• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det hĂ€r Ă€r helt sjukt men finns det nĂ„tt sug kvar efter denna sĂ„ dra ett PM 😔
6EE0A056-F1F2-4422-8BCC-304D92656203.jpeg
Ja men nu har jag köpt upp pengarna 😆
 
Ingen hÀr som har en Amazfit T-Rex Pro eller föregÄngaren och kan hÄlla den mot en GW-9400 eller liknande?

6085ba0777abb.jpeg
Hur var det med T-Rex dÄ? Ingen?
JĂ€mfört med GSW-H1000 har den batteritid pĂ„ ett par veckor istĂ€llet för ett par dagar. Men, det Ă€r ju ingen G-Shock 🙄

Edit:... Och kostar under 2k!
 
Senast Àndrad:

Crispie

Rolex
Hur var det med T-Rex dÄ? Ingen?
JĂ€mfört med GSW-H1000 har den batteritid pĂ„ ett par veckor istĂ€llet för ett par dagar. Men, det Ă€r ju ingen G-Shock 🙄

Edit:... Och kostar under 2k!
Äh! Strunt i det. Köp en GSW-H1000 innan jag tvingas göra det. Verkar bara vara du och jag som har nĂ„got som helst sug efter den.

Har ocksÄ varit sugen pÄ dom dÀr Amazfit men hamnat i Garmin trÀsket och meckit att ta sig ut nÀr man bygger historiken.
 
Äh! Strunt i det. Köp en GSW-H1000 innan jag tvingas göra det. Verkar bara vara du och jag som har nĂ„got som helst sug efter den.

Har ocksÄ varit sugen pÄ dom dÀr Amazfit men hamnat i Garmin trÀsket och meckit att ta sig ut nÀr man bygger historiken.
Nja, GSW-H1000 verkar ha alldeles för dÄlig batteritid. Folk som har den verkar ha köpt den mest för att det Àr en G-shock. Inte för att den Àr bra eller billig.

Jag snubblade över den hĂ€r https://m3.idg.se/2.1022/1.752282/Amazfit-T-Rex-Pro och blev sugen men skulle vilja se den ihop med en G-shock. Googla kanske ☝

Edit: Google hjÀlpte inte
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Tur du nöp den sĂ„ jag slapp 😅
@Silverglantz nu Ă€r jag SJUKT nyfiken 🧐
Inget supermĂ€rkvĂ€rdigt egentligen men jag har spanat pĂ„ den en lĂ€ngre tid, sen var jag förbi KM Globen och rĂ„kade testa en nyligen

IkvĂ€ll blev jag erbjuden att köpa en fin med rĂ€tt band osv sĂ„ vad gör man 😳
 

Crispie

Rolex
Nja, GSW-H1000 verkar ha alldeles för dÄlig batteritid. Folk som har den verkar ha köpt den mest för att det Àr en G-shock. Inte för att den Àr bra eller billig.

Jag snubblade över den hĂ€r https://m3.idg.se/2.1022/1.752282/Amazfit-T-Rex-Pro och blev sugen men skulle vilja se den ihop med en G-shock. Googla kanske ☝

Edit: Google hjÀlpte inte
Du har nog rÀtt. Den Àr nog en besvikelse. Men jag vill sÄ gÀrna att den ska vara bra.
 

edlundd

Cartier
Skulle vilja testa en Muddie G-9300 för att bekrÀfta eller dementera ett lÄngdraget sug. Storleken oroar mig en aning. Ingen som vet om det finns nÄgon fysisk butik i Göteborg som har Mudman inne?
 

Flipper2

Rolex
Skulle vilja testa en Muddie G-9300 för att bekrÀfta eller dementera ett lÄngdraget sug. Storleken oroar mig en aning. Ingen som vet om det finns nÄgon fysisk butik i Göteborg som har Mudman inne?
Den finns garanterat inte i nÄgon butik i Sverige

Hur stor handled har du? Jag hade en Mudman innan och den satt perfekt pÄ mina 16.5 cm.
Flera hĂ€r inne kan intyga att Muddie Ă€r ĂŒberskön att bĂ€ra oavsett handledsstorleken 👍
 

edlundd

Cartier
Den finns garanterat inte i nÄgon butik i Sverige

Hur stor handled har du? Jag hade en Mudman innan och den satt perfekt pÄ mina 16.5 cm.
Flera hĂ€r inne kan intyga att Muddie Ă€r ĂŒberskön att bĂ€ra oavsett handledsstorleken 👍
Okej, vad synd. Har ocksÄ 16,5, sÄ visst - men att den verkar vara mer lik typ Rangeman Àn Gulfman i storleken har varit lite off putting hittills.
 
Topp