NÀr wrist presence Àr viktig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@KingSpammerMĂ„ste ju byta nick snart. The Spammer
Bara att köööp som nÄgra hÀr brukar sÀgaNöjd med nya layouten och funktionerna?
Riktigt sugen pÄ en sÄn hÀr, som tur Àr dom inte "speciellt dyra"
Jag kÀnner verkligen hur jag behöver den Ànnu mer nu, lite som dressklocka till skillnad mot mina andra G-monster som man inte törs ha till kundbesökBara att köööp som nÄgra hÀr brukar sÀga
AngĂ„ende funktionerna har jag bara Ă€ndrat datumformatet och det gillas samt att lyset lyser lite lĂ€ngre likasĂ„âŠ
NÄn undrade om krispigheten pÄ skÀrmen sÄ Àr den lika som utgÄende modellen skulle jag sÀga..
Fasiken denna klocka Ă€r allt man behöverâŠkanskeâŠ.
Eller bara The hikerMĂ„ste ju byta nick snart. The Spammer
Denna skapelse kanske inte gĂ„r under benĂ€mning âvad som helstâ. Designen Ă€r snarare noga skruvad till att passa inte vem som helst utan snarare, tja, vuxna smĂ„ pojkar med barnasinnet kvarTycker denna Ă€r sĂ„ perverst snygg med alla sina hörn och kanter.
Ăr man konstig? Kan man verkligen tycka att precis vad som helst Ă€r snyggt?
DeLuxe vÀrre
Ingen som undrar om dom satt fotbojan pÄ fel kroppsdel?NÀr wrist presence Àr viktig.
NÀstan 2000 nuIngen som undrar om dom satt fotbojan pÄ fel kroppsdel?
Tycker denna Àr sÄ perverst snygg med alla sina hörn och kanter.
Ăr man konstig? Kan man verkligen tycka att precis vad som helst Ă€r snyggt?
Vad var det för delar? Kanske nÄgon hÀr i trÄden som Àr sugen...Paket frÄn watchtech, bestÀllde för 5 mÄnader sedan (fanns dÄ i lager enligt dem). Klockan sÄld sedan typ 4 mÄnader, bra service
Paket frÄn watchtech, bestÀllde för 5 mÄnader sedan (fanns dÄ i lager enligt dem). Klockan sÄld sedan typ 4 mÄnader, bra service
Auto-El funktionen ska du stÀnga avJag undrar angÄende min AWG-M100SB-2AER: kan det vara funktionen att displayen lyses upp nÀr man vickar klockan i ett visst lÀge som gör att batteriladdningen ligger kvar pÄ mellanlÀge Àven om den Àr utsatt för dagsljus halva dan?
Jag har placerat klockan direkt under en 9w LED(ca 700lumen nÄnting) för att testa om det rÀcker för att fÄ upp indikatorn till H. Ljusintensiteten Àr förstÄs mycket lÀgre Àn en ficklampa med fokuserat ljus, eller solen. Dock mycket högre Àn dagsljus i skugga, eller himmelsbakgrunden.
Jag kör pÄ Auto-El pÄ alla mina som har det.Auto-El funktionen ska du stÀnga av
Jag kör pÄ Auto-El pÄ alla mina som har det.
Ăr det ljust ute gĂ„r den inte igĂ„ng Ă€ven om du skulle rĂ„ka göra det magiska armvicket.