• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

LÀxar upp barnen att spindlar inte À

LÀxar upp barnen att spindlar inte Àr lÀskiga.
PXL_20211001_051641752.jpg

PXL_20211001_111112355.jpg
Jag skulle svimma 😳

img2721_0.jpg

Efter jag hade en dĂ„lig erfarenhet med en sĂ„n spindel i hemlandet, jag skaffade en vĂ€rsta spindel fobia đŸ˜”.. Enda spindel jag gillar Ă€r Spiderman 😁
Nyfiken i en strut. Vilket Ă€r hemlandet? 😊 Har sjĂ€lv inga problem med spindlar men det Ă€r för att dom hĂ€r hemma Ă€r ofarliga oavsett hur stora dom Ă€r. Hustrun dĂ€remot Ă€r inte sĂ„ förtjust i dom sĂ„ man fĂ„r fĂ„nga in och slĂ€ppa ut ett par dĂ„ och dĂ„.

Nyfiken i en strut. Vilket Ă€r hemlandet? 😊 Har sjĂ€lv inga problem med spindlar men det Ă€r för att dom hĂ€r hemma Ă€r ofarliga oavsett hur stora dom Ă€r. Hustrun dĂ€remot Ă€r inte sĂ„ förtjust i dom sĂ„ man fĂ„r fĂ„nga in och slĂ€ppa ut ett par dĂ„ och dĂ„.
Kazakstan.. Sun spiders och black widows e överallt i bergen och steppen đŸ˜”đŸ˜”đŸ˜”

Min sjuka hjĂ€rna ser en efterföljande bild dĂ€r kidsen grĂ„tandes springer till mamma medan pappa skrikande och svĂ€randes stampar ihjĂ€l den stackars spindeln efter att den just bitit honom i handen a la spindelmannenbett... đŸ€Ș
Hahaha absolut skulle det kunna vara sÄ, barnen brukar dock hÄlla spindlarna sjÀlva ;) Är av alla jag plockat upp sÄ har ingen bitit mig Àn \o/ men vore nice med lite superkrafter för omvÀxlingens skull :)

Tillbaka
Topp