Godmorgon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu nÀstan tvÄ Är senare Àr min dammiga portermodd pÄ banan igen. Ny skruv pÄ plats och batteriet uppladdat.TÀnkte dra pÄ mig portermodden idag, men det visade sig att den saknade ena uppsÀttningen armbandsskruvar. TÀnkte efter lite och insÄg att jag hade hittat en skruv pÄ köksgolvet för kanske en vecka sen, men det var ju bara ena halvan. Den lilla skruven som saknas kommer jag nog aldrig att Äterfinna. Blir till att leta lite pÄ tiktox eller pacparts. Kan nog slinka med lite annat roligt nÀr jag ÀndÄ Àr dÀr. Och sÄ fÄr jag vÀl köpa pÄ mig lite JIS-mejslar ocksÄ sÄ att kanske skruvarna sitter kvar lite lÀngre Àn fyra Är nÀsta gÄng. Friskt moddat hÀlften vunnet!
Det gÄr dock ingen större nöd pÄ mig. Drog pÄ mig titanaren istÀllet.
SÄ bra den dÀr. VÄgar man hoppas pÄ att den kommer i fler varianter eller kanske anvÀnds som grund för jubileumsmodellerna?
Ja den Àr verkligen perfekt. Vi fÄr se om denna Àr en one-off eller inte.SÄ bra den dÀr. VÄgar man hoppas pÄ att den kommer i fler varianter eller kanske anvÀnds som grund för jubileumsmodellerna?
Hasses leklandEn tuff dag ⊠(om man Àr nÀstan sjuttio)
DÀr fÄr vÀl alla en G-shock runt handleden istÀllet för ett band med lejon pÄHasses lekland
- Kan tyvĂ€rr inte visa nĂ„n bild pĂ„ âHasses Leklandâ, dĂ„ skulle jag förmodligen bli avstĂ€ngdHasses lekland
- Alla som fĂ„r vara pĂ„ âHasses Leklandâ har GShockDĂ€r fĂ„r vĂ€l alla en G-shock runt handleden istĂ€llet för ett band med lejon pĂ„
Ser bra ut ju Gillar att det Àr guldton pÄ siffrorna. Sen vad man ska tvÄ sÄna till Àr ju en annan femmaAgerar mellanhand Ät @roosterman
Riktigt tuff modell, men jÀklar vad svÄrlÀst negativ display Àr ibland!
Man fĂ„r helt enkelt en mrg frogman vid receptionen- Alla som fĂ„r vara pĂ„ âHasses Leklandâ har GShock
Ett riktigt dunderpris @Jockinho
OHPF - G-shock mtg-s1000
Nytt vill in och en annan klocka ska repareras sÄ denna Mtg-S1000 fÄr gÄ. Ev kan ett byte mot en San Martinklocka vara av intresse (peng upp okej) Skick: I anvÀnt skick sÄ spÄr av anvÀndning finns. Inget extremt tycker jag, se bilder i dess vÀrsta ljus. Att anmÀrka pÄ Àr att tvÄ av skruvarna Àr...klocksnack.se
Oj, synd man missade det. Hoppas nya Àgaren sliter den med hÀlsan!Ett riktigt dunderpris @Jockinho
OHPF - G-shock mtg-s1000
Nytt vill in och en annan klocka ska repareras sÄ denna Mtg-S1000 fÄr gÄ. Ev kan ett byte mot en San Martinklocka vara av intresse (peng upp okej) Skick: I anvÀnt skick sÄ spÄr av anvÀndning finns. Inget extremt tycker jag, se bilder i dess vÀrsta ljus. Att anmÀrka pÄ Àr att tvÄ av skruvarna Àr...klocksnack.se