dzlDave
Silver
Behöver man "klippa" gunmibandet pÄ den dÀr?Snygg profil.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Behöver man "klippa" gunmibandet pÄ den dÀr?Snygg profil.
Wooo! Forumets första? Gillar den skarpt, tror dock inte jag kan bÀra upp den sjÀlv...Retro-Metal
Japp.Behöver man "klippa" gunmibandet pÄ den dÀr?
Var hittar man en sÄn? cool!Retro-Metal
Tack kompis .HĂ€rliga bilder!
Har sett en med silverfÀrgad tavlan ocksÄ. Var nÀra köpa en guld med röd visare innan.Wooo! Forumets första? Gillar den skarpt, tror dock inte jag kan bÀra upp den sjÀlv...
Jag va ocksĂ„ skeptisk men den va inte sĂ„ "space'ad" som jag tyckte den sĂ„g ut pĂ„ bild. Förutom att den Ă€r lite knubbig och hög sĂ„ kan den nog passera som en vanlig stĂ„l klocka vid ögonkastet. Ăr nog en keeper för mig iaf.Wooo! Forumets första? Gillar den skarpt, tror dock inte jag kan bĂ€ra upp den sjĂ€lv...
Japan Media Store via eBay körde jag.Var hittar man en sÄn? cool!
Oj, jag hade aldrig klarat av att veta att jag inte kan justera som jag vill pÄ en sÄ dyr. DÄ gÀller det att göra en perfekt sizing.
Det gÀller dessutom att vara sÀker pÄ att man ska behÄlla den, dÄ nÀsta Àgare kanske har större handleder.Oj, jag hade aldrig klarat av att veta att jag inte kan justera som jag vill pÄ en sÄ dyr. DÄ gÀller det att göra en perfekt sizing.
Ahh, nej klockan Ă€r ju skönt silren. Jag tĂ€nkte mest pĂ„ mina fjantigt smala handleder.Jag va ocksĂ„ skeptisk men den va inte sĂ„ "space'ad" som jag tyckte den sĂ„g ut pĂ„ bild. Förutom att den Ă€r lite knubbig och hög sĂ„ kan den nog passera som en vanlig stĂ„l klocka vid ögonkastet. Ăr nog en keeper för mig iaf.
Har för mig att det Àr inte sÄ dyrt att köpa ett nytt band. Kollade inte vi upp det för en tid sen?Det gÀller dessutom att vara sÀker pÄ att man ska behÄlla den, dÄ nÀsta Àgare kanske har större handleder.
Finns microjustering pÄ lÄset. Lite gran i alla fall.Oj, jag hade aldrig klarat av att veta att jag inte kan justera som jag vill pÄ en sÄ dyr. DÄ gÀller det att göra en perfekt sizing.
Den guldiga Ă€r brutal. Ăr den med silvertalva ocksĂ„ stĂ„l? Fast jag gillar nog den hĂ€r med svart tavla bĂ€st pga lĂ€sbarheten.Har sett en med silverfĂ€rgad tavlan ocksĂ„. Var nĂ€ra köpa en guld med röd visare innan.
Oj, jag hade aldrig klarat av att veta att jag inte kan justera som jag vill pÄ en sÄ dyr. DÄ gÀller det att göra en perfekt sizing.
Ja. Den finns med silvertavla ocksĂ„. Den guldiga Ă€r skitsnygg tycker jag. Det blir sĂ€kert en sĂ„n eller en united arrows för mig sen. BĂ„da Ă€r schyssta.Den guldiga Ă€r brutal. Ăr den med silvertalva ocksĂ„ stĂ„l? Fast jag gillar nog den hĂ€r med svart tavla bĂ€st pga lĂ€sbarheten.
Ja, det var inte sÄ mycket. Men ÀndÄ nÄt att ha i ÄtankeHar för mig att det Àr inte sÄ dyrt att köpa ett nytt band. Kollade inte vi upp det för en tid sen?
ja, och sen t ex min handled svÀller ganska mycket bÄde pÄ sommaren samt extra nÀr man svettas etc sÄ jag justerar armbandet rÀtt ofta.Ja, det var inte sÄ mycket. Men ÀndÄ nÄt att ha i Ätanke
Man behöver en speciellt skruvmejsel för att byta band ocksÄ.Ja, det var inte sÄ mycket. Men ÀndÄ nÄt att ha i Ätanke
Intressant klockval för löptÀvling.Svart King som nu Àr nere i ok pris
Thread 'PB nu 1 200 kr CASIO G-Shock GX-56BB' https://klocksnack.se/threads/pb-nu-1-200-kr-casio-g-shock-gx-56bb.152670/
2300kr ink byteHar för mig att det Àr inte sÄ dyrt att köpa ett nytt band. Kollade inte vi upp det för en tid sen?
Photoshop-moddade den andra litegranna... SO 90's!Den blÄ-lila ser nÀstan sjÀlvlysande ut.
Gillar den
Blir Ànnu coolare att modda den med modulen och caset frÄn B5600BL.Lila o rosa Àr fint.