En dejt som gillar den klockan eller Ätminstone inte fÀller negativa kommentarer om den ska man hÄlla hÄrt i!
Hon gillade Peggy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
En dejt som gillar den klockan eller Ätminstone inte fÀller negativa kommentarer om den ska man hÄlla hÄrt i!
att dem blir större och större för varje köp menar du?Nu Àr det lunch.
MÄste sÀga att G-shockarna vÀxer hela tiden hos mig
Det har du ju rÀtt i!Man ser pÄ baklocket att det stÄr 3459. Det Àr Samma modul som övriga GMW-B5000.
THS stĂ„r högt pĂ„ villhöverlistanĂnnu en, tyvĂ€rr bara klockan utan tillbehör
Exakt! FÄr vÀl bli nya Mudmaster som nÀsta dÄatt dem blir större och större för varje köp menar du?
Hade en kollega som noterade i vÄras nÀr vi sÄgs pÄ jobbet, att Garminklockan han hade pÄ armen signalerade att lufftrycket sjunker. Jaha, sa han med tydlig röst, nu börjar det snart blÄsa hÄrt.
Hm, tÀnkte jag, hur vet han det? Och sÄ talade vi om det en stund. Jag visste ju ocksÄ det, men hade aldrig tÀnkt pÄ det egentligen och Àn mindre liksom haft koll i vardagen, eller ens brytt mig.
Men nu, med Rangeman sÄ noterade jag med lite besvikelse redan i morse att det hÀr ser ju inget bra ut. Och nej, det gjorde det ju inte heller. Nu blÄser det rÀtt bra, och grafen talar sitt tydliga sprÄk.
Kul att kunna spÄ vÀder lite bara sÄdÀr. Visst det finns appar och grejer, men att bara slÀnga ett öga pÄ klockan och kunna förutsÀga utvecklingen Àr ÀndÄ rÀtt kul.
Körde en dykare pÄ lÀnk idag. Fy sÄ obekvÀmt det var
Hem och pÄ med mysklÀderna
Grattis!!Rose'guldisen bröllisdagen till Àra
Det var vĂ€nligt av Tradera. De ggr vi varit i kontakt med dem och Ă€ven pĂ„visat via konversation vem som gjort fel sĂ„ har de inte velat ta bort utan svarat â-Men det Ă€r ju inget som förstör för er som sĂ€ljare dĂ„ omdömena talar sitt tydliga sprĂ„k, ni har ju sĂ„ mĂ„nga positiva.â. Va? Vi strĂ€var ju efter 100% nöjda köpare. FĂ„r vi dĂ„ omdömen som Ă€r felaktiga kĂ€nns det ju trĂ„kigt Ă€ven om det kanske inte pĂ„verkar helheten sĂ„ att sĂ€ga.Va konstigt. Typ samma sak hĂ€nde mig, personen köpte men Ă„ngrade sig och efter jag hade lĂ€mnat ett dĂ„ligt omdömme fick jag ett dĂ„ligt omdömme tillbaka utan motivering men nĂ€r jag kontaktade Tradera's kundtjĂ€nst sĂ„ hĂ€nvisade dem till att dem inte tillĂ„ter "HĂ€mnd-omdömmen" och dĂ„ tog dem bort det dĂ„liga omdömmet jag hade fĂ„tt.
Tackar tackar!Det viktiga Àr att du Àr tillbaks och att du kÀmpar pÄ med att bli frisk ju
Grattis till er bÄda!Bröllopsdag med min @roosterman i morgon och fick den hÀr redan idag
VÀnstra sÄg ju trevlig utM5610U i nya fÀrger
Den med blÄ detaljer var otroligt trevlig!M5610U i nya fÀrger