingĂ„r trycktest. Jag undrar vad som skulle behöva testas. Om tĂ€tningarna Ă€r fĂ€rska och man skruvar Ă„t det ordentligt sĂ„ borde det vĂ€l funka tĂ€nker jag. Eller ska Ă„tskruvningen ske med instrument sĂ„ det mĂ„ste bli rĂ€tt vridmoment?
Vill ha en sÄdan hÀr!
Den blÄ-lila ser nÀstan sjÀlvlysande ut.Det Àr rÀtt enkelt att byta batteri sjÀlv. Finns mÄnga guider pÄ youtube. Se bara till att inte dra Ät för hÄrt dÄ det Àr lÀtt att strippa gÀngorna. Det gÀller alla skruvar pÄ klockan.
Har du tittat pÄ de hÀr 2 ocksÄ?
GA-2100THB och GA-2100THS
Det Àr rÀtt enkelt att byta batteri sjÀlv. Finns mÄnga guider pÄ youtube. Se bara till att inte dra Ät för hÄrt dÄ det Àr lÀtt att strippa gÀngorna. Det gÀller alla skruvar pÄ klockan.
Har du tittat pÄ de hÀr 2 ocksÄ?
GA-2100THB och GA-2100THS
RÀtt ovanlig. Kul med unik modul ocksÄDW-D5600 tror jag inte att jag sett innan..
Ăr det nĂ„n hĂ€r i trĂ„den som har en??
Ovanlig G Shock DW-D5600P-1JF
Utropspris: 699 kr. Typ: Auktion. Slutar: 9/5/2021 10:14:07 PM. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Herr pÄ Tradera.www.tradera.com
HÀrliga bilder!FortsÀtter snylta pÄ sambon Àven idag och njuter pÄ bÀstkusten .
Jag tycker den dÀr e asnice, köpte den sjÀlv lite pÄ chansning men vart riktigt positivt överraskad. Bland de bÀsta sommar-klocka.KÀnner mig djupt nere i G-trÀsket igen