Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag vill ha choklad istÀllet... Tycker inte om lakrits
Jag kan ta lakritsenJag vill ha choklad istÀllet... Tycker inte om lakrits
Jag vill ha choklad istÀllet... Tycker inte om lakrits
Oh, you two⊠get a room!Jag kan ta lakritsen
Tur att det inte finns sÄdana skyltfönster dÀr jag borGick förbi KlockmÀster nere i city och den stog och sÄg sÄ ensam ut i skyltfönstret sÄ det var ju bara att betala och se glad ut.
Bra beslut. Helt sjuk fÀrg! Sjukt ball!Gick förbi KlockmÀster nere i city och den stog och sÄg sÄ ensam ut i skyltfönstret sÄ det var ju bara att betala och se glad ut.
Det ska vi göra i helgenOh, you two⊠get a room!
Det var bÀttre förr!KvÀllens G
Grattis till er bĂ„da â€Bröllopsdag med min @roosterman i morgon och fick den hĂ€r redan idag
Har ingen problem med storleken. Men hoppas att dom e lite tunnare.. Men om gwg2000 har snabbtimer knappen, dÄ bestÀller jag klockan direkt
Kollade lite snabbt pÄ modulens manual, verkar tyvÀrr inte finnas snabbtimer.Har ingen problem med storleken. Men hoppas att dom e lite tunnare.. Men om gwg2000 har snabbtimer knappen, dÄ bestÀller jag klockan direkt
Promo video:
Ser ju otroligt grym ut! HÄller tummarna för att den kommer.Ok, jag kommer inte överens med lÀnk, men om denna Àr en verklig kommande modell sÄ mÄste jag nog Àndra stÄndpunkt.
Llega el G-Shock que no te querrås quitar de la muñeca en el resto de tu existencia
relojes, casio, g-shock, sheen, edifice, protrek, collection, vintage, watches, baby-g, mrg, mtg, gsteel, g-steel, mr-g, mt-g,zonacasio.blogspot.com
KÀnner ett starkt behov av denna ocksÄ men om artikeln stÀmmer Àr det en titanare som listar likt dom andra titan fyrkanterna runt17000.Ser ju otroligt grym ut! HÄller tummarna för att den kommer.
satan i gatan va cool! den vill jag ha, dags att hÄlla tillbaka köpen nu ett tag dÄ för att spara till dennaOk, jag kommer inte överens med lÀnk, men om denna Àr en verklig kommande modell sÄ mÄste jag nog Àndra stÄndpunkt.
Llega el G-Shock que no te querrås quitar de la muñeca en el resto de tu existencia
relojes, casio, g-shock, sheen, edifice, protrek, collection, vintage, watches, baby-g, mrg, mtg, gsteel, g-steel, mr-g, mt-g,zonacasio.blogspot.com
Vad Àr det för modell pÄ squaren nÀrmst handen?Min lilla g-shock samling
Nu har faktiskt barnen fÄtt varsin, perfekta för den misshandeln de fÄr utstÄ pÄ skola och i lekparken.
Lite för mycket text men rÀtt coolt ÀndÄ.Ok, jag kommer inte överens med lÀnk, men om denna Àr en verklig kommande modell sÄ mÄste jag nog Àndra stÄndpunkt.
G-056B-3VVad Àr det för modell pÄ squaren nÀrmst handen?
Mm, ser vÀl coolt ut antar jag men kanske litet pubertalt. Vet inte om det funkar pÄ en gubbe i femtioÄrsÄldern...Lite för mycket text men rÀtt coolt ÀndÄ.