• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

GW-5000U-1ER. Farligt nĂ€ra perfektion för en square med screw back och resinklĂ€der enligt mitt tycke. Kanske lite fööööör bra? đŸ˜±
Varje gĂ„ng jag har den pĂ„ sĂ„ har jag svĂ„rt att motivera ett byte 😬
C1C27DB4-530B-4FA0-AD29-CD946EC39970.jpeg

99625CA5-1A51-4AB6-A23B-EC3E33EB2BAD.jpeg

SÄ jÀkla nöjd med denna. Gillar den lilla extra vikten som stÄlet ger.
GW-5000U-1ER. Farligt nĂ€ra perfektion för en square med screw back och resinklĂ€der enligt mitt tycke. Kanske lite fööööör bra? đŸ˜±
Varje gĂ„ng jag har den pĂ„ sĂ„ har jag svĂ„rt att motivera ett byte 😬
C1C27DB4-530B-4FA0-AD29-CD946EC39970.jpeg
Jag Ă€lskar spridningen i den hĂ€r trĂ„den. G-Shock i sitt rĂ€tta element - först pĂ„ ett foto frĂ„n MTB i skogen. Sedan följs det upp av deskdiving a'la @Aros som Ă€ven det krĂ€ver sin beater 😍

Lite smÄbÀngligt, speciellt innan jag kom underfund med att bezelskruvarna var ogÀngade (Äkte runt halva stan efter 5-uddig torx och höll pÄ att fÄ ett massivt psykbryt a' la tvÄngsvÄrd :banghead:). Jag tycker att den blev riktigt bra och Àr jÀttenöjd!

20210922_161118.jpg
20210922_161155.jpg

Lite smÄbÀngligt, speciellt innan jag kom underfund med att bezelskruvarna var ogÀngade (Äkte runt halva stan efter 5-uddig torx och höll pÄ att fÄ ett massivt psykbryt a' la tvÄngsvÄrd :banghead:). Jag tycker att den blev riktigt bra och Àr jÀttenöjd!

20210922_161118.jpg
20210922_161155.jpg
Fin!
Skruvarna Àr "skruvar" utan funktion, eller? Tyckte mig se att det Àr sÄ pÄ Rangeman iaf.

MÄste sÀga att jag instÀmmer. Den Àr riktigt bra. Men samtidigt Àr ju Mudmaster nÀst intill förvirring lik.
Lite mer seriöst; skiljer de sig avseende funktioner?

Rangeman har ju fler finesser Àn Mudmaster, t ex sol upp/ned, ett knapptryck för att komma Ät kronograf och mkt annat lull. Men i Àrlighetens namn anvÀnder jag kanske 2-3 funktioner pÄ mina klockor.

Tack! Ja, det finns ju nÄgra röda 7900 sedan tidigare i trÄden som inspirerade. MÄste bara sÀga att det hÀr Àr en genuint jefligt treflig trÄd dÀr man fÄr mycket hjÀlp och tips.

Fin!
Skruvarna Àr "skruvar" utan funktion, eller? Tyckte mig se att det Àr sÄ pÄ Rangeman iaf.
Tack! Jag tror de benÀmns som dekorativa, men jag vet inte

Tillbaka
Topp