Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag hade en Aqualand som saknade en liknande fjÀder. DÄ fick jag tipset att ta isÀr ett bandstift (man fÄr anvÀnda lite vÄld och gÀrna frÄn en tunnare variant) och det fungerade hur bra som helst! Bara att ta ut fjÀdern och kapa den till en rimlig lÀngd.Som amatör och nybörjare har jag inte fattat varför jag inte fÄr igÄng min gwg-1000. Men nu inser jag att jag tappat bort en fjÀder nÀr jag skruvat isÀr den. NÄn som vet vart man kan hitta en ny
Jag hade en Aqualand som saknade en liknande fjÀder. DÄ fick jag tipset att ta isÀr ett bandstift (man fÄr anvÀnda lite vÄld och gÀrna frÄn en tunnare variant) och det fungerade hur bra som helst! Bara att ta ut fjÀdern och kapa den till en rimlig lÀngd.
Jag minns nÀr MR-G square var pÄ vÀg att lanseras. DÄ var stÀmningen skeptisk, varför köpa en MR-G square nÀr den ser ut som en vanlig square till 1/10 av priset. Nu Àr denna klocka den mest populÀra MR-G verkar det som samt den snyggaste av alla fyrkanter. Om det ska bli en finare klocka till sÄ ligger just denna modell högt pÄ listan!Unna dig en MRG square och luta dig tillbaka
Jag har inte skruvat i en sĂ„n dĂ€r sĂ„ jag kan vara fel ute. Men fjĂ€dern borde âbaraâ pĂ„verka ljudet. Har du provat att göra en AC-reset? Tror att du har instruktioner pĂ„ klistermĂ€rket.Som amatör och nybörjare har jag inte fattat varför jag inte fĂ„r igĂ„ng min gwg-1000. Men nu inser jag att jag tappat bort en fjĂ€der nĂ€r jag skruvat isĂ€r den. NĂ„n som vet vart man kan hitta en ny
Grattis till dig/erMorrn. Blev en vÀldigt sen frukost tillsammans med nykomlingen idag
Ett stort Grattis till erMorrn. Blev en vÀldigt sen frukost tillsammans med nykomlingen idag
Stort grattis!Morrn. Blev en vÀldigt sen frukost tillsammans med nykomlingen idag
Wow stort grattis till erMorrn. Blev en vÀldigt sen frukost tillsammans med nykomlingen idag
Grattis till dig/er
Ett stort Grattis till er
Stort grattis!
Wow stort grattis till er
Du kommer inte att bli missnöjd. Den Àr sÄ klart inte för alla men vill man ha det dÀr lilla extra sÄ Àr den helt rÀtt. GÄr inte att jÀmföra med en "vanlig" square stÄlis eller titanare. Sen om det Àr vÀrt den extra kostnaden Àr upp till var och en. Har haft en del klockor genom Ären och denna skÀnker mig absolut mer glÀdje och Àr roligare Àn mÄnga andra massproducerade stÄlbitar med skyhöga prislappar frÄn diverse "fina" mÀrken.Jag minns nÀr MR-G square var pÄ vÀg att lanseras. DÄ var stÀmningen skeptisk, varför köpa en MR-G square nÀr den ser ut som en vanlig square till 1/10 av priset. Nu Àr denna klocka den mest populÀra MR-G verkar det som samt den snyggaste av alla fyrkanter. Om det ska bli en finare klocka till sÄ ligger just denna modell högt pÄ listan!
- Grattis! Första barnet?Morrn. Blev en vÀldigt sen frukost tillsammans med nykomlingen idag
- HÄller helt med!Du kommer inte att bli missnöjd. Den Àr sÄ klart inte för alla men vill man ha det dÀr lilla extra sÄ Àr den helt rÀtt. GÄr inte att jÀmföra med en "vanlig" square stÄlis eller titanare. Sen om det Àr vÀrt den extra kostnaden Àr upp till var och en. Har haft en del klockor genom Ären och denna skÀnker mig absolut mer glÀdje och Àr roligare Àn mÄnga andra massproducerade stÄlbitar med skyhöga prislappar frÄn diverse "fina" mÀrken.
Stort grattis Jag tror att den dÀr stegrÀknaren kommer fÄ jobba framöver!Morrn. Blev en vÀldigt sen frukost tillsammans med nykomlingen idag
Morrn. Blev en vÀldigt sen frukost tillsammans med nykomlingen idag
Det fÄr bli stÄlisen idag för att fÄ lite feeling...Du kommer inte att bli missnöjd. Den Àr sÄ klart inte för alla men vill man ha det dÀr lilla extra sÄ Àr den helt rÀtt. GÄr inte att jÀmföra med en "vanlig" square stÄlis eller titanare. Sen om det Àr vÀrt den extra kostnaden Àr upp till var och en. Har haft en del klockor genom Ären och denna skÀnker mig absolut mer glÀdje och Àr roligare Àn mÄnga andra massproducerade stÄlbitar med skyhöga prislappar frÄn diverse "fina" mÀrken.
Stort grattisMorrn. Blev en vÀldigt sen frukost tillsammans med nykomlingen idag
GWG1k och 2k (och sĂ€kert fler modeller) har en funktion dĂ€r modulen inaktiveras dĂ„ den Ă€r öppen. Tror det stĂ„r typ OPEN eller liknande pĂ„ displayen. SĂ„ fjĂ€dern Ă€r tyvĂ€rr lite viktigare pĂ„ dessa Ă€n andra modellerJag har inte skruvat i en sĂ„n dĂ€r sĂ„ jag kan vara fel ute. Men fjĂ€dern borde âbaraâ pĂ„verka ljudet. Har du provat att göra en AC-reset? Tror att du har instruktioner pĂ„ klistermĂ€rket.