• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

5000 idag igen. Typ OWG med denna. MĂ„ste skĂ€rpa till mig! 😂
4180A8B1-0BCF-4BFC-8C6A-B75630A1A14E.jpeg

Wow. VÀldigt stor skillnad. Tycker den ser rÀtt "oslipad" ut pÄ bezeln pg a flÀckarna som uppstÄr iom att de anvÀnt nÄn kolfiber-resin mix. Och julgranen och timvisaren som ser lite leksaks-aktiga ut.
HĂ„ller med, den ser liksom smutsig och ofĂ€rdig ut. Inte alls som carbonbezeln pĂ„ GG-B100 đŸ€” För det Ă€r vĂ€l samma material eller?
78D7540E-4400-4E1A-A171-84BE92BF1A41.jpeg

Inte samma. GWG2000 har kolfiberförstÀrkt plast.
Precis
 det ser hemskt ut
 typ:
”Vi har blivit miljömedvetna och Ă„teranvĂ€nder produktionsskrot” đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł
Solpanellen = ”kylargrillen” börjar gĂ„ mig pĂ„ nerverna ocksĂ„ đŸ€Ź
Inte nog med julgranen, utan att det lutar ocksÄ  đŸ˜€đŸ€ŻđŸ˜±

Konstigt, Casio brukar ha QC i toppklass efter vad jag erfarit. Har t ex aldrig varit med om att visarna linjerat sÄ exakt med indexstavarna som pÄ deras Edifice, Àven nÀr jag jÀmfört med kvartsklockor som kostat tio gÄnger sÄ mycket.
Sekundvisare pÄ 2 av min analoga Frogman och min GWG1000 trÀffar inte mitten pÄ 12 markeringen. Har sett flera MRG har det problemet ocksÄ. Inte OK tycker jag.
IMG_0363.jpg
Casio-G-Shock-MRGG2000HT-1A-watch-11.jpg
Casio-G-Shock-MRGG2000HT-1A-watch-14.jpg

Tillbaka
Topp