Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Baby G klart bÀttre Àn F-91w, han ska ju inte bli terroristnja tycker jag inte, den Àr ju en klassiker lika kÀnd som square. Köp en baby g dÄ
Det Àr smÀllar man fÄr ta. Men riktigt schyssta bilder iaf. 400an Àr riktigt trevlig i blÄ/grÄtt
Slut pÄ sommaren,bara att plocka ihop pÄ altanen. Nyinköpet fÄr vara med.
Blev faktiskt positivt överraskad nÀr jag sÄg den i verkligheten. Den var bÄde mörkare och mer nedtonad i fÀrgen Àn den sÄg ut pÄ mÄnga bilder. Tycker den Àr riktigt trevlig.Fantastiskt blÄ fÀrg.
TvÄ vÀldans trevliga saker pÄ samma bildPecan pie millionaire's shortbread och en stock Rangeman. Bon Appétit
Ser mycket bÀttre ut Àn @spammerstakeahike frukostPecan pie millionaire's shortbread och en stock Rangeman. Bon Appétit
Om det gÄr att fÄ till en GTG pÄ riktigt sÄ vet vi vem som fÄr stÄ för fikatSer mycket bÀttre ut Àn @spammerstakeahike frukost
MT-G funkade oxÄ bra istÀllet för Omega Gillade filmen skarpt!Omega slÀng dig i vÀggen! (... och lycka till med att fungera efterÄt )
Klart bland de 5 bĂ€sta BondfilmernaâŠ. MEN:MT-G funkade oxĂ„ bra istĂ€llet för Omega Gillade filmen skarpt!
Tack för sammanfattningen, jag hoppar nog Bond den hĂ€r gĂ„ngen ocksĂ„Klart bland de 5 bĂ€sta BondfilmernaâŠ. MEN:
Naken James⊠njae, men Bond med bar överkropp
Naken Bondbrud⊠nope
Halvnaken Bondbrud⊠nix
NÄn hÄrd bröstvÄrta som syns under linnet⊠glöm det
Förförisk aktivitet⊠i 5 sekunder
Sexscen⊠vad Àr det???
Bond har sex med sin kvinnliga 00-kollega⊠inte ens i nÀrheten av
Q avslöjar att han Ă€r homoâŠ
Moneypennys stora datorskÀrm Àr inkopplad med en⊠blÄ VGA-kontakt, Är 2021 !!!
âŠ. jag Ă€r sugen pĂ„ hans nya Omega⊠och Land Cruisern⊠ooo, mamma
TvÄ vÀldans trevliga saker pÄ samma bild
Dagens dilemma:
Att klippa sig sjÀlv och spara 320kr...(hmm, x3 = GW-M5610).... eller spendera cash och bli max 20-25% bÀttre klippt Àn om jag gör det sjÀlv...?
Liiite mer stil i livet ska man ju haâŠEller sĂ„ börjar du snagga dig bara, problem solved
Har inte klippt mig i 1 Är och 5 mÄnader .. Blev inte alls bÀttre i ekonomi - istÀllet spenderar pengar pÄ hÄr olja, gelé och balsam .. Och g-shock man fortsÀtter köpa ÀndÄDagens dilemma:
Att klippa sig sjÀlv och spara 320kr...(hmm, x3 = GW-M5610).... eller spendera cash och bli max 20-25% bÀttre klippt Àn om jag gör det sjÀlv...?
Do it! Kan aldrig bli fel..!!??Dagens dilemma: