Ărsh de Ă€r ju bara en ofarlig svensk husspindelJag skulle svimma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ărsh de Ă€r ju bara en ofarlig svensk husspindelJag skulle svimma
Pff har sjĂ€lv haft en Chilensk fĂ„gelspindel sĂ„ detta Ă€r inget Ă„ vara rĂ€dd omSpindlar Ăr lĂ€skigaGör om gör rĂ€tt
Vi kan gÄ leta i bergen tillsammans, kanske inga Ä kela med alltid kul med nya krypSpÀnnande land jag gÀrna skulle besöka framöver! Naturen verkar grym
spiderbros are spiderbrosLÀxar upp barnen att spindlar inte Àr lÀskiga.
Du Àr varmt vÀlkommenSpÀnnande land jag gÀrna skulle besöka framöver! Naturen verkar grym
TyvÀrr, allt som kryper skrÀmmer migPff har sjÀlv haft en Chilensk fÄgelspindel sÄ detta Àr inget Ä vara rÀdd om
Vad Àr det för nÄgot? En GA-110 i stÄl eller?
Billigast/störst urval Àr nog ÀndÄ ebay.Hej KS G-Shock expertis,
Min son vill Àrva/ta över min Square, dock Àr den lite stor, den skulle dock funka om man hittade mjukare band eller ett mjukare silikon case. Vars hittar jag dessa enklast och bÀst, hittat pÄ ebay och dylikt men nÄgon smidig hemsida borde vÀl finnas med lite urval!?
Hej KS G-Shock expertis,
Min son vill Àrva/ta över min Square, dock Àr den lite stor, den skulle dock funka om man hittade mjukare band eller ett mjukare silikon case. Vars hittar jag dessa enklast och bÀst, hittat pÄ ebay och dylikt men nÄgon smidig hemsida borde vÀl finnas med lite urval!?
Ja, men det Àr ju som att köpa en Gruppo Gamma istÀllet för en Panerai...köp en F-91w annars, mindre och en riktig klassiker. TÄl typ allt med
Ja, men det Àr ju som att köpa en Gruppo Gamma istÀllet för en Panerai...
Eller en BMW 318 istÀllet för en M3a...
Det Àr inget fel i det, men det Àr inte vad han eller jag(kanske att hans far Àr "lite" mer drivande, men bara lite..) vill att han ska ha
Mjukare gummiband finns pÄ GW5000,Hej KS G-Shock expertis,
JÀtte underskattad g-shock. Fortfarande har Ängest att jag sÄlde min gulfmasterHöststÀdning av sommarens blommor
Det Àr smÀllar man fÄr ta. Men riktigt schyssta bilder iaf. 400an Àr riktigt trevlig i blÄ/grÄtt400:an kÀnns riktigt bra. JÀkla synd bara att den inte har MB6 och TS.
För övrigt sÄ tycker min familj att jag Àr dum upp i huvet pÄ riktigt nÀr jag hÄller pÄ att ta kort pÄ klockor . MÄste sÀga att det kÀnns som att de inte har helt fel.