lofgreno
Guld
HÄller med, den dÀr lilla inverterade Àr inte lÀttlÀst...riktigt snygga...men varför kan dem inte fÄ ut en varsion med positive display
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
HÄller med, den dÀr lilla inverterade Àr inte lÀttlÀst...riktigt snygga...men varför kan dem inte fÄ ut en varsion med positive display
Nu har jag lyckats. Fick denna bilden frÄn min kÀra fru
Snart hÀnger hon pÄ KS. :-D
@Derixwife lÄter som ett helt OK nytt nick hÀr tycker jag..
Var det inte Lady GaGa som körde den gulingen??Nu har jag lyckats. Fick denna bilden frÄn min kÀra fru
Var det inte Lady GaGa som körde den gulingen??
Har hon den rosa Baby-Gn kvar eller var det den du sÄlde?? AlltsÄ din fruga inte Lady GaGa
Det Àr Lady Gaga pÄ bilden dÄ, inte min fru.
Vad du har koll pÄ lady gaga.Var det inte Lady GaGa som körde den gulingen??
Derixwife?Nu har jag lyckats. Fick denna bilden frÄn min kÀra fru
Den Àr kvar!Har hon den rosa Baby-Gn kvar eller var det den du sÄlde?? AlltsÄ din fruga inte Lady GaGa
NejDerixwife?
Hur trivs du med klockan hittills? Jag kollade en YT instruktionsvideo och det Àr en riktigt cool modul med mÄnga extra finesser som de flesta G-Shock saknar. Kanske den bÀsta militÀrklockan bland deras modeller? Gillar vibe alarm och kronograf i 1000 timmar, eller 41 dygn och 16 timmar. Gillar den skarpt!JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tur det Àr en G-Shock
FĂ„r jag lov att presenter GD-350!
Den har allt jag (nÀstan) nÄgonsin önskat mig av en G-shock. Skönt gummi, lite större siffror, ascool display, snabbtimer, separat ljusknapp, vibration etc
Och den Àr verklgien grÄ.
Köööp!!! Helt klart vÀrt pengarna.Hur trivs du med klockan hittills? Jag kollade en YT instruktionsvideo och det Àr en riktigt cool modul med mÄnga extra finesser som de flesta G-Shock saknar. Kanske den bÀsta militÀrklockan bland deras modeller? Gillar vibe alarm och kronograf i 1000 timmar, eller 41 dygn och 16 timmar. Gillar den skarpt!
âJag gillar nödvĂ€ndigtvis inte stora klockor det Ă€r bara det att klockorna jag gillar rĂ„kar vara stora.âFavoriten just nu! Vet inte om det Ă€r safirglaset, screwbacken eller den krispiga displayen, den Ă€r bara sĂ„ jĂ€kla bra. Frogman Ă€r inte sĂ„ stor som man kan tro heller, inte sjĂ€lva boetten iaf. En annan lösning pĂ„ bandet skulle göra att klockan bĂ€rs mycket mindre. Jag tĂ€nker mig dĂ„ ett band som gĂ„r rakt ner frĂ„n luggarna istĂ€llet för att bygga pĂ„ lug to lug-mĂ„ttet. Jag sjĂ€lv tycker att jag kan bĂ€ra upp den med mina 16,5cm handleder, jag tycker till och med att den sitter riktigt bra. Jag gillar nödvĂ€ndigtvis inte stora klockor det Ă€r bara det att klockorna jag gillar rĂ„kar vara stora.
Min sanning! Föredrar max 40mm.. Ska fan lĂ€gga in det som citat i min profil.âJag gillar nödvĂ€ndigtvis inte stora klockor det Ă€r bara det att klockorna jag gillar rĂ„kar vara stora.â
Underbart!
AlltsÄ, ni kommer att sluta ta ig pÄ allvar eftersom jag höjer alla mina köp till skyarna.Hur trivs du med klockan hittills? Jag kollade en YT instruktionsvideo och det Àr en riktigt cool modul med mÄnga extra finesser som de flesta G-Shock saknar. Kanske den bÀsta militÀrklockan bland deras modeller? Gillar vibe alarm och kronograf i 1000 timmar, eller 41 dygn och 16 timmar. Gillar den skarpt!
Tack. Precis vad jag behövde! Hittade du den pÄ ebay?AlltsÄ, ni kommer att sluta ta ig pÄ allvar eftersom jag höjer alla mina köp till skyarna.
Men... Den hĂ€r gĂ„ngen Ă€r det sant, klockan Ă€r grym. Ălskar "snabbtimern" och vibratorn.
Jag gillar att det piper varje heltimme, men det kan ju vara lite störande i vissa miljöer, vibrator pÄ!
Sen gillar jag att den Àr hyfsat diskret och att texten Àr lite större.
Den Àr rÀtt hög, men vafasen det Àr ju en G.
Det enda negativa jag har mÀrkt av Àr att den tenderar att glida ner pÄ sidan en aning. Jag Àr iof ganska van, dÄ jag gillar att ha klockorna löst och över knölen.
För att summera sÄ Àlskar jag verkligen den lilla rackaren, kÀnns som en modern uppdaterad G-Shock, fast med all G-Shock DNA orört.
Leker med tanken pÄ en med negativ display, dÄ denna var sÄ lÀttavlÀst. Men nu vÀntar jag iaf en mÄnad innan nÀsta köp. Om @spammerstakeahike kan sluta posta King-bilder förstÄs...
LÄter som att du snart fÄr söka bygglov och bygga ett stötsÀkrat husDen Àr sÄ grymt bra i sin enkelhet och med kombilÀnken
RÄkar vara en till sÄn pÄ vÀg in i veckan
Köpte den pÄ Amazon, inte denna handlare dock.Tack. Precis vad jag behövde! Hittade du den pÄ ebay?
Har bara stötsÀkra klockor, sÄ det Àr lugntLÄter som att du snart fÄr söka bygglov och bygga ett stötsÀkrat hus
Tack @mega ! DÀr stressade du mig till att snabbt klippa ett ex. Den svarta Àr ocksÄ riktigt fin, den mest lÀsbara negativa display enligt mÄngaKöpte den pÄ Amazon, inte denna handlare dock.
Modellen Àr nedlagd, sÄ lika bra att skynda och fynda