• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

den king-stÄl-modden mÄste vÀga en del :D
20200703_230323.jpg
 

dragonhf

Rolex
Stabil samling! Bra lösningar för förvaringen. MÄste hitta en bra lösning hÀr ocksÄ.
De dÀr Wenger med olikfÀrgade knappar, hur ser modellen ut?
@spammerstakeahike dem Àr frÄn Wenger Seaforce Chrono serien. ( den svartröda kom med stÄlarmband, men jag bytte till gummi )
Dem hÀr Wenger klockorna fÄr man mycket klocka för pengarna ( om man gillar Quartz ), safirglas, 200m, super bekvÀma
kurvade armband och swiss Ronda verk. NĂ€r dem slĂ€pptes kostade dem en del ( 😱 ), men nu kan man hitta dem billig pĂ„ tex eBay.

IMG_0038.JPG
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
@spammerstakeahike dem Àr frÄn Wenger Seaforce Chrono serien. ( den svartröda kom med stÄlarmband, men jag bytte till gummi )
Dem hÀr Wenger klockorna fÄr man mycket klocka för pengarna ( om man gillar Quartz ), safirglas, 200m, super bekvÀma
kurvade armband och swiss Ronda verk. NĂ€r dem slĂ€pptes kostade dem en del ( 😱 ), men nu kan man hitta dem billig pĂ„ tex eBay.

IMG_0038.JPG


Coola dinkor! Wenger brukar vara rÀtt tysta om sig men hÀr har de lyckats bra.
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
NÀr börjar man inse att man har för mÄnga klockor. ( ej alla klockor pÄ bilderna :banghead:)

Gjorde om en av "sÀngbordslÄdan", tar mycket mer plats sÄhÀr Àn att bara stÀlla klockorna bakom varandra i 2 rader.
Men det blev snyggt och prydligt.

IMG_0033.JPG


IMG_0035.JPG


Solar lite vid fönstret.

IMG_0036.JPG
Du mĂ„ste fasen vara uppe i 50-slĂ€ngen oxĂ„ ju😁
DĂ„ Ă€r det inte bara jag😄
 

Haugesund

Cartier
Tack, ja skruvar och band verkar vara lĂ€tt att hitta sĂ„ tips pĂ„ bezel kan behövas 😃
Er en stund siden jeg har handlet bezel nÄ.
Siste jeg kjĂžpte var fra linken under.
-Litt harde/stive, men fungerte ok.

Ellers dukker ettermarked bezel opp pÄ ebay av og til.

 

Anton E

Omega
2-Faktor
Er en stund siden jeg har handlet bezel nÄ.
Siste jeg kjĂžpte var fra linken under.
-Litt harde/stive, men fungerte ok.

Ellers dukker ettermarked bezel opp pÄ ebay av og til.

Tack sĂ„ mycket, fĂ„r bli en bestĂ€llning nĂ€r jag fĂ„tt hem klockan😊
 
Topp