• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den hĂ€r lockade mest av alla idag istĂ€llet för GWG-1000 och MTG-B1000D mfl. Billigast Ă€r den ocksĂ„ 😁
20210809_211536.jpg
Och lika stor som en liten hand ✋ 😍

Lite eftermiddagskaffe ska man vÀl ha?
29A5413E-9C2B-4387-807B-835A89D51272.jpeg
Man vet att sommaren börjar lida mot sitt slut nĂ€r @Aros sĂ„ sakteliga börjar visa lite mer av sin nuna i trĂ„den. HĂ€rligt att se! 😊

Ska för övrigt ge GGB-100 en ytterligare chans, en annan variant av den. Den orangea föll mig inte i smaken men hoppas att denna ska göra det. Är bortrest dock sĂ„ det dröjer ett litet tag innan den sitter pĂ„ handleden.

Hörrni, har ju en G-Shock GA2110-8AER liggandes som anvÀnds vÀldigt lite, i stort sett oanvÀnd haha... tanken först var ju att man skulle ha denna kvar ifall den ökar i vÀrde pga att den försvann, tror ni det kommer bli nÄn ökning av denna om 5-10Är eller liknande? NÀr jag ska anvÀnda arbetarklocka tar jag ju pÄ mig min GW-M5610, sÄ blev lite fundersam om man skulle krÀnga den...
IMG_20210201_084849.jpg

Hörrni, har ju en G-Shock GA2110-8AER liggandes som anvÀnds vÀldigt lite, i stort sett oanvÀnd haha... tanken först var ju att man skulle ha denna kvar ifall den ökar i vÀrde pga att den försvann, tror ni det kommer bli nÄn ökning av denna om 5-10Är eller liknande? NÀr jag ska anvÀnda arbetarklocka tar jag ju pÄ mig min GW-M5610, sÄ blev lite fundersam om man skulle krÀnga den...
IMG_20210201_084849.jpg
Trevlig modell. Historiskt Àr det vÀl fÄ G-shocks - utöver en del limiterade/specialmodeller - som dragit ivÀg vÀrdemÀssigt.

Man vet att sommaren börjar lida mot sitt slut nĂ€r @Aros sĂ„ sakteliga börjar visa lite mer av sin nuna i trĂ„den. HĂ€rligt att se! 😊

Ska för övrigt ge GGB-100 en ytterligare chans, en annan variant av den. Den orangea föll mig inte i smaken men hoppas att denna ska göra det. Är bortrest dock sĂ„ det dröjer ett litet tag innan den sitter pĂ„ handleden.
Det vet du! 😂

Gör det, jag tycker det Ă€r mycket pang för pengen, men man behöver ha den pĂ„ ett par dagar för att vĂ€nja sig vid storleken om man haft mindre klockor ett tag đŸ‘đŸ»

Tillbaka
Topp