• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Screenshot_20210901-222129.jpg

Aha. Jag blev konfunderad nÀr jag kollade igen men ÀndÄ inte hittade.
Jag anvÀnder i huvudsak weblÀsaren Duckduckgo och den funktionen funkar inte dÄ, knappen syns inte alls. NÀr jag provade med Chrome sÄ syns den.

Rangeman har nĂ€stan 6cm l2l och Ă€nnu större Ă€n det Ă€r verkligen för stort. SĂ„ Kingen lĂ€r nog inte hamna i min samling. Vet inte hur Casio tĂ€nkte dĂ€r. Är mĂ„tten gjorda med tanke pĂ„ sumobrottare som kunder?

Man bör inte stirra sig blind pÄ specen. Den Àr stor men stor pÄ rÀtt sÀtt tycker jag.

Grymt snygg! Jag har varit lite sugen pÄ en sÄn men sÄg en G-Shock highfashion video dÀr han sa att "flera" har sagt att den har kvalitetsproblem, typ bandet skulle vara obekvÀmt och problem med visarna. Har du mÀrkt av nÄgot eller bara nöjd?
Har haft Gulfen i flera omgÄngar. SuverÀn klocka. Vissa hade en del problem med att visarna inte kunde stÀlla sig i ett visst lÀge.

Grymt snygg! Jag har varit lite sugen pÄ en sÄn men sÄg en G-Shock highfashion video dÀr han sa att "flera" har sagt att den har kvalitetsproblem, typ bandet skulle vara obekvÀmt och problem med visarna. Har du mÀrkt av nÄgot eller bara nöjd?
MÄste sÀga att den Àr vÀldigt skön att bÀra.
Bandet Àr mer silikonigt Àn plastigt , eller mjukare/greppigare kanske Àr mer rÀtt uttryckt.. :)
Den Àr ju tÀnkt som en sjö/dykklocka...
Visarna sitter dĂ€r dom ska 😁 Har inte mĂ€rkt av nĂ„got att dom vimsar runt dĂ€r dom inte ska vara, Ă€n iaf..👍

FĂ„r du möjlighet, sĂ„ testa en 😀

Bandet Àr mer silikonigt Àn plastigt , eller mjukare/greppigare kanske Àr mer rÀtt uttryckt.. :)
Visarna sitter dĂ€r dom ska 😁 Har inte mĂ€rkt av nĂ„got att dom vimsar runt dĂ€r dom inte ska vara, Ă€n iaf..👍

Kanon, tack för info. Det lÄter iofs bra att bandet Àr mjukare, jag kan t ex tycka att bandet pÄ Masters som Àr gjorda med Resin/Carbon Àr för hÄrt och inte formar sig tillrÀckligt annars.

FĂ„r styra upp en "G-Shock mĂ€ssa" sĂ„ man kan prova vilka som passar IRL, för dĂ„ligt utbud i fysiska affĂ€rerna 😆

FĂ„r styra upp en "G-Shock mĂ€ssa" sĂ„ man kan prova vilka som passar IRL, för dĂ„ligt utbud i fysiska affĂ€rerna 😆
HĂ„ller med. Hade vart lite trevligt med en G-shock GTG nĂ„n gĂ„ng 😀

Nu nÀr Clubhouse finns Àven för Android, kanske suget finns för att köra en G-shockkvÀll dÀr igen, som en början??
Vi körde ju ett test för nĂ„gra mĂ„nader sen, men dĂ„ fanns CH bara till Äppelmobarna..

Tillbaka
Topp