• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Mm, ser vÀl coolt ut antar jag men kanske litet pubertalt. Vet inte om det funkar pÄ en gubbe i femtioÄrsÄldern...
Om du klĂ€r dig sĂ„ hĂ€r sĂ„ funkar det nog. 😉😆
9c4e0d2fad8b9ef6d910ce3c13149f03.jpg
91mHntcUTPL._AC_UL1500_.jpg

Ok, jag kommer inte överens med lÀnk, men om denna Àr en verklig kommande modell sÄ mÄste jag nog Àndra stÄndpunkt.
Screenshot_20210915-221216_Chrome.jpg

Fiffigt, dom har rationaliserat bort instruktionsboken. đŸ€ŁđŸ€Ș

... Stylistically, the GWG-2000 is not much of a departure from the GWG-1000, with a similar dial layout and dimensions of 61.2 x 54.4 x 16.1 millimeters (versus 59.5 x 56.1 x 18 mm for the GWG-1000)

Inte sĂ„ stor skillnad i storleken đŸ€·â€â™‚ïž

Undrar vad betyder siffror utsidan pÄ bezeln (+8,+6,-8,- 6, +2,-2)???
Screenshot_20210916_050622_com.android.chrome.jpg
Jag gissar att det kan ha att göra med vÀrldstiden. Förmodligen stÀller sig sekundvisaren mot den siffra i intervallet -12 till +12 som Äterger skillnaden till den tidzon du har som din hemmatidzon.

Fy fasen vad jag kĂ€nner mig som en G-shock rĂ€v nu. 😎

Inget kunde vara mer fel 😂
Eftersom det kom hem en Rangeman igÄr Àgnade jag en halvtimma till Youtubetittande sÄ jag skulle slippa lÀsa instruktionsboken... PÄ rangeman finns funktionen fast presenterad pÄ ett annat sÀtt.

Ok, jag kommer inte överens med lÀnk, men om denna Àr en verklig kommande modell sÄ mÄste jag nog Àndra stÄndpunkt.

Men en gmw som kör gamla modulen? Eller kanske nygamla modulen?

Mm, ser vÀl coolt ut antar jag men kanske litet pubertalt. Vet inte om det funkar pÄ en gubbe i femtioÄrsÄldern...
Äh vem bryr sig om det funkar eller inte och vem bestĂ€mmer? Jag Ă€r nĂ€rmare 50 Ă€n 40 och sportar brt frog, rosa rangeman och fĂ€rgglada fyrkanter, gĂ€rna med nĂ„t mer plagg som matchar. Har inga problem med vad andra tycker om det, Ă€r ju deras problem isĂ„fall. :)
KlÀderna Àr inte min kopp av te men det Àr sÀkert nÄn som kÀnner att det passar dom.

sÄg denna igÄr pÄ FB, sjukt snygg. Tror detta Àr nog den enda av "Àldre" skÀrmen jag hade köpt som Àr square. Dock Àr inte min kassa sÄ stor för att köpa den, men "vill-höver" begÀret sliter i Àn.

Oj, nu kÀnner jag mig riktigt gammal :bag:

That's a young man's game! KlĂ€derna alltsĂ„... De passar endast pĂ„ en ung man i en storstad. Alla andra blir utskrattade och pĂ„ landet blir Ă€ven den unga mannen i sĂ„dan hĂ€r "gear" utskrattad. 😆

De klĂ€derna funkar perfekt om man Ă€r en NPC i Night City. 😆
Jag fattar egentligen fortfarande ingenting av ovanstĂ„ende 😁
Men skitsamma, nu Àr det tvÄ GMW-B som stÄr pÄ villhöverlistan :banghead:

That's a young man's game! KlĂ€derna alltsĂ„... De passar endast pĂ„ en ung man i en storstad. Alla andra blir utskrattade och pĂ„ landet blir Ă€ven den unga mannen i sĂ„dan hĂ€r "gear" utskrattad. 😆

FrÄgan Àr om det inte strider mot maskeringsförbudet ocksÄ, det finns vÀl ett sÄnt för offentlig plats tror jag.

Tillbaka
Topp