Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lila
Purple-blue G-Shock GMW-B5000PB-6 evokes twilight in Tokyo - G-Central G-Shock Fan Site
Evoking a cityscape scene of Tokyo at twilight, the G-Shock GMW-B5000PB-6 has a stainless steel bezel with a purple ion plating and band links with anwww.g-central.com
Undra hur pass limiterad den Àr. Riktigt lÀckerSlÀpps snart
Casio G-Shock Full Metal Purple IP Twilight Tokyo GMW-B5000PB-6ER Limited Edition
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Mycket fin! Synd att den inte Àr i titan, men Ä andra sidan Àr ju priset betydligt mer rimligt.Undra hur pass limiterad den Àr. Riktigt lÀcker
Jag kan ha ett över. Pm?Oj jÀvlar. Det var dyrt. Jag köpte ett svart, dock med silver keeper frÄn TikTox vill jag minnas. Tror inte jag betalade mer Àn 350 pix.
Gissar att det Àr som aged IP och titanare dvs inte jÀtte limiterad.Undra hur pass limiterad den Àr. Riktigt lÀcker
En kompis till mig som har den dÀr sÀger att man inte kan stÀlla in/resetta sekunder manuellt utan att den endast kan synka sekunder via Appen. LÄter ju mÀrkligt om en "klocka" inte gÄr att stÀlla in exakt tid pÄ manuellt, gÄr ju pÄ enklaste 3229 t om, Àr det sÄ?
Hittar ingen pÄ klockgiganten?Finns pÄ Ebay iaf har jag sett...
Och lager pÄ klockgiganten.se...
Kanske blandat ihop med M5610U. Den har dem.Hittar ingen pÄ klockgiganten?
7000:- Det Àr ju sÄ orimligt dyrt att jag ser i kors!Mycket fin! Synd att den inte Àr i titan, men Ä andra sidan Àr ju priset betydligt mer rimligt.
Den finns pÄ sidan, men slutsÄld.Hittar ingen pÄ klockgiganten?
Har för mig att det brukar alltid stÄ slutsÄld innan de fÄr in den...men jag kan ha fel.Den finns pÄ sidan, men slutsÄld.
Den Àr dessutom sveindyr trots 20% rabatt.Har för mig att det brukar alltid stÄ slutsÄld innan de fÄr in den...men jag kan ha fel.
Samma listpris pÄ guldis.7000:- Det Àr ju sÄ orimligt dyrt att jag ser i kors!
KÀnns som det brukar vara allmÀn praxis numera. SÄ dumt, bÀttre att skriva nyhet vÀntas inom kort eller nÄt i den stilen.Har för mig att det brukar alltid stÄ slutsÄld innan de fÄr in den...men jag kan ha fel.
Jamen guld Àr ju jÀttedyrt har jag hört.Samma listpris pÄ guldis.
Riktig guld ja. Typ den hÀr.Jamen guld Àr ju jÀttedyrt har jag hört.
Det har jag undrat sen första kom ut. Medvetet designval eller sÄ jagade dom gram. (Eller sÄ flirtade dom med alla gamla gubbar Ä tanter som var unga nÀr originalet kom ut, det Àr ju ÀndÄ bara dom som har rÄd med deras orimliga prissÀttning)Riktig guld ja. Typ den hÀr.
Edit: en sak fattar jag inte...varför kan inte Casio göra samma bezel pÄ stÄlisarna som denna dvs med upphöjd "protection" och "G-Shock"?
@roostermanDet har jag undrat sen första kom ut. Medvetet designval eller sÄ jagade dom gram. (Eller sÄ flirtade dom med alla gamla gubbar Ä tanter som var unga nÀr originalet kom ut, det Àr ju ÀndÄ bara dom som har rÄd med deras orimliga prissÀttning)
Tackar ödmjukast för den piken
Haha... TÀnkte pÄ att du har en grym samling av stÄlisarna.Tackar ödmjukast för den piken
Det Àr dÀrför jag dammsuger marknaden pÄ begagnade innan jag handlar ny G
Plus att jag Àr SnÄlÀnning ju
Och jag tog mest Ät mig att jag Àr gammalHaha... TÀnkte pÄ att du har en grym samling av stÄlisarna.