DÄ Àr det bara att börja jaga den dÀr Gorillaz-GWBn oxÄYes! VÀntar bara pÄ fraktkostnaden sÄ ska vi knyta ihop den sÀcken. Sjukt cool!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÄ Àr det bara att börja jaga den dÀr Gorillaz-GWBn oxÄYes! VÀntar bara pÄ fraktkostnaden sÄ ska vi knyta ihop den sÀcken. Sjukt cool!
Innan löning Ă€r bĂ€st, dĂ„ Ă€r priserna lite lĂ€gre ocksĂ„Ăhhh, har ju redan 4 sĂ„naOch jag handlar innan löningen istĂ€llet
SÄ dÀrför finns det risk för att det kanske landar nÄt G-shockigt idag ÀndÄ
GÄrdagens landning fick följa med till jobbet idag
![]()
Mot 100!!!!Ăhhh, har ju redan 4 sĂ„naOch jag handlar innan löningen istĂ€llet
SÄ dÀrför finns det risk för att det kanske landar nÄt G-shockigt idag ÀndÄ
GÄrdagens landning fick följa med till jobbet idag
![]()
BestÀllde min frÄn Blue Tomato men dÀr Àr den slutsÄld nu, finns dock att bestÀlla hÀr just nu!Den Àr fet! VarifrÄn köpte du? Enligt Casio (fick mail idag) sÄ kommer den till skandinaviska à F först om nÄgon vecka. Störs lite av att vi verkar vara förfördelade i förhÄllande till resten av EU + GB dÀr den redan slÀppts.
à hÄ, den funkar som flöte vid hajfiske m.a.o.Den sticker ut i omgivningen, om inte annat.
![]()
Trevlig helg, G-shockers!
Fin bild!Den sticker ut i omgivningen, om inte annat.
![]()
Trevlig helg, G-shockers!
Blackie redo för jobbintervju kl.12
![]()
Den dÀr Àr ju otroligt grym! Vad Àr det för referens pÄ en sÄn?Precis hÀmtat nya tillskottet i samlingen
![]()
Den dÀr Àr ju otroligt grym! Vad Àr det för referens pÄ en sÄn?
Haha, för att inte tal om tid...
Ajjabajja! Inte köra bil och fota klockor! Ăven om ljuset i bilen Ă€r bra Ă€r det rekommenderat att göra det i stillastĂ„ende lĂ€ge.Precis hĂ€mtat nya tillskottet i samlingen
![]()
Njaaa.. Den har ju negativa smÄdisplayer..Saknas bara 1A5 dÄ.
![]()
Hur ofta tittar man pÄ de?Njaaa.. Den har ju negativa smÄdisplayer..![]()
Det Àr en av fÄ saker jag ogillar pÄ GWG-1000.. Att den just har negativa displayer... Men menHur ofta tittar man pÄ de?![]()
Hehe ok. Jag mÄste sÀga att jag tittar vÀldigt sÀllan pÄ displayen pÄ min GWG-1000.Det Àr en av fÄ saker jag ogillar pÄ GWG-1000.. Att den just har negativa displayer... Men men![]()
Dom Àr ju bara sÄ trevliga dom dÀrEn bidde tvÄ
![]()
HÄller med, lÀsbarheten Àr sÄ sjukt dÄlig jÀmfört med positiva. Och Àr det mörkt skall vi inte snacka...Det Àr en av fÄ saker jag ogillar pÄ GWG-1000.. Att den just har negativa displayer... Men men![]()