Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte alls! Den funkar!5000 idag igen. Typ OWG med denna. MÄste skÀrpa till mig!
Bezeln ser ut att vara tillverkad av nÄn blandning av kolfiber / Ätervunnen plastSer bÀttre ut pÄ bild Àn i verkligheten tyvÀrr.
Nja, inte lika snygg pÄ den bilden. FÄr vÀl avvakta och se...Ser bÀttre ut pÄ bild Àn i verkligheten tyvÀrr.
Ser bÀttre ut pÄ bild Àn i verkligheten tyvÀrr.
Carbon reinforced plastic. Samma som tex kretskort square. Men dÄ har den ett snyggt skal ovanpÄ som tÀcker caset. GWG2000 ser naken ut.Bezeln ser ut att vara tillverkad av nÄn blandning av kolfiber / Ätervunnen plast
Julgranen lutar dessutomWow. VÀldigt stor skillnad. Tycker den ser rÀtt "oslipad" ut pÄ bezeln pg a flÀckarna som uppstÄr iom att de anvÀnt nÄn kolfiber-resin mix. Och julgranen och timvisaren som ser lite leksaks-aktiga ut.
HÄller med, den ser liksom smutsig och ofÀrdig ut. Inte alls som carbonbezeln pÄ GG-B100 För det Àr vÀl samma material eller?Wow. VÀldigt stor skillnad. Tycker den ser rÀtt "oslipad" ut pÄ bezeln pg a flÀckarna som uppstÄr iom att de anvÀnt nÄn kolfiber-resin mix. Och julgranen och timvisaren som ser lite leksaks-aktiga ut.
Kanske inte Àr en gran, utan en hÀngbjörk?Julgranen lutar dessutom
Eller Àr det en synvilla?
Inte samma. GWG2000 har kolfiberförstÀrkt plast.HÄller med, den ser liksom smutsig och ofÀrdig ut. Inte alls som carbonbezeln pÄ GG-B100 För det Àr vÀl samma material eller?
Den lutar pÄ den hÀr ocksÄ.Julgranen lutar dessutom
Eller Àr det en synvilla?
Precis⊠det ser hemskt ut⊠typ:Inte samma. GWG2000 har kolfiberförstÀrkt plast.
Shit vilken kass QC att skicka ut de sÄ!Den lutar pÄ den hÀr ocksÄ.
Baksidan ser inte heller bra ut.
Konstigt, Casio brukar ha QC i toppklass efter vad jag erfarit. Har t ex aldrig varit med om att visarna linjerat sÄ exakt med indexstavarna som pÄ deras Edifice, Àven nÀr jag jÀmfört med kvartsklockor som kostat tio gÄnger sÄ mycket.Shit vilken kass QC att skicka ut de sÄ!
Julgranen missar alla prickarMakro visning i den hÀr videon.
Den hĂ€r Mastern blir inte nĂ„n storsĂ€ljareâŠ
⊠och timvisaren Ă€r alldeles för kortâŠJulgranen missar alla prickar
Sekundvisare pÄ 2 av min analoga Frogman och min GWG1000 trÀffar inte mitten pÄ 12 markeringen. Har sett flera MRG har det problemet ocksÄ. Inte OK tycker jag.Konstigt, Casio brukar ha QC i toppklass efter vad jag erfarit. Har t ex aldrig varit med om att visarna linjerat sÄ exakt med indexstavarna som pÄ deras Edifice, Àven nÀr jag jÀmfört med kvartsklockor som kostat tio gÄnger sÄ mycket.
Det finns bara en sak att göra, sÀlja dom superbilligt till migSekundvisare pÄ 2 av min analoga Frogman och min GWG1000 trÀffar inte mitten pÄ 12 markeringen. Har sett flera MRG har det problemet ocksÄ. Inte OK tycker jag.
Sekundvisare pÄ 2 av min analoga Frogman och min GWG1000 trÀffar inte mitten pÄ 12 markeringen. Har sett flera MRG har det problemet ocksÄ. Inte OK tycker jag.
Jag tycker nog att den Àr lite smÄball trots allt.Makro visning i den hÀr videon.
Den hĂ€r Mastern blir inte nĂ„n storsĂ€ljareâŠ
Haha, det stör mig inte sÄ mycket pÄ mina frogs och GWG. Men hade jag en MRG som gör sÄ dÄ hade jag lÀmnat tillbaka den direkt.Det finns bara en sak att göra, sÀlja dom superbilligt till mig
Varför har du ingen MRG dÄ?Haha, det stör mig inte sÄ mycket pÄ mina frogs och GWG. Men hade jag en MRG som gör sÄ dÄ hade jag lÀmnat tillbaka den direkt.
Bra synkad kompis!En jobbarkompis rÄkade köp en av mina stÄlisar.
FjÀrde G-shocken för honom i Är
AR-camon fick va med mig idag
Ăr inte sugen pĂ„ MRG baraVarför har du ingen MRG dĂ„?