Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÄ jÀkla nöjd med denna. Gillar den lilla extra vikten som stÄlet ger.
Jag Àlskar spridningen i den hÀr trÄden. G-Shock i sitt rÀtta element - först pÄ ett foto frÄn MTB i skogen. Sedan följs det upp av deskdiving a'la @Aros som Àven det krÀver sin beaterGW-5000U-1ER. Farligt nÀra perfektion för en square med screw back och resinklÀder enligt mitt tycke. Kanske lite fööööör bra?
Varje gÄng jag har den pÄ sÄ har jag svÄrt att motivera ett byte
Helt klartKul, bÄde klocka och fru Àr en "keeper" dÄ ;D
Jo. Du har förmodligen inte stÀllt in det rÀtt.En liten frÄga. Min display visar inte DST. Ska den inte göra det nu till och med 31:a oktober
FörlÄt jag ljög. För nu stÄr det minsann DSTJo. Du har förmodligen inte stÀllt in det rÀtt.
Var ser du den?Helvete, vaâ ful den dĂ€r julgranen Ă€r⊠o fy faaaan
Appappapp! GW-5000 Àr ingen beater!Jag Àlskar spridningen i den hÀr trÄden. G-Shock i sitt rÀtta element - först pÄ ett foto frÄn MTB i skogen. Sedan följs det upp av deskdiving a'la @Aros som Àven det krÀver sin beater
FörlÄt; finklockaAppappapp! GW-5000 Àr ingen beater!
Har Mudman nu och Àr nöjd med den, stÄr och vÀger om jag behöver en Rangeman ocksÄ.Mudman, en rÀtt underskattad modell kan man tycka.
Helt ok pris. Men Àr kronan löstagbar? TÀnkte pÄ skrivningen om att de medföljer en helt ny krona.Litet lunchtips pÄ stor G
Du kan ju alltid stÀlla frÄgan "om du behöver en G-Shock Rangerman" alt. "Behöver jag en till G-Shock" hÀr i trÄden.Har Mudman nu och Àr nöjd med den, stÄr och vÀger om jag behöver en Rangeman ocksÄ.
hehe de e skönt att man Àr bland vÀnnerDu kan ju alltid stÀlla frÄgan "om du behöver en G-Shock Rangerman" alt. "Behöver jag en till G-Shock" hÀr i trÄden.
Man brukar fÄ vÀldigt genomtÀnkta och balanserade svar.
Du kan ju alltid stÀlla frÄgan "om du behöver en G-Shock Rangerman" alt. "Behöver jag en till G-Shock" hÀr i trÄden.
Man brukar fÄ vÀldigt genomtÀnkta och balanserade svar.
Har Mudman nu och Àr nöjd med den, stÄr och vÀger om jag behöver en Rangeman ocksÄ.
Utan att veta sÄ skulle det ju kunna vara sÄ att sÀljaren menar en ny bezel.. ?Helt ok pris. Men Àr kronan löstagbar? TÀnkte pÄ skrivningen om att de medföljer en helt ny krona.
Precis min tanke. Annars blir man lite nyfiken pÄ varför sÀljaren har införskaffat en ny kronaUtan att veta sÄ skulle det ju kunna vara sÄ att sÀljaren menar en ny bezel.. ?
Kan erkÀnna att jag inte heller till att börja med visste att "vredet" heter krona
Lite smÄbÀngligt, speciellt innan jag kom underfund med att bezelskruvarna var ogÀngade (Äkte runt halva stan efter 5-uddig torx och höll pÄ att fÄ ett massivt psykbryt a' la tvÄngsvÄrd ). Jag tycker att den blev riktigt bra och Àr jÀttenöjd!
MÄste sÀga att jag instÀmmer. Den Àr riktigt bra. Men samtidigt Àr ju Mudmaster nÀst intill förvirring lik.Rangeman behöver man alltid.
Fin!Lite smÄbÀngligt, speciellt innan jag kom underfund med att bezelskruvarna var ogÀngade (Äkte runt halva stan efter 5-uddig torx och höll pÄ att fÄ ett massivt psykbryt a' la tvÄngsvÄrd ). Jag tycker att den blev riktigt bra och Àr jÀttenöjd!
MÄste sÀga att jag instÀmmer. Den Àr riktigt bra. Men samtidigt Àr ju Mudmaster nÀst intill förvirring lik.
Lite mer seriöst; skiljer de sig avseende funktioner?
2-3 funktioner - timme, minuter och ev sekunder!Rangeman har ju fler finesser Àn Mudmaster, t ex sol upp/ned, ett knapptryck för att komma Ät kronograf och mkt annat lull. Men i Àrlighetens namn anvÀnder jag kanske 2-3 funktioner pÄ mina klockor.
Tack! Ja, det finns ju nÄgra röda 7900 sedan tidigare i trÄden som inspirerade. MÄste bara sÀga att det hÀr Àr en genuint jefligt treflig trÄd dÀr man fÄr mycket hjÀlp och tips.Blev jekligt bra!
Tack! Jag tror de benÀmns som dekorativa, men jag vet inteFin!
Skruvarna Àr "skruvar" utan funktion, eller? Tyckte mig se att det Àr sÄ pÄ Rangeman iaf.