• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

PXL_20211003_112754575.jpg

Det var den som jag blev av med för ett par midsomrar sen. 😀

Hon som har den ska ha utförsÀljning av modeklÀder i gbg i veckan o jag blev inkallad som frivillig att lasta lÄdor o stÀllningar.
Jag passade Àven pÄ att önska mig en Gmwb5000Tva som tack för hjÀlpen om hon tyckte att utförsÀljningen gick riktigt bra. :)

SÄ om nÄgon i Gbg trakten Àr ute efter bra deals pÄ modeklÀder Ät fru,flickvÀn, dotter passa pÄ att svÀnga förbi Lilla Götafors i Mölndal.

Det var den som jag blev av med för ett par midsomrar sen. 😀

Hon som har den ska ha utförsÀljning av modeklÀder i gbg i veckan o jag blev inkallad som frivillig att lasta lÄdor o stÀllningar.
Jag passade Àven pÄ att önska mig en Gmwb5000Tva som tack för hjÀlpen om hon tyckte att utförsÀljningen gick riktigt bra. :)

SÄ om nÄgon i Gbg trakten Àr ute efter bra deals pÄ modeklÀder Ät fru,flickvÀn, dotter passa pÄ att svÀnga förbi Lilla Götafors i Mölndal.
Inga herrklÀder?

Blivit vÀldigt förtjust i hur GWF-A1000 och GPW-2000 ser ut. Stora lÀttlÀsta pjÀser. NÄgon som gÄr i sÀljtankar?

Kan lÀgga in en Helm Vanuatu i delbyte om man Àr intresserad av en cool automatisk dykare.

Den Ă€r riktigt tjusig! Är den negativa displayen pĂ„ GD-350 den mest lĂ€sbara av alla negativa displayer du har testat? Denna varianten har i alla fall ett gott rykte.
Ja den Àr helt klart den med bÀst lÀsbarhet! Man ser direkt vad tiden, dom andra mÄste man titta pÄ ett tag för att kunna lÀsa av.
DW-5600MS vs. GD-350-1BER vs. GX-56BB

Oredigerad bilder i ett dÄligt upplyst rum:
F19F1FAF-98D4-4FC6-8394-380AAD0A3682.jpeg

A7578BEE-C2D8-4B9D-B3AD-649224E46990.jpeg

Ja den Àr helt klart den med bÀst lÀsbarhet! Man ser direkt vad tiden, dom andra mÄste man titta pÄ ett tag för att kunna lÀsa av.
DW-5600MS vs. GD-350-1BER vs. GX-56BB

Oredigerad bilder i ett dÄligt upplyst rum:
F19F1FAF-98D4-4FC6-8394-380AAD0A3682.jpeg

A7578BEE-C2D8-4B9D-B3AD-649224E46990.jpeg
Tack för bra jĂ€mförelsebilder! 👍 Varit svĂ„rt sugen pĂ„ den tidigare. Galet bra pris pĂ„ vissa stĂ€llen. Tror jag sĂ„g den dĂ€r för strax under 800 nĂ„nstans. Var svĂ„rt att stĂ„ emot dĂ„ men jag försöker undvika spontana inköp. Skyllde pĂ„ att jag inte vill ha negativa displayer men nu blev det Ă€n svĂ„rare. 😂

Jag har missat nya releaser totalt senaste tiden, har det kommit eller kommer det nĂ„gra roliga squares med positiv display? 😊

Tillbaka
Topp