Agnbyâ
Silver
den king-stÄl-modden mÄste vÀga en del
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
den king-stÄl-modden mÄste vÀga en del
@spammerstakeahike dem Àr frÄn Wenger Seaforce Chrono serien. ( den svartröda kom med stÄlarmband, men jag bytte till gummi )Stabil samling! Bra lösningar för förvaringen. MÄste hitta en bra lösning hÀr ocksÄ.
De dÀr Wenger med olikfÀrgade knappar, hur ser modellen ut?
Mindre Àn jag trodde
@spammerstakeahike dem Àr frÄn Wenger Seaforce Chrono serien. ( den svartröda kom med stÄlarmband, men jag bytte till gummi )
Dem hÀr Wenger klockorna fÄr man mycket klocka för pengarna ( om man gillar Quartz ), safirglas, 200m, super bekvÀma
kurvade armband och swiss Ronda verk. NÀr dem slÀpptes kostade dem en del ( ), men nu kan man hitta dem billig pÄ tex eBay.
Mycket lyckad mod, bra gjort.Lila fÀrgen Àr rÀtt subtil och syns bara i rÀtt vinkel. Precis som jag vill ha det.
Tackar!Mycket lyckad mod, bra gjort.
Vad grymt om Kingen har grÄa klÀder med lila bezelinlÀgg, dÄ skulle Megatron vara ett passande namn.Tackar!
Lila fÀrgen Àr rÀtt subtil och syns bara i rÀtt vinkel. Precis som jag vill ha det.
Ja, det hade vart kul att kunna fÄ tag i modd delar till kingen. Finns hur mycket som helst roliga delar i Malaysia och Singapore men ingen skickar till EU.Vad grymt om Kingen har grÄa klÀder med lila bezelinlÀgg, dÄ skulle Megatron vara ett passande namn.
Precis, men du sitter ÀndÄ pÄ den snyggaste, den gröna variantenVÀnta bara tills han har fÄtt den rödsvarta.
DÀr har vi ju en sÄn med justerbar betraktningsvikel! Har redan glömt vem som frÄgade...Om Casio skulle fÄ för sig att uppdatera denna modul med multiband 6 och solar, blir det direkt köp för mig.
Precis. Undrat det ocksÄ
Vi gör ingen bra reklam tydligen
Dom har inte kommit till att klÀ om Kingen till metall Àn dock men det borde bli under nÀsta Är
Du mÄste fasen vara uppe i 50-slÀngen oxÄ juNÀr börjar man inse att man har för mÄnga klockor. ( ej alla klockor pÄ bilderna )
Gjorde om en av "sÀngbordslÄdan", tar mycket mer plats sÄhÀr Àn att bara stÀlla klockorna bakom varandra i 2 rader.
Men det blev snyggt och prydligt.
Solar lite vid fönstret.
Det dÀr Àr inga Volvo 240fÀlgar iafPutsa skitiga fÀlgar Àr ju sÄdÀr lagomt kul. Tur det finns saker som klockfotopaus.
DÄ spammar jag lite dÄ.Du/ni mÄste spamma mer
Hur kÀnns den nu efter nÄgra dagar? FÄr medge att jag saknar den lite
Den fÄr stannaHur kÀnns den nu efter nÄgra dagar? FÄr medge att jag saknar den lite
Mudman funkar perfekt nÀr man fixartacoköttfÀrs oxÄ
Er en stund siden jeg har handlet bezel nÄ.Tack, ja skruvar och band verkar vara lÀtt att hitta sÄ tips pÄ bezel kan behövas
Den lila DGK hade suttit fint om man hittade nÄn till vettigt prisDÄ spammar jag lite dÄ.
Absolut. Hade velat ha en shock resist logo i lila istÀllet för DGK texten pÄ glaset. Kanske ska göra en lila display modd sen.Den lila DGK hade suttit fint om man hittade nÄn till vettigt pris
Tack sÄ mycket, fÄr bli en bestÀllning nÀr jag fÄtt hem klockanEr en stund siden jeg har handlet bezel nÄ.
Siste jeg kjĂžpte var fra linken under.
-Litt harde/stive, men fungerte ok.
Ellers dukker ettermarked bezel opp pÄ ebay av og til.
Denna Àr min favorit. Helt omöjligt att hitta ett bra ex till vettigt pris.Den lila DGK hade suttit fint om man hittade nÄn till vettigt pris