• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

King idag igen.

PXL_20210901_163634226.jpg
PXL_20210901_163622587.jpg
Vrid om kniven bara, gör det.

SÄ sjukt nice. Konstigt att de röda detaljerna gör det till en helt annan klocka Àn BB.

Ja, den Àr nice.
PÄ nÄt sÀtt kÀnns BB lite som en annan klocka. Kan hÄlla med om detta.
Men det kanske Àr unikt för BB modeller generellt? Tycker min BB Casio-oak kÀnns mindre som en oak Àn t ex den grÄa.

Kingen ser verkligen ut att kunna benĂ€mnas som "Rambos val". Och den Ă€r stor. Är den rentav Ă€nnu större pĂ„ baksidan Ă€n Rangeman 9400?

Jag tror att kingen har större baksida. Den Àr tÀckt med resin men jag skulle tro att baklocket Àr rÀtt stort ja. Tror @L&W vet.

Det finns jÀmförelsesbild mellan Rangeman och kingen nÄgra sidor tillbaka. Kingen har ett större skal Àn Rangeman och större lug to lug mÄtt.

Rangeman har nĂ€stan 6cm l2l och Ă€nnu större Ă€n det Ă€r verkligen för stort. SĂ„ Kingen lĂ€r nog inte hamna i min samling. Vet inte hur Casio tĂ€nkte dĂ€r. Är mĂ„tten gjorda med tanke pĂ„ sumobrottare som kunder?

Rangeman har nĂ€stan 6cm l2l och Ă€nnu större Ă€n det Ă€r verkligen för stort. SĂ„ Kingen lĂ€r nog inte hamna i min samling. Vet inte hur Casio tĂ€nkte dĂ€r. Är mĂ„tten gjorda med tanke pĂ„ sumobrottare som kunder?
Testa "try it on" pÄ G-Shock UK. RÀtt kul funktion faktiskt.

Dags att flippa 2 G's, slÀnge ut dem pÄ tratten tillsvidare. Hojta till om nÄgon e sugen.

Du fĂ„r sluta att sukta oss. Jag som "försöker" att hĂ„lla mig. Den orangea Ă€r jĂ€ttefin.😆
Tror att den Àr Àven fin om man skulle modda den till positiv display.
Du försöker hĂ„lla dig? Skojar du eller haha...😆😂
Den orangea Ă€r ett mĂ„ste. 😉 Även den gröna Ă€r fin tycker jag.

Tillbaka
Topp