Om du klÀr dig sÄ hÀr sÄ funkar det nog.Mm, ser vÀl coolt ut antar jag men kanske litet pubertalt. Vet inte om det funkar pÄ en gubbe i femtioÄrsÄldern...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Om du klÀr dig sÄ hÀr sÄ funkar det nog.Mm, ser vÀl coolt ut antar jag men kanske litet pubertalt. Vet inte om det funkar pÄ en gubbe i femtioÄrsÄldern...
Fiffigt, dom har rationaliserat bort instruktionsboken.Ok, jag kommer inte överens med lÀnk, men om denna Àr en verklig kommande modell sÄ mÄste jag nog Àndra stÄndpunkt.
Llega el G-Shock que no te querrås quitar de la muñeca en el resto de tu existencia
relojes, casio, g-shock, sheen, edifice, protrek, collection, vintage, watches, baby-g, mrg, mtg, gsteel, g-steel, mr-g, mt-g,zonacasio.blogspot.com
Kollade lite snabbt pÄ modulens manual, verkar tyvÀrr inte finnas snabbtimer.
Jag gissar att det kan ha att göra med vÀrldstiden. Förmodligen stÀller sig sekundvisaren mot den siffra i intervallet -12 till +12 som Äterger skillnaden till den tidzon du har som din hemmatidzon.Undrar vad betyder siffror utsidan pÄ bezeln (+8,+6,-8,- 6, +2,-2)???
Undrar vad betyder siffror utsidan pÄ bezeln (+8,+6,-8,- 6, +2,-2)???
Men en gmw som kör gamla modulen? Eller kanske nygamla modulen?Ok, jag kommer inte överens med lÀnk, men om denna Àr en verklig kommande modell sÄ mÄste jag nog Àndra stÄndpunkt.
Llega el G-Shock que no te querrås quitar de la muñeca en el resto de tu existencia
relojes, casio, g-shock, sheen, edifice, protrek, collection, vintage, watches, baby-g, mrg, mtg, gsteel, g-steel, mr-g, mt-g,zonacasio.blogspot.com
För den Gn hade man nÀstan fÄtt offra sig att köpa klÀderna oxÄOm du klÀr dig sÄ hÀr sÄ funkar det nog.
Det anvÀnds av altimeter dÀr 0 ligger vid 3. Finns pÄ gwg-1000 ocksÄ.Undrar vad betyder siffror utsidan pÄ bezeln (+8,+6,-8,- 6, +2,-2)???
Man ser pÄ baklocket att det stÄr 3459. Det Àr Samma modul som övriga GMW-B5000.Men en gmw som kör gamla modulen? Eller kanske nygamla modulen?
Haha, det Àr ju rÀtt coolt med cyberpunk techwear. SÄ köp bara.För den Gn hade man nÀstan fÄtt offra sig att köpa klÀderna oxÄ
Oj, nu kÀnner jag mig riktigt gammalHaha, det Àr ju rÀtt coolt med cyberpunk techwear. SÄ köp bara.
Techwear : Futuristic Clothing | Techwear Clothing Store
The best Techwear Clothing for men and women: techwear pants, techwear jackets, techwear shoes and accessories. Sales up to 50% off. â Free worldwide shippingâ .techwear.store
That's a young man's game! KlÀderna alltsÄ... De passar endast pÄ en ung man i en storstad. Alla andra blir utskrattade och pÄ landet blir Àven den unga mannen i sÄdan hÀr "gear" utskrattad.Oj, nu kÀnner jag mig riktigt gammal
Ăh vem bryr sig om det funkar eller inte och vem bestĂ€mmer? Jag Ă€r nĂ€rmare 50 Ă€n 40 och sportar brt frog, rosa rangeman och fĂ€rgglada fyrkanter, gĂ€rna med nĂ„t mer plagg som matchar. Har inga problem med vad andra tycker om det, Ă€r ju deras problem isĂ„fall.Mm, ser vĂ€l coolt ut antar jag men kanske litet pubertalt. Vet inte om det funkar pĂ„ en gubbe i femtioĂ„rsĂ„ldern...
sÄg denna igÄr pÄ FB, sjukt snygg. Tror detta Àr nog den enda av "Àldre" skÀrmen jag hade köpt som Àr square. Dock Àr inte min kassa sÄ stor för att köpa den, men "vill-höver" begÀret sliter i Àn.Ok, jag kommer inte överens med lÀnk, men om denna Àr en verklig kommande modell sÄ mÄste jag nog Àndra stÄndpunkt.
Oj, nu kÀnner jag mig riktigt gammal
That's a young man's game! KlÀderna alltsÄ... De passar endast pÄ en ung man i en storstad. Alla andra blir utskrattade och pÄ landet blir Àven den unga mannen i sÄdan hÀr "gear" utskrattad.
Jag fattar egentligen fortfarande ingenting av ovanstÄendeDe klÀderna funkar perfekt om man Àr en NPC i Night City.
Sjukt imponerande. Mer Àn dubbla ratingen innan den ger upp.GW-7900
That's a young man's game! KlÀderna alltsÄ... De passar endast pÄ en ung man i en storstad. Alla andra blir utskrattade och pÄ landet blir Àven den unga mannen i sÄdan hÀr "gear" utskrattad.
Jo, ibland sÄ Àr det ju tydligt att Casio Àr ett Japanskt mÀrke, tycker inte man ser sÄ mÄnga gÄ omkring sÄ dÀr i Stockholm iaf men i Tokyo och EDM musikvideor kanske de Àr hettOm du klÀr dig sÄ hÀr sÄ funkar det nog.
Discontinued G-Shock funkade finfint som dejtklocka igÄr