Man börjar med en dw-5600 och slutar med en Ă€kta guldsquare pĂ„ kredit!Ăr fortfarande shockad över att ingen G-Shock samlare har dykt upp i lyxfĂ€llan Ă€nnu
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Man börjar med en dw-5600 och slutar med en Ă€kta guldsquare pĂ„ kredit!Ăr fortfarande shockad över att ingen G-Shock samlare har dykt upp i lyxfĂ€llan Ă€nnu
Undrar om inte jag har en eller tvÄ extra uppsÀttningar dekorskruv till den dÀrLite smÄbÀngligt, speciellt innan jag kom underfund med att bezelskruvarna var ogÀngade (Äkte runt halva stan efter 5-uddig torx och höll pÄ att fÄ ett massivt psykbryt a' la tvÄngsvÄrd ). Jag tycker att den blev riktigt bra och Àr jÀttenöjd!
Fungerar som dÀmpare nÀr olyckan Àr framme antar jag.Tack! Ja, det finns ju nÄgra röda 7900 sedan tidigare i trÄden som inspirerade. MÄste bara sÀga att det hÀr Àr en genuint jefligt treflig trÄd dÀr man fÄr mycket hjÀlp och tips.
Tack! Jag tror de benÀmns som dekorativa, men jag vet inte
VampyrkungenDen blodtörstige Kungen.
Galet. Hellre en beggad GWG-1000 för 3500 kronor.SÄ det kommer hamna pÄ ~11 lax efter tullavgift, va? Nej, tack!
De skickar inte utanför UK heller.SÄ det kommer hamna pÄ ~11 lax efter tullavgift, va? Nej, tack!
Kan vars vÀrt att nÀmna att tull och momsnissarna inte bryr sig ett smack om det Àr nytt eller begagnat man handlar frÄn icke EU heller juDe skickar inte utanför UK heller.
Kul! Den Àr riktigt bra. Jag tror att jag landat i att slÄ till pÄ den uppdaterade GW-m5610 och uppgradera med ett GW-5000 band. Jag saknar min gamla. Det Àr ta mej fan nÄtt av det bÀsta som skapats i klockvÀg.Riktigt nöjd med denna
SÀljaren finns hÀr pÄ KSKvÀllens tips Utan budgivning
Var det du som plockade upp den frÄn tradera? Nöjd?Blev visst lite MT-G till kvÀllens Clubhouse
Jepps, thats the one.Var det du som plockade upp den frÄn tradera? Nöjd?
Jag vill prova den sandfÀrgadeJag börjar digga den hÀr
Samma hÀr... Lustigt hur man vÀnjer sig. Vid första anblicken var jag tveksam till designen men den vÀxer pÄ en!Jag börjar digga den hÀr
Jag vill prova den sandfÀrgade
Ni vet vad.....Samma hÀr... Lustigt hur man vÀnjer sig. Vid första anblicken var jag tveksam till designen men den vÀxer pÄ en!
Den har en svart bezel som gör att den ser bÀttre ut Àn de andra 2.Jag vill prova den sandfÀrgade
Mm, kanske blir sÄ.Ni vet vad.....
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Ser bÀttre ut pÄ bild Àn i verkligheten tyvÀrr.Jag börjar digga den hÀr