Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vrid om kniven bara, gör det.King idag igen.
Köööpp!!!Vrid om kniven bara, gör det.
SÄ sjukt nice. Konstigt att de röda detaljerna gör det till en helt annan klocka Àn BB.King idag igen.
MĂ„nga fina detaljer!
Klart, ett ganska mÀrkligt pÄstÄende att kungen Àr 3 dimensionell men den Àr verkligen det
SÄ sjukt nice. Konstigt att de röda detaljerna gör det till en helt annan klocka Àn BB.
Kingen ser verkligen ut att kunna benĂ€mnas som "Rambos val". Och den Ă€r stor. Ăr den rentav Ă€nnu större pĂ„ baksidan Ă€n Rangeman 9400?
Rangeman har större baklock Àn kingen.Jag tror att kingen har större baksida. Den Àr tÀckt med resin men jag skulle tro att baklocket Àr rÀtt stort ja. Tror @L&W vet.
Det finns jĂ€mförelsesbild mellan Rangeman och kingen nĂ„gra sidor tillbaka. Kingen har ett större skal Ă€n Rangeman och större lug to lug mĂ„tt.Kingen ser verkligen ut att kunna benĂ€mnas som "Rambos val". Och den Ă€r stor. Ăr den rentav Ă€nnu större pĂ„ baksidan Ă€n Rangeman 9400?
Men satan vilken nostalgi. 31 sjÀlv men bÄde jag och farsan tyckte de var lika kul! Funkar för alla Äldrar.Gissa Äldern, detta lekte jag med som barn.
Tech skeleton, frÀckt collection-namn Den fÀrgsÀttningen var mumsig, eller vad sÀger du @daniel svensson ?
Det finns jÀmförelsesbild mellan Rangeman och kingen nÄgra sidor tillbaka. Kingen har ett större skal Àn Rangeman och större lug to lug mÄtt.
Den dÀr mÄste jag ju nÀstan ha. Var hur nÀr?Tech skeleton, frÀckt collection-namn Den fÀrgsÀttningen var mumsig, eller vad sÀger du @daniel svensson ?
Testa "try it on" pĂ„ G-Shock UK. RĂ€tt kul funktion faktiskt.Rangeman har nĂ€stan 6cm l2l och Ă€nnu större Ă€n det Ă€r verkligen för stort. SĂ„ Kingen lĂ€r nog inte hamna i min samling. Vet inte hur Casio tĂ€nkte dĂ€r. Ăr mĂ„tten gjorda med tanke pĂ„ sumobrottare som kunder?
Den slÀpps snart.Den dÀr mÄste jag ju nÀstan ha. Var hur nÀr?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag Àr ocksÄ sjukt nyfikenInget nytt om GWG-2000? Tycker att det borde lÀcka lite bilder snart, speciellt eftersom ryktet sÀger att den ska slÀppas i oktober.
Edit. RÀtt nöjd med min nya "signatur".
Hoppas de hÄller sig nÄgorlunda till designen pÄ gwg-1000, den Àr ju fortfarande en av de absolut coolaste och snyggaste av alla G-shocks.Jag Àr ocksÄ sjukt nyfiken
KÀns som om det kommer att bli en riktig drÀpare.
Testa "try it on" pÄ G-Shock UK. RÀtt kul funktion faktiskt.
GX-56BB-1ER
From G-SHOCK, the watch that sets the standard for timekeeping toughness, comes the latest models to feature basic G-SHOCK black that captures the essence of one-tone resin.g-shock.co.uk
Hittar inte den funktionen...
Du fÄr sluta att sukta oss. Jag som "försöker" att hÄlla mig. Den orangea Àr jÀttefin.
Du försöker hÄlla dig? Skojar du eller haha...Du fÄr sluta att sukta oss. Jag som "försöker" att hÄlla mig. Den orangea Àr jÀttefin.
Tror att den Àr Àven fin om man skulle modda den till positiv display.
Du kan vÀl vara snÀll och hÄlla med bara.Du försöker hÄlla dig? Skojar du eller haha...
Den orangea Ă€r ett mĂ„ste. Ăven den gröna Ă€r fin tycker jag.