Ăr det nĂ„n som tryckt pĂ„ KĂĂĂĂP Ă€n dĂ„?Ja jĂ€klar, Ă€nnu bĂ€ttre Uppdaterade mitt inlĂ€gg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr det nĂ„n som tryckt pĂ„ KĂĂĂĂP Ă€n dĂ„?Ja jĂ€klar, Ă€nnu bĂ€ttre Uppdaterade mitt inlĂ€gg
Du lurade pÄ mig den, fick den för en billig peng sÄ dÄ kÀndes det vÀrt att testa.
Du fÄr köpa den om jag inte trivs med displayen.Annars hade jag knipit den
Vad Àr detta, pol-filter?Hoppas detta funkar.....
Bara filter, men jag har sett bra moddar av positiva displayer med liknande material.Vad Àr detta, pol-filter?
Displayen Àr nÄgot mörk och kan vara svÄrlÀst vid dÄligt ljus..Den Àr snygg! Vad tycker du om displayen?
Verkar vara lika som den modell jag vÀntar pÄ, ganska mörka siffror.
Det var ju mig du bjöd överDu lurade pÄ mig den, fick den för en billig peng sÄ dÄ kÀndes det vÀrt att testa.
GrÀsklippar-Gn har haft koll pÄ mig
Jaha, jag hann inte se det budet, men förstod att det mÄste ha kommit in eftersom att slutpriset blev högre Àn utrop. Det blir lite kul att testa olika kombinationer.Det var ju mig du bjöd över
Tokbilligt med alla tillbehören
Huset och garageinfarten Àr lite halvsvÄrt att klippaDet ser ut som att du har kvar det mesta att klippa!
Grymt. LÄng vÀg dit?FlorÞs bÀsta badplats! VÀl vÀrd anstrÀngningen Nu ska jag plocka Karl Johan svamp pÄ vÀgen ner.
Kanske 500-600 moh. 3h upp och ner med blÄbÀrsfrossa, bad, kaffe och lite svampplockning inrÀknat.Grymt. LÄng vÀg dit?
Riktigt fin! Vad Àr det för ref?5-stjÀrnigt idag (rÀknar dÄ mig som en av stjÀrnorna)