Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ha, samma hÀr. Duckduckgo FTW!Aha. Jag blev konfunderad nÀr jag kollade igen men ÀndÄ inte hittade.
Jag anvÀnder i huvudsak weblÀsaren Duckduckgo och den funktionen funkar inte dÄ, knappen syns inte alls. NÀr jag provade med Chrome sÄ syns den.
Har postat tidigare i trÄden, har den mörka!Testar nya U modellen! kÀnns bra
Jag tror jag kommer gilla 3 sekunders lyset! fÄr testa ikvÀllHar postat tidigare i trÄden, har den mörka!
Ăr super nöjd, och gillar detaljer sĂ„som att dataformat gĂ„r att Ă€ndra till dag:mĂ„nad.
Funnits sedan 83Efter att ha följt trÄden ett par veckor, kÀnde jag mig nödgad att fysiskt prova nÄgot av allt ni visar upp.
Efter att ha hittat nÄgot som jag trodde skulle falla pÄ lÀppen sÄ skred jag till handling-Amazon
Supernöjd, den har fĂ„tt hela veckans handledstidâŠKommer definitivt inte bli den sista G-Shock
NÀr jag nu visar upp mitt senaste tillskott, sÄ kan jag passa pÄ och visa vad jag rotade fram i gömmorna. Min klocka ifrÄn vÀrnplikten, ett batteribyte och den studsade igÄng.
Ingen G-Shock dock, men tror inte de fanns -88 ?
JÀmfört den med vanliga? Skillnad förutom det dÀr med tid i de olika lÀgena och datumvisningen?Testar nya U modellen! kÀnns bra
Trist!+-0
DĂ€r blev min StĂ„lis sĂ„ld samtidigt som köksspisen klappade ihop. Ăr det ödet?
Nej men hoppsan En sÄn hade jag ju inte innan
Inte @roosterman inte. Möjligtvis high on GVad hÀnde, fyllebestÀllning?
Var det den pÄ Tratten? Bra pris i sÄ fallNej men hoppsan En sÄn hade jag ju inte innan
Men gudars, vad Àr det för nÄt? En fyrkantig klocka?Nej men hoppsan En sÄn hade jag ju inte innan
Kommer alltid nÀr det passar som sÀmst+-0
DĂ€r blev min StĂ„lis sĂ„ld samtidigt som köksspisen klappade ihop. Ăr det ödet?
Nakenshock!!
NejdÄ. SÄnt hÄller inte jag pÄ medVad hÀnde, fyllebestÀllning?
Nope, den dök upp pÄ Blocket i helgen Vad gick den pÄ Tratten för??Var det den pÄ Tratten? Bra pris i sÄ fall
NejdÄ. SÄnt hÄller inte jag pÄ med
777, men den blev osÄldNope, den dök upp pÄ Blocket i helgen Vad gick den pÄ Tratten för??
Jag har mest anvÀnt originalfrasenHur var det texten gick nu, "jag bestÀller aldrig nykter "?
Ahhh men var inte den utan lÀnken??777, men den blev osÄld