Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hittar ingen pÄ klockgiganten?
Ja Sorry. SĂ„ var det nog...Kanske blandat ihop med M5610U. Den har dem.
VÀlkommen in G-emenskapen hÀr i trÄden Den dÀr oaken Àr en bra början att paddla ner sig i trÀsket med
Doppar fötterna i G-Shock-trÀsket. Finns risk att det blir fler.
VÀlkommen, bra första val! En digital att matcha med nÀst dÄ
Doppar fötterna i G-Shock-trÀsket. Finns risk att det blir fler.
jag fÄr typ aldrig RCVD hÀr i StockholmBeatern Àr med idag
Göteborg brukar funka men Stockholm kan vara pÄ grÀnsen.jag fÄr typ aldrig RCVD hÀr i Stockholm
Bor norr om Stockholm. Jag börjar fÄ det frÄn i början pÄ augusti pÄ nÀsta alla mina MB6 klockor och alltid vid kl.03:02. Det har aldrig funkat sÄ bra innan. FÄr se hur lÀnge det funkar.jag fÄr typ aldrig RCVD hÀr i Stockholm
hur och vart har du dem förvarade dÄ? eller lÀgger du dem aktivt vid fönstret?Bor norr om Stockholm. Jag börjar fÄ det frÄn i början pÄ augusti pÄ nÀsta alla mina MB6 klockor och alltid vid kl.03:02. Det har aldrig funkat sÄ bra innan. FÄr se hur lÀnge det funkar.
Jag förvarar de i klockvÀskan i ett skÄp. Det synkar ocksÄ nÀr jag har klockan pÄ mig nÀr jag sover. Det bara hoppade igÄng sjÀlv utan att jag har gjort nÄgot.hur och vart har du dem förvarade dÄ? eller lÀgger du dem aktivt vid fönstret?
Bor norr om Stockholm. Jag börjar fÄ det frÄn i början pÄ augusti pÄ nÀsta alla mina MB6 klockor och alltid vid kl.03:02. Det har aldrig funkat sÄ bra innan. FÄr se hur lÀnge det funkar.
hur och vart har du dem förvarade dÄ? eller lÀgger du dem aktivt vid fönstret?
Jag tycker ocksÄ att de synkar bÀttre under mörka halvÄret Àn under sommaren. Mina ligger alltid pÄ fönsterbrÀdan dock med persiennerna nere.Jag förvarar de i klockvÀskan i ett skÄp. Det synkar ocksÄ nÀr jag har klockan pÄ mig nÀr jag sover. Det bara hoppade igÄng sjÀlv utan att jag har gjort nÄgot.
ok, coolt. det Àr ju positivt, ska prova stÀlla min lÄda pÄ lite olika stÀllenJag förvarar de i klockvÀskan i ett skÄp. Det synkar ocksÄ nÀr jag har klockan pÄ mig nÀr jag sover. Det bara hoppade igÄng sjÀlv utan att jag har gjort nÄgot.
ok dÀr ser man, hoppas mina hoppar igÄng till vintern ocksÄ dÄJag tycker ocksÄ att de synkar bÀttre under mörka halvÄret Àn under sommaren. Mina ligger alltid pÄ fönsterbrÀdan dock med persiennerna nere.
OcksÄ oftast vid 3-tiden för mig.
Flytta lĂ€ngre norrut. Jag fĂ„r alltid synk i Ărnsköldsvik.jag fĂ„r typ aldrig RCVD hĂ€r i Stockholm
ja, för mycket folk hĂ€r...dem snor min Radio TĂ€ckningFlytta lĂ€ngre norrut. Jag fĂ„r alltid synk i Ărnsköldsvik.
Mina synkar vĂ€ldigt vĂ€l i UmeĂ„ ocksĂ„. Oftast ligger de i klocklĂ„dan med locket stĂ€ngt och de synkar Ă€ndĂ„! Just nu har jag bara Rangeman som bara kör mb6 men Ă€ven 5610:an synkade som den skulle hĂ€r.Flytta lĂ€ngre norrut. Jag fĂ„r alltid synk i Ărnsköldsvik.
GW5600B kom hem idag. Sjukt nöjd!
Blev kanon!Ojojoj vad bra det blev med svart band pÄ denna.
Seglade rakt upp i topptvÄ i min lista av badass klockor.
För perfektionisten finns Àven svart baklock (denna har grönt) att komplettera med.
Före:
700:- senare:
PĂ„ handleden:
LÀcker modell. Hur mÄnga G har du nu? Din son hade nÄgra ocksÄ va?
Dessa Àr sonens. Han anvÀnder mest den röda och efter det Camo-modellen.
Jag har sÄlt av nÄgra sÄ dessa Àr de jag har kvar. Min Mudmaster har jag nog inte anvÀnt pÄ ett Är.
Ah, sÄdan far sÄdan son. Han kommer att sluta som dig. Bra progression! ^^
Den dÀr 5035:an, Àr det den som Àr signerad av skaparen till G-shock?
Dessa Àr sonens. Han anvÀnder mest den röda och efter det Camo-modellen.
Jag har sÄlt av nÄgra sÄ dessa Àr de jag har kvar. Min Mudmaster har jag nog inte anvÀnt pÄ ett Är.
Den helsvarta, ja, tyvÀrr.Den dÀr 5035:an, Àr det den som Àr signerad av skaparen till G-shock?
Stort!Den helsvarta, ja, tyvÀrr.
Den Àr jÀttejobbig, nÀr jag behöver göra nÄgot gör jag via appen. AnvÀnder den som dumklocka, enbart för tiden.En kompis till mig som har den dÀr sÀger att man inte kan stÀlla in/resetta sekunder manuellt utan att den endast kan synka sekunder via Appen. LÄter ju mÀrkligt om en "klocka" inte gÄr att stÀlla in exakt tid pÄ manuellt, gÄr ju pÄ enklaste 3229 t om, Àr det sÄ?