VÀnta bara tills han har fÄtt den rödsvarta.
Oh yeah. ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
VÀnta bara tills han har fÄtt den rödsvarta.
GG-B100 Mudmaster har det iaf och jag tror att GWG-1000 ocksÄ har det men kan inte kolla det just nu.Jag gillar det Konvex formade glaset riktigt mycket som finns pÄ en del GravityMasters. (Tror analog Frog har det ocksÄ?) Finns/har det Mudmasters med Konvex't glas ocksÄ?
Cool, tack. ska kolla lite YT video pÄ dem pÄ seGG-B100 Mudmaster har det iaf och jag tror att GWG-1000 ocksÄ har det men kan inte kolla det just nu.
Gwg-1000 har platt safirglas.GG-B100 Mudmaster har det iaf och jag tror att GWG-1000 ocksÄ har det men kan inte kolla det just nu.
Se @L&W svar nedan gÀllande 1000.Cool, tack. ska kolla lite YT video pÄ dem pÄ se
den king-stÄl-modden mÄste vÀga en delDen hÀr köpte jag för precis tvÄ Är sedan efter att lockats av @S.L.
Sen dess har det kommit in Ànnu en GXW-56-1BJF följt av en GXW-56BB och till sist en GX-56BB.
TvÄ av dom fick metallskal men nu har dom tvÄ som Àr kvar vanliga klÀder.
Gratulerer sÄ masse til den som skaffet seg denneKnappt 700 inkl frakt... JÀklar vad den stack...
@Haugesund , Àr DW-5200 sÄ ÄtrÄvÀrd?
Kommit fram till att det hÀr Àr en jÀkla skitklocka!
Att man ska behöva lÀsa bruksanvisningen för att klura ut att det fanns en skruvad krona som sÄg ut som en sensor som diaboliskt dolde en massa instÀllningsfunktioner
AlltsÄ, man kan ju göra sÄ.. Men det Àr inte rÀtt
GrattisDen hamnade hÀr FÄr se nu dÄ om jag lyckas hitta klÀder till den
Snyggt, men bezeln upp och ner va?SÄdÀr. Tycker att det Àr fint med lite lila pÄ stealth kingen.
Haha, mÀrkte inte ens det.Snyggt, men bezeln upp och ner va?
Tack, ja skruvar och band verkar vara lÀtt att hitta sÄ tips pÄ bezel kan behövasGrattis
VÄr gode @Haugesund har kanske nÄgon bra kanal till bezel
Ser bÀttre ut nu va?Snyggt, men bezeln upp och ner va?
VÀrst vad du var petig dÄ..Snyggt, men bezeln upp och ner va?
Meckar lite...
Japp, kingen har dubbla glas.Ah spÀnnande.
Kan du förresten verifiera om King har dubbla glas? NÄn youtub-are pÄstod det men hÀr Àr jag lite osÀker.
Japp, kingen har dubbla glas.
De sitter ihop sÄ hÀr. Se bilden till höger.Coolt. Sitter de ihop som en dubbelmacka eller Àr det lite luft emellan?
Den Àr ju byggd som en stridsvagn! BalltDe sitter ihop sÄ hÀr. Se bilden till höger.
Ja, rÀtt overkill men coolt.Den Àr ju byggd som en stridsvagn! Ballt
De sitter ihop sÄ hÀr. Se bilden till höger.
NÀr börjar man inse att man har för mÄnga klockor. ( ej alla klockor pÄ bilderna )
Gjorde om en av "sÀngbordslÄdan", tar mycket mer plats sÄhÀr Àn att bara stÀlla klockorna bakom varandra i 2 rader.
Men det blev snyggt och prydligt.
Solar lite vid fönstret.