• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

PakÀÀÀt 😃
IMG_20210917_142351.jpg
IMG_20210917_142429.jpg
IMG_20210917_142450.jpg
IMG_20210917_142516.jpg

Det bidde visst en MT-G😁

Nu har jag bestÀllt nya uppdaterade GW-M5610U-1ER! Jag gillar verkligen den fulsnygga lilla fyrkanten. Det Àr total 80-talsnostalgi för mig som Àr född i början av 80-talet och vÀxt upp med b-filmer och syntrock. FÄr sköna Stranger Things-vibbar av den hÀr modellen. Bild frÄn Casios hemsida.

gw-m5610u-1er.jpg
Grattis! Den Àr grym, och med nya modulen med tid pÄ stoppwatch och timer Àr den ju komplett!

Vad tycker den samlade G-Shockexpertisen hÀr om den inkommande GM-2100X-XX? Metaloak. Ser rÀtt trevliga ut tycker jag. Kanske har ni avhandlat dem redan, har inte lÀst igenom allt.

Den blÄ verkar kunna komma till landet och den grÄ, kanske den gröna men inte den röda har det sagts mig. BehÀndig storlek. LÀnge sen det blev nÄt G-Shockinköp. Kanske blir det nu.

GM-2100w.jpg

Vad tycker den samlade G-Shockexpertisen hÀr om den inkommande GM-2100X-XX? Metaloak. Ser rÀtt trevliga ut tycker jag. Kanske har ni avhandlat dem redan, har inte lÀst igenom allt.

Den blÄ verkar kunna komma till landet och den grÄ, kanske den gröna men inte den röda har det sagts mig. BehÀndig storlek. LÀnge sen det blev nÄt G-Shockinköp. Kanske blir det nu.

GM-2100w.jpg

Jag tycker dessa Àr en naturlig utveckling av resin versionerna.
Är nyfiken pĂ„ hur mjukt bandet Ă€r.

Blir inga funktioner dĂ„ om den blir analog. Det vore ju synd. 🙂

Tillbaka
Topp