• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kingen Àr nÄgot större. :p
Men sitter fantastiskt pÄ handleden, otroligt skön att bÀra.

HÀr pÄ 16,5 cm

king.jpg

LITE intresserad Ă€r jag Ă€ndĂ„ av en sĂ„dan. Jag har 17cm handled sĂ„ om den funkar pĂ„ din 16,5cm sĂ„ borde den funka pĂ„ mig...đŸ€”
Kruxet Àr vÀl att fÄ den att sitta sÄ den inte flÀnger runt pÄ handleden men ÀndÄ utan att den fördenskull spÀnner Ät för hÄrt.

LITE intresserad Ă€r jag Ă€ndĂ„ av en sĂ„dan. Jag har 17cm handled sĂ„ om den funkar pĂ„ din 16,5cm sĂ„ borde den funka pĂ„ mig...đŸ€”
Kruxet Àr vÀl att fÄ den att sitta sÄ den inte flÀnger runt pÄ handleden men ÀndÄ utan att den fördenskull spÀnner Ät för hÄrt.

Kingen hör till en av de fÄ klockor dÀr jag inte hamnar mellan tvÄ hÄl. Tror 17 kan funka bra för denna modell.

GodkvÀll, kÀra g-folk! Har en frÄga som jag e för lat att googla och göra reserch. Förutom, Ni kan mycket om g-shocks.. Undrar vilka mer g-shock modeler har snabbtimer funktionen som gw-9400 Rangeman? Har gw-9300, GD-350 och GW-7900 sÄn funktion???
Jag undersökte litegrann och GA-700, GA-800 samt GA-900 har ocksĂ„ denna funktion 😀

Har roterat lite pĂ„ tvĂ„ klockor i veckan. Även om storleken Ă€r relativt lika, sĂ„ Ă€r det stor skillnad pĂ„ kĂ€nslan. G shocken kĂ€nns i jĂ€mförelse vĂ€ldigt lĂ€tt pĂ„ armen, Ă€ven med gummi pĂ„ Orisen.
Jag mÄste ju sÀga att G shock generellt, och denna specifikt, har vÀxt för mig senaste tiden. Börjar bli sugen pÄ att utöka samlingen.

20210902_142045.jpg

20210902_142022.jpg

Tillbaka
Topp