Och lika stor som en liten handDen hÀr lockade mest av alla idag istÀllet för GWG-1000 och MTG-B1000D mfl. Billigast Àr den ocksÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Och lika stor som en liten handDen hÀr lockade mest av alla idag istÀllet för GWG-1000 och MTG-B1000D mfl. Billigast Àr den ocksÄ
Den gör sig bÀttre hÀr:Blir Ànnu coolare att modda den med modulen och caset frÄn B5600BL.
Man vet att sommaren börjar lida mot sitt slut nÀr @Aros sÄ sakteliga börjar visa lite mer av sin nuna i trÄden. HÀrligt att se!Lite eftermiddagskaffe ska man vÀl ha?
Trevlig modell. Historiskt Àr det vÀl fÄ G-shocks - utöver en del limiterade/specialmodeller - som dragit ivÀg vÀrdemÀssigt.Hörrni, har ju en G-Shock GA2110-8AER liggandes som anvÀnds vÀldigt lite, i stort sett oanvÀnd haha... tanken först var ju att man skulle ha denna kvar ifall den ökar i vÀrde pga att den försvann, tror ni det kommer bli nÄn ökning av denna om 5-10Är eller liknande? NÀr jag ska anvÀnda arbetarklocka tar jag ju pÄ mig min GW-M5610, sÄ blev lite fundersam om man skulle krÀnga den...
Tack för svar. Det var lite sÄ jag kÀnde ocksÄ, lite oklart om jag kommer anvÀnda den framöver hehe. FÄr sova pÄ sakenTrevlig modell. Historiskt Àr det vÀl fÄ G-shocks - utöver en del limiterade/specialmodeller - som dragit ivÀg vÀrdemÀssigt.
Svart King som nu Àr nere i ok pris
Thread 'PB nu 1 200 kr CASIO G-Shock GX-56BB' https://klocksnack.se/threads/pb-nu-1-200-kr-casio-g-shock-gx-56bb.152670/
Jag sa bara ok pris, inte att det var ett superpris
Du fick tillbaka den!Den gör sig bÀttre hÀr:
Gammal bild.Du fick tillbaka den!
Det vet du!Man vet att sommaren börjar lida mot sitt slut nÀr @Aros sÄ sakteliga börjar visa lite mer av sin nuna i trÄden. HÀrligt att se!
Ska för övrigt ge GGB-100 en ytterligare chans, en annan variant av den. Den orangea föll mig inte i smaken men hoppas att denna ska göra det. Ăr bortrest dock sĂ„ det dröjer ett litet tag innan den sitter pĂ„ handleden.
Skarp bild! Hur mÄnga G's har du i din samling egentligen?
Tack! Har runt 30st, tror jag.Skarp bild! Hur mÄnga G's har du i din samling egentligen?
Nattbeater???Tack för svar. Det var lite sÄ jag kÀnde ocksÄ, lite oklart om jag kommer anvÀnda den framöver hehe. FÄr sova pÄ saken
Har du nÄgot familjefoto att bjussa pÄ?Tack! Har runt 30st, tror jag.
Den dÀr kombon bidde riktigt bra!!Morning
Du skulle vÀl sÀlja den till mig?TÀnkte jag skulle flippa denna nu nÀr de ligger en GWG-1000 Ä vÀntar pÄ ICA.. men det fÄr jag inte för frugan ..första dinkan jag Inte fÄr sÀlja!
Yez, det kan jag ordna sen.Har du nÄgot familjefoto att bjussa pÄ?
à h, skönt att lÀsa. Jag e "bara" pÄ 14st, skönt att kÀnna att det finns nÄgra Levels högre att nÄ. ...sÄ dÄ surfar jag vidare och letar fler .Tack! Har runt 30st, tror jag.
ca 55-60st....à h, skönt att lÀsa. Jag e "bara" pÄ 14st, skönt att kÀnna att det finns nÄgra Levels högre att nÄ. ...sÄ dÄ surfar jag vidare och letar fler .
Hur mÄnga har ni andra?