Aha. Jag blev konfunderad nÀr jag kollade igen men ÀndÄ inte hittade.
Jag anvÀnder i huvudsak weblÀsaren Duckduckgo och den funktionen funkar inte dÄ, knappen syns inte alls. NÀr jag provade med Chrome sÄ syns den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Rangeman har nĂ€stan 6cm l2l och Ă€nnu större Ă€n det Ă€r verkligen för stort. SĂ„ Kingen lĂ€r nog inte hamna i min samling. Vet inte hur Casio tĂ€nkte dĂ€r. Ăr mĂ„tten gjorda med tanke pĂ„ sumobrottare som kunder?
Grymt snygg! Jag har varit lite sugen pÄ en sÄn men sÄg en G-Shock highfashion video dÀr han sa att "flera" har sagt att den har kvalitetsproblem, typ bandet skulle vara obekvÀmt och problem med visarna. Har du mÀrkt av nÄgot eller bara nöjd?KvÀllens G
Europa eller jdm only? VÀntade ju SkitlÀnge pÄ den dÀr med psykadeliska fÀrger och sÄ kom den aldrig till Europa.Den slÀpps snart.
G-Shock DW-5900TS and GA-900TS Tech Skeleton Series - G-Central G-Shock Fan Site
The G-Shock DW-5900TS-1 and DW-5900TS-4 are different from the usual skeleton models in that the translucent part is not the bezel or band, but the face. Thiswww.g-central.com
Har haft Gulfen i flera omgÄngar. SuverÀn klocka. Vissa hade en del problem med att visarna inte kunde stÀlla sig i ett visst lÀge.Grymt snygg! Jag har varit lite sugen pÄ en sÄn men sÄg en G-Shock highfashion video dÀr han sa att "flera" har sagt att den har kvalitetsproblem, typ bandet skulle vara obekvÀmt och problem med visarna. Har du mÀrkt av nÄgot eller bara nöjd?
Beige + ingen BT =
æ°ăăăăăčăżăŒăGWG-2000ăă·ăȘăŒășăçąșèȘïŒćçȘăšäŸĄæ Œæ ć ±ăă«ă©ăŒăŻăă©ăăŻăă°ăȘăŒăłăăăŒăžă„ïŒæ„æŹćă§çŽ9äžćă : great G-SHOCK world
æ°äœG-SHOCKăGWG-2000ăă·ăȘăŒășă«ă€ăăŠæžăăŠăăŸăăgshockjp.blog.jp
Det Àr sÀkert samma med denna. DW5900DN3 finns för runt en tusenlapp pÄ Ebay.Europa eller jdm only? VÀntade ju SkitlÀnge pÄ den dÀr med psykadeliska fÀrger och sÄ kom den aldrig till Europa.
Aha tack för info, men de kanske va en "early-batch" dÄ kan man hoppas och om man köper nu nÄgra Är senare kanske dem fixat det dÄ.Har haft Gulfen i flera omgÄngar. SuverÀn klocka. Vissa hade en del problem med att visarna inte kunde stÀlla sig i ett visst lÀge.
Hmm... A1000 Frogman har ju BT och har inte B i modellnamnet.
æ°ăăăăăčăżăŒăGWG-2000ăă·ăȘăŒășăçąșèȘïŒćçȘăšäŸĄæ Œæ ć ±ăă«ă©ăŒăŻăă©ăăŻăă°ăȘăŒăłăăăŒăžă„ïŒæ„æŹćă§çŽ9äžćă : great G-SHOCK world
MÄste sÀga att den Àr vÀldigt skön att bÀra.Grymt snygg! Jag har varit lite sugen pÄ en sÄn men sÄg en G-Shock highfashion video dÀr han sa att "flera" har sagt att den har kvalitetsproblem, typ bandet skulle vara obekvÀmt och problem med visarna. Har du mÀrkt av nÄgot eller bara nöjd?
Kanon, tack för info. Det lÄter iofs bra att bandet Àr mjukare, jag kan t ex tycka att bandet pÄ Masters som Àr gjorda med Resin/Carbon Àr för hÄrt och inte formar sig tillrÀckligt annars.MÄste sÀga att den Àr vÀldigt skön att bÀra.
Bandet Àr mer silikonigt Àn plastigt , eller mjukare/greppigare kanske Àr mer rÀtt uttryckt..
Den Àr ju tÀnkt som en sjö/dykklocka...
Visarna sitter dÀr dom ska Har inte mÀrkt av nÄgot att dom vimsar runt dÀr dom inte ska vara, Àn iaf..
FÄr du möjlighet, sÄ testa en
Den har nog det mjukaste bandet av alla mina Gs.Kanon, tack för info. Det lÄter iofs bra att bandet Àr mjukare, jag kan t ex tycka att bandet pÄ Masters som Àr gjorda med Resin/Carbon Àr för hÄrt och inte formar sig tillrÀckligt annars.
FÄr styra upp en "G-Shock mÀssa" sÄ man kan prova vilka som passar IRL, för dÄligt utbud i fysiska affÀrernaMÄste sÀga att den Àr vÀldigt skön att bÀra.
Bandet Àr mer silikonigt Àn plastigt , eller mjukare/greppigare kanske Àr mer rÀtt uttryckt..
Den Àr ju tÀnkt som en sjö/dykklocka...
Visarna sitter dÀr dom ska Har inte mÀrkt av nÄgot att dom vimsar runt dÀr dom inte ska vara, Àn iaf..
FÄr du möjlighet, sÄ testa en
Aha, sÄ pass.Den har nog det mjukaste bandet av alla mina Gs.
Svart, grön och beige bÄdar gott. Nu vill vi ha bilder!
Jag sÄg ju den dÀr trÄksuben i titan för första gÄngen. Den vÀckte ett inte oansenligt habegÀr hos mig!
Nej, som en dÄlig Aliexpress-mod Om du tÀnkte pÄ den dÀr MRG-squaren.Jag sÄg ju den dÀr trÄksuben i titan för första gÄngen. Den vÀckte ett inte oansenligt habegÀr hos mig!
Nej, inte den. Den hÀr!Nej, som en dÄlig Aliexpress-mod Om du tÀnkte pÄ den dÀr MRG-squaren.
Jaha den!Nej, inte den. Den hÀr!
GMW-B5000TVA-1
HÄller med. Hade vart lite trevligt med en G-shock GTG nÄn gÄngFÄr styra upp en "G-Shock mÀssa" sÄ man kan prova vilka som passar IRL, för dÄligt utbud i fysiska affÀrerna
Ăr inte det tvĂ„ Ă„r bort?Jaha den!
Detta Àr ett helt sjukt beteende men jag har kommit pÄ mig sjÀlv flera gÄnger med att "lÀngta" till 40-Ärsjubeliumet
JoĂr inte det tvĂ„ Ă„r bort?
G mania Àr precis rÀtt ordGw 5000. Klockan som startade G mania hos mig circus 2018.