Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Din? Eller fd din?Det var ett tag sen man sÄg denna.
Det var den som jag blev av med för ett par midsomrar sen.Din? Eller fd din?
Det var vÀl den du gav bort pÄ en krÀftskiva? Den har blivit vÀl omhÀndertagen!Det var ett tag sen man sÄg denna.
NÀstan rÀtt, midsommar.Det var vÀl den du gav bort pÄ en krÀftskiva? Den har blivit vÀl omhÀndertagen!
Inga herrklÀder?Det var den som jag blev av med för ett par midsomrar sen.
Hon som har den ska ha utförsÀljning av modeklÀder i gbg i veckan o jag blev inkallad som frivillig att lasta lÄdor o stÀllningar.
Jag passade Àven pÄ att önska mig en Gmwb5000Tva som tack för hjÀlpen om hon tyckte att utförsÀljningen gick riktigt bra.
SÄ om nÄgon i Gbg trakten Àr ute efter bra deals pÄ modeklÀder Ät fru,flickvÀn, dotter passa pÄ att svÀnga förbi Lilla Götafors i Mölndal.
Den Ă€r riktigt tjusig! Ăr den negativa displayen pĂ„ GD-350 den mest lĂ€sbara av alla negativa displayer du har testat? Denna varianten har i alla fall ett gott rykte.Suttit pĂ„ sen i tisdags nĂ€r den kom hem. Riktigt trevlig modell, mĂ„ste fĂ„ tag pĂ„ en GD-350-8 ocksĂ„âŠ
Ja den Ă€r helt klart den med bĂ€st lĂ€sbarhet! Man ser direkt vad tiden, dom andra mĂ„ste man titta pĂ„ ett tag för att kunna lĂ€sa av.Den Ă€r riktigt tjusig! Ăr den negativa displayen pĂ„ GD-350 den mest lĂ€sbara av alla negativa displayer du har testat? Denna varianten har i alla fall ett gott rykte.
Tack för bra jÀmförelsebilder! Varit svÄrt sugen pÄ den tidigare. Galet bra pris pÄ vissa stÀllen. Tror jag sÄg den dÀr för strax under 800 nÄnstans. Var svÄrt att stÄ emot dÄ men jag försöker undvika spontana inköp. Skyllde pÄ att jag inte vill ha negativa displayer men nu blev det Àn svÄrare.Ja den Àr helt klart den med bÀst lÀsbarhet! Man ser direkt vad tiden, dom andra mÄste man titta pÄ ett tag för att kunna lÀsa av.
DW-5600MS vs. GD-350-1BER vs. GX-56BB
Oredigerad bilder i ett dÄligt upplyst rum:
DCn har vart med och bombat lite Command & Conquer en stund
Denna kommer snart.Jag har missat nya releaser totalt senaste tiden, har det kommit eller kommer det nÄgra roliga squares med positiv display?
Ja jo, den har ju sett visserligenDenna kommer snart.
Riktigt bra, (om man rÀknar bort priset)
Jag har missat nya releaser totalt senaste tiden, har det kommit eller kommer det nÄgra roliga squares med positiv display?
Vilken mysig liten lÄda!SjÀlv har jag fastnat för DWE-5600R-9 med carbon core guard case.
En dÀr sÄg redigt fet ut! SÄg den idag pÄ Instagram. Vad landar priset pÄ? Hittar ingen info om denDenna kommer snart.
Riktigt bra, (om man rÀknar bort priset)