• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

NÀr wrist presence Àr viktig.

PXL_20210903_115655821.jpg

Nöjd med nya layouten och funktionerna?
Riktigt sugen pÄ en sÄn hÀr, som tur Àr dom inte "speciellt dyra"
Bara att köööp som nÄgra hÀr brukar sÀga:)
AngĂ„ende funktionerna har jag bara Ă€ndrat datumformatet och det gillas samt att lyset lyser lite lĂ€ngre likasÄ 
NÄn undrade om krispigheten pÄ skÀrmen sÄ Àr den lika som utgÄende modellen skulle jag sÀga..
Fasiken denna klocka Ă€r allt man behöver
kanske
.
99211534-2656-486E-96DB-4DB3285E8ED5.jpeg

Bara att köööp som nÄgra hÀr brukar sÀga:)
AngĂ„ende funktionerna har jag bara Ă€ndrat datumformatet och det gillas samt att lyset lyser lite lĂ€ngre likasÄ 
NÄn undrade om krispigheten pÄ skÀrmen sÄ Àr den lika som utgÄende modellen skulle jag sÀga..
Fasiken denna klocka Ă€r allt man behöver
kanske
.
99211534-2656-486E-96DB-4DB3285E8ED5.jpeg
Jag kÀnner verkligen hur jag behöver den Ànnu mer nu, lite som dressklocka till skillnad mot mina andra G-monster som man inte törs ha till kundbesök :)

Tycker denna Àr sÄ perverst snygg med alla sina hörn och kanter.
Är man konstig? Kan man verkligen tycka att precis vad som helst Ă€r snyggt?

20210903_134507.jpg
Denna skapelse kanske inte gĂ„r under benĂ€mning ”vad som helst”. Designen Ă€r snarare noga skruvad till att passa inte vem som helst utan snarare, tja, vuxna smĂ„ pojkar med barnasinnet kvar :)

Tycker denna Àr sÄ perverst snygg med alla sina hörn och kanter.
Är man konstig? Kan man verkligen tycka att precis vad som helst Ă€r snyggt?

20210903_134507.jpg

SjÀlv ser jag ut som nÄnting katten dragit in, men min fru ser nÄt i mig i alla fall, sÄ jag tror och hoppas innerligt att svaret pÄ din frÄga Àr ja.

Den dĂ€r klockan var ju riktigt snygg ✌. SjĂ€lv har jag tvĂ€rbytt som hastigast med grabben. M5610-1er Ă€r ocksĂ„ riktigt bra.

Trevlig helg allihopa đŸ„łđŸ»!

20210903_150514.jpg

Jag undrar angÄende min AWG-M100SB-2AER: kan det vara funktionen att displayen lyses upp nÀr man vickar klockan i ett visst lÀge som gör att batteriladdningen ligger kvar pÄ mellanlÀge Àven om den Àr utsatt för dagsljus halva dan?
Jag har placerat klockan direkt under en 9w LED(ca 700lumen nÄnting) för att testa om det rÀcker för att fÄ upp indikatorn till H. Ljusintensiteten Àr förstÄs mycket lÀgre Àn en ficklampa med fokuserat ljus, eller solen. Dock mycket högre Àn dagsljus i skugga, eller himmelsbakgrunden.

20210903_173104.jpg

Jag undrar angÄende min AWG-M100SB-2AER: kan det vara funktionen att displayen lyses upp nÀr man vickar klockan i ett visst lÀge som gör att batteriladdningen ligger kvar pÄ mellanlÀge Àven om den Àr utsatt för dagsljus halva dan?
Jag har placerat klockan direkt under en 9w LED(ca 700lumen nÄnting) för att testa om det rÀcker för att fÄ upp indikatorn till H. Ljusintensiteten Àr förstÄs mycket lÀgre Àn en ficklampa med fokuserat ljus, eller solen. Dock mycket högre Àn dagsljus i skugga, eller himmelsbakgrunden.

20210903_173104.jpg
Auto-El funktionen ska du stĂ€nga av 👆

Jag kör pÄ Auto-El pÄ alla mina som har det.
Är det ljust ute gĂ„r den inte igĂ„ng Ă€ven om du skulle rĂ„ka göra det magiska armvicket. đŸ€·â€â™‚ïž

Det verkar som att den inte lyser om det Àr riktigt ljust. Dock sÄ kan jag se att lyset gÄr igÄng Àven nÀr det Àr ganska ljust, mer Àn vÀl tillrÀckligt ljust för att avlÀsa klockan utan belysning.

Tillbaka
Topp