• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ser ut som om 9052 har utgĂ„tt 😭
7246291D-A7FA-4FA6-8000-CD61A7F39F96.png

IMG_20210822_084300.jpg

Kommit fram till att det hÀr Àr en jÀkla skitklocka!
Att man ska behöva lĂ€sa bruksanvisningen för att klura ut att det fanns en skruvad krona som sĂ„g ut som en sensor som diaboliskt dolde en massa instĂ€llningsfunktioner😳 :banghead: 😁
AlltsĂ„, man kan ju göra sĂ„.. Men det Ă€r inte rĂ€ttđŸ€Ł

Det var dĂ„ sjĂ€lvaste 
 vad ni frestar med era Kingbilder! Varför var det inte ballt med King nĂ€r jag hade min som senare gick till @Agnby⌚ ? Du Ă€r en Ă€kta hype man @spammerstakeahike
Precis. Undrat det ocksĂ„ 😆
Vi gör ingen bra reklam tydligen đŸ˜Ș
Dom har inte kommit till att klĂ€ om Kingen till metall Ă€n dock men det borde bli under nĂ€sta Ă„r 😁

Knappt 15 minuter kvar pĂ„ en gamling on The tratt😉
Objekt iofs, och pris, inte en aning om det Ă€r bra eller ejđŸ€·â€â™‚ïž
Ja den verkar ligga bra i pris, Àn sÄ lÀnge iaf. Undrar om det gÄr att fÄ tag pÄ gummi och dekorskruvar till den?

Det var dĂ„ sjĂ€lvaste 
 vad ni frestar med era Kingbilder! Varför var det inte ballt med King nĂ€r jag hade min som senare gick till @Agnby⌚ ? Du Ă€r en Ă€kta hype man @spammerstakeahike
Den hÀr köpte jag för precis tvÄ Är sedan efter att lockats av @S.L.
20190808_143225.jpg

Sen dess har det kommit in Ànnu en GXW-56-1BJF följt av en GXW-56BB och till sist en GX-56BB.
TvÄ av dom fick metallskal men nu har dom tvÄ som Àr kvar vanliga klÀder.
20210208_212204.jpg

Jag gillar det Konvex formade glaset riktigt mycket som finns pÄ en del GravityMasters. (Tror analog Frog har det ocksÄ?) Finns/har det Mudmasters med Konvex't glas ocksÄ?

Tillbaka
Topp