Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÄt framtaget ur dom hemliga G-shockgömmorna eller nyhemkommet?
ja, sjukt drygt nĂ€r de e sĂ„ pĂ„ Tradera....snygg klocka iaf!Det var vĂ€nligt av Tradera. De ggr vi varit i kontakt med dem och Ă€ven pĂ„visat via konversation vem som gjort fel sĂ„ har de inte velat ta bort utan svarat â-Men det Ă€r ju inget som förstör för er som sĂ€ljare dĂ„ omdömena talar sitt tydliga sprĂ„k, ni har ju sĂ„ mĂ„nga positiva.â. Va? Vi strĂ€var ju efter 100% nöjda köpare. FĂ„r vi dĂ„ omdömen som Ă€r felaktiga kĂ€nns det ju trĂ„kigt Ă€ven om det kanske inte pĂ„verkar helheten sĂ„ att sĂ€ga.
Fick nÄgot omdöme av nÄgon pÄ fyllan som hade budat hejvilt men Ängrat sig och lade negativt innan vi ens kontaktat honom, typ en halvtimme efter vunnen auktion. Skrev lurendrejare, oseriöst och liknande. Bara trist och dumt!
För on topic.
Jag gillar bÄda banden. De "nya" slÀta bandet har lite större lug to lug mÄtt Àn de andra.NÄgon som har erfarenhet av dessa banden pÄ de nya modellerna om de Àr bÀttre / mjukare Àn de gamla som sitter pÄ 5610?
Nyinkommen idag!NÄt framtaget ur dom hemliga G-shockgömmorna eller nyhemkommet?
Redigt frÀn oavsett
Aha ok, Ăr det nĂ„gon skillnad i mjukhet eller Ă€r de liknande?Jag gillar bĂ„da banden. De "nya" slĂ€ta bandet har lite större lug to lug mĂ„tt Ă€n de andra.
SjĂ€lv tycker jag att de bredare banden Ă€r lite skönare att bĂ€ra Ă€n den smalare varianten.Aha ok, Ăr det nĂ„gon skillnad i mjukhet eller Ă€r de liknande?
Tycker mitt standard 5610 band Àr nÄgot stelt samt hamnar jag mellan tvÄ hÄl i storlek vilket Àr lite störande.
SjÀlv tycker jag att de bredare banden Àr lite skönare att bÀra Àn den smalare varianten.
Om du tycker bandet till din m5610 Àr obekvÀmt sÄ kan du byta de till bandet frÄn gw-5000. De Àr riktigt bra.
TB Àr mycket mer clean, men jag mÄste sÀga att jag gillar att TVA Àr mer utspökad.Tittar man pÄ de side by side sÄ tycker jag att B5000TB ser bÀttre ut pÄ bild.
Sen sÄ stör jag mig som fan pÄ att datum rutan pÄ B5000TVA Àr sne.
InstÀmmer ocksÄ i att utseendet med mer text ser liksom lite mean ut. Coolt.TB Àr mycket mer clean, men jag mÄste sÀga att jag gillar att TVA Àr mer utspökad.
Kan den verkligen gÄ i produktion med den sneda datumrutan!? Tycker iofs att jag har haft vanliga stÄlisar med tendens till sned ruta.
G-Shock's Àr ju funktionsklockor till stor del sÄ jag tycker det Àr lite kul att dem gÄr sÄ bananaz att skriva ut funktionerna "in your face". Lite som en tribute Àven om det inte kanske var deras tanke.InstÀmmer ocksÄ i att utseendet med mer text ser liksom lite mean ut. Coolt.
Dock tycker jag att valet av vad som stÄr skrivet Àr lite mÀrkligt. Typ egenskaperna hos klockan. Det vet man ju. Eller?
Kunde varit nÄgot annat typ historik hos G-shock eller sÄ. För min del hade det Àn hellre varit pÄ kanji.
Men looken blir bra med de kontrasterande fÀrgerna. Gillar det jag ser.
Vad Àr detta? reissues pÄ speed?
Du kan parkera X-vingen i rondellen i eftermiddag sÄ plockar jag upp den pÄ vÀg förbi
Vad Àr detta? reissues pÄ speed?
Nice! Synd att dom inte kom som screwback! Den gröna och blÄ Àr fina.Nuevos colores "revival" para los DW-5600, ¥y nuevo Carbon Core Guard!
relojes, casio, g-shock, sheen, edifice, protrek, collection, vintage, watches, baby-g, mrg, mtg, gsteel, g-steel, mr-g, mt-g,zonacasio.blogspot.com
Japp, reissue pÄ speed. Men ingen screwback.Vad Àr detta? reissues pÄ speed?
Alla höst nyheter frÄn G-Shock. Inte bra för plÄnboken.
ăG-SHOCKă2021ćčŽç§ćŹæ°äœ17æŹïŒ ć代ăăąăăăžăăă«ăĄăżă«ćăă5600ăćæă«ă©ăŒćŸ©ć»ă«æłšçź - äŸĄæ Œ.comăăŹăžăł
ă«ă·ăȘèšçźæ©ăăèèĄæăŠă©ăăăG-SHOCKăăź2021ćčŽ10æçșćŁČăąăă«ăźæ ć ±ăă9æ15æ„ă«è§ŁçŠăăŸăăăæźăäžăăăźćçăšăšăă«ăć š17ăąăă«ăäžæă«çŽčä»ăăŸăăkakakumag.com
Den gröna Ă€r helt underbarâŠ
Coolt! FÄr du en G som ersÀttning?SÄnt hÀr Àr alltid kul