Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tavlan vaknar till liv nÀr ljuset faller pÄ, men utan ljus Àr den ganska mörk och dÄ försvinner nÀstan visarna - hade nog föredragit lite mer kontrast mellan tavla och visare.Grym tavla. Hur upplevs bandet?
Nej, verkligen inte okej! För det priset borde man kunna förvÀnta sig mycket mer.Sekundvisare pÄ 2 av min analoga Frogman och min GWG1000 trÀffar inte mitten pÄ 12 markeringen. Har sett flera MRG har det problemet ocksÄ. Inte OK tycker jag.
Inte sekundvisare tyvÀrrDe kan inte bli bÀttre om man provar den dÀr "Hand Home Position Correction" ?
ok, dÄ e e drygt. Har haft tur dÄ att alla mina Casio trÀffar rÀtt. Dock har jag haft flera dyrare Schweiz Quartz som tok-missar. :/Inte sekundvisare tyvÀrr
SÄg en pÄ WUS justerade veckovisare dÄ den trÀffar dÄlig pÄ WTF dagarna (ons, tor, fre ) och det blev bÀttre efter justeringen men dÄ trÀffar inte visare pÄ SMT (sön, mÄn, tis) istÀllet.ok, dÄ e e drygt. Har haft tur dÄ att alla mina Casio trÀffar rÀtt. Dock har jag haft flera dyrare Schweiz Quartz som tok-missar. :/
FörstÄr inte hur det kan vara sÄ svÄrt att fÄ till.
Ja, det Àr en av anledningarna till att jag inte köper analoga kvarts lÀngre (min Edifice trÀffar för den delen indexstavarna ruggigt bra och kostar bara 1 500 kr ny, dock Àr den utan solceller och jag pallar inte gÄ till urmakare för att byta batteri, sÄ den tÀnker jag nog inte behÄlla). Jag har haft schweiziska ur som kostat betydligt mer men som trÀffat katastrofalt dÄligt. Det Àr ett mysterium...ok, dÄ e e drygt. Har haft tur dÄ att alla mina Casio trÀffar rÀtt. Dock har jag haft flera dyrare Schweiz Quartz som tok-missar. :/
FörstÄr inte hur det kan vara sÄ svÄrt att fÄ till.
Japp, det gör de flesta ShocksMan kan ju bara Àlska GD-350:an
5 larm som man kan stÀlla pÄ "daglig" eller "en gÄng" samt ett för snooze och timpip.
ApropÄ pip, har ni tÀnkt pÄ att den piper lite annorlunda nÀr man tryckt fram displayen till "vanliga vyn"?
DĂ„ var kvadrupeln komplettHoppla hoppla.
Det trillade visst in en GG-1000
TyvÀrr, har inte nya gwg 2000 samma lume. Alla index e korta och mindre lume pÄ
Den var ju stenhÄrd. Helt okÀnd modell för mig.Hoppla hoppla.
Det trillade visst in en GG-1000
Grattis!PÄ vÀg för att Àta middag med flickvÀnnen
Jajjemen Den var riktigt trevlig juDĂ„ var kvadrupeln komplett
En snikvariant av GWG-1000 Men till och med sÄ den föll @Roosterwife i smaken.. SÄ fÄr se om jag fÄr ha den ifredDen var ju stenhÄrd. Helt okÀnd modell för mig.
JasÄ, det gick alltsÄ frÄn dejting till flickvÀn? Kul!PÄ vÀg för att Àta middag med flickvÀnnen
Om jag inte hade gwg-1000, dÄ kanske jag köpte gwg 2000.. Men annars jag tycker inte vÀrt
Om jag inte hade min gwg-1000 sÄ hade jag köpt en gwg-1000 direkt.Om jag inte hade gwg-1000, dÄ kanske jag köpte gwg 2000.. Men annars jag tycker inte vÀrt
Bra modell det dÀr! Nostalgivarnibg den var min första gshock.Man kan ju bara Àlska GD-350:an
5 larm som man kan stÀlla pÄ "daglig" eller "en gÄng" samt ett för snooze och timpip.
ApropÄ pip, har ni tÀnkt pÄ att den piper lite annorlunda nÀr man tryckt fram displayen till "vanliga vyn"?
Ingen aning men om dom har rĂ€ttat till bandinfĂ€stningen sĂ„ att klockan inte Ă€r en halvmeter lĂ„ng sĂ„ blir jag SĂ lycklig, köper en sĂ„n och checkar ut frĂ„n det hĂ€r klocktrĂ€sket.Ăr det nĂ„gon som vet hur den hĂ€r skiljer sig frĂ„n en vanlig trĂ„ksub? Jag fattar inte.