Aldrig hört talas om den förut. Hittade du den sjĂ€lv pĂ„ Casios sida eller frĂ„n ett forum?Ăr det nĂ„gon som vet hur den hĂ€r skiljer sig frĂ„n en vanlig trĂ„ksub? Jag fattar inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Aldrig hört talas om den förut. Hittade du den sjĂ€lv pĂ„ Casios sida eller frĂ„n ett forum?Ăr det nĂ„gon som vet hur den hĂ€r skiljer sig frĂ„n en vanlig trĂ„ksub? Jag fattar inte.
PÄ casios egna onlineshop.Aldrig hört talas om den förut. Hittade du den sjÀlv pÄ Casios sida eller frÄn ett forum?
Tror de har fel bild dĂ€r. Det stĂ„r att det Ă€r svart hartsarmband och inte lĂ€nk.Ăr det nĂ„gon som vet hur den hĂ€r skiljer sig frĂ„n en vanlig trĂ„ksub? Jag fattar inte.
Exakt, det Àr poppis att hata GWG-2000 nu, men vi har sett det förr... Ska vi gissa pÄ att lagomt runt juletid sÄ har konsensus svÀngt och alla vill ha en i julklapp?som sakta vÀxer pÄ en och till slut kÀnns helt rÀtt
Vilken av modellerna funderar du pÄ dÄ?LÀgger utan en blÀnkare hÀr och hoppas jag inte bryter nÄgra regler.. Men köpsuget har slagit till och jag skulle gÀrna lÀgga vantarna pÄ en ny g-shock.
Det Ă€r primĂ€rt G-shock x StĂŒssy och Gorillaz collaben jag Ă€r ute efter, hojta gĂ€rna till om ni vill skiljas frĂ„n en innan jag vĂ€nder mig till e-bay..
Den hÀr Àr ju lite smÄcool annars, typ samma tema.Vilken av modellerna funderar du pÄ dÄ?
Kan rekommendera om GW-B5600GZ om du vill ha en kompetent fyrkant
Det dÀr kan man ju justera pÄ MRGn. Den gÄr igenom ett program som synkar om alla visare.Haha, det stör mig inte sÄ mycket pÄ mina frogs och GWG. Men hade jag en MRG som gör sÄ dÄ hade jag lÀmnat tillbaka den direkt.
Det Àr samma pÄ Afrog och GWG MM. Det gÄr inte att justera sekundvisare tyvÀrr.Det dÀr kan man ju justera pÄ MRGn. Den gÄr igenom ett program som synkar om alla visare.
NÀr jag har kört programmet sÄ har sekundvisaren snurrat till 12 sÄ det borde vÀl rÀknas?Det Àr samma pÄ Afrog och GWG MM. Det gÄr inte att justera sekundvisare tyvÀrr.
Man kan inte mikrojustera sekundvisare som man kan göra med tim och minutvisare. Det gÄr inte göra nÄgot om den Àr offcenter.NÀr jag har kört programmet sÄ har sekundvisaren snurrat till 12 sÄ det borde vÀl rÀknas?
Ăr det en IFLW-rainbow eller vem har moddat den?Rainbow
Den Ă€r moddad av G-shock_art pĂ„ instagram.Ăr det en IFLW-rainbow eller vem har moddat den?
FrÀck lÄda dessutom ju
100 procent denna modell jag Àr ute efter!Vilken av modellerna funderar du pÄ dÄ?
Kan rekommendera om GW-B5600GZ om du vill ha en kompetent fyrkant
As cool! Skickade pm direkt pÄ den och hÄller tummarna att den inte Àr sÄld.Den hÀr Àr ju lite smÄcool annars, typ samma tema.
Avslutad - G-Shock DW-5600HDR-1ER
SÀljer en Hundreds G-shock. Riktigt bra box till den hÀr! Finns i Stockholm och kan skickas enligt överenskommelse. Ingen retur Enda bytet Àr om du har en stÄlis(GMW-B5000D) och vill byta mot en slant Ät ditt hÄll.klocksnack.se
Den Àr fet! VarifrÄn köpte du? Enligt Casio (fick mail idag) sÄ kommer den till skandinaviska à F först om nÄgon vecka. Störs lite av att vi verkar vara förfördelade i förhÄllande till resten av EU + GB dÀr den redan slÀppts.EnastÄende GM-2100-1AER! Officiell Steel Casioak
Grattis!
JasÄ, det gick alltsÄ frÄn dejting till flickvÀn? Kul!
Fick du den? SÄg att den stod i OHPF nu.As cool! Skickade pm direkt pÄ den och hÄller tummarna att den inte Àr sÄld.
Köpt!Bra pris
Casio G-SHOCK GW-9400-1ER
Casio G-SHOCK GW-9400-1ER Funktioner Super helautomatisk lysdiod Om det omgivande ljuset avtar kommer armbandsurets display att lysas upp starkt, i fÀrg, nÀr du vrider pÄ handlwww.cyberphoto.se
Löning + tips i G-ShocktrÄden = @roosterman
Yes! VÀntar bara pÄ fraktkostnaden sÄ ska vi knyta ihop den sÀcken. Sjukt cool!Fick du den? SÄg att den stod i OHPF nu.
Ăhhh, har ju redan 4 sĂ„na Och jag handlar innan löningen istĂ€lletLöning + tips i G-ShocktrĂ„den = @roosterman