• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Snygg profil.

PXL_20210809_132216485.jpg
Behöver man "klippa" gunmibandet pÄ den dÀr?

Wooo! Forumets första?👍 Gillar den skarpt, tror dock inte jag kan bĂ€ra upp den sjĂ€lv... 😓
Jag va ocksĂ„ skeptisk men den va inte sĂ„ "space'ad" som jag tyckte den sĂ„g ut pĂ„ bild. Förutom att den Ă€r lite knubbig och hög sĂ„ kan den nog passera som en vanlig stĂ„l klocka vid ögonkastet. Är nog en keeper för mig iaf.

Jag va ocksĂ„ skeptisk men den va inte sĂ„ "space'ad" som jag tyckte den sĂ„g ut pĂ„ bild. Förutom att den Ă€r lite knubbig och hög sĂ„ kan den nog passera som en vanlig stĂ„l klocka vid ögonkastet. Är nog en keeper för mig iaf.
Ahh, nej klockan Ă€r ju skönt silren. Jag tĂ€nkte mest pĂ„ mina fjantigt smala handleder. 😓

Har sett en med silverfÀrgad tavlan ocksÄ. Var nÀra köpa en guld med röd visare innan.
Den guldiga Ă€r brutal. 😁 Är den med silvertalva ocksĂ„ stĂ„l? Fast jag gillar nog den hĂ€r med svart tavla bĂ€st pga lĂ€sbarheten.

Edit: Nu sĂ„g jag den med silvertavla. Fan jag gillar alla tre. 😅

Tillbaka
Topp