• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Godmorgon
1000013607.jpg

TÀnkte dra pÄ mig portermodden idag, men det visade sig att den saknade ena uppsÀttningen armbandsskruvar. TÀnkte efter lite och insÄg att jag hade hittat en skruv pÄ köksgolvet för kanske en vecka sen, men det var ju bara ena halvan. Den lilla skruven som saknas kommer jag nog aldrig att Äterfinna. Blir till att leta lite pÄ tiktox eller pacparts. Kan nog slinka med lite annat roligt nÀr jag ÀndÄ Àr dÀr. Och sÄ fÄr jag vÀl köpa pÄ mig lite JIS-mejslar ocksÄ sÄ att kanske skruvarna sitter kvar lite lÀngre Àn fyra Är nÀsta gÄng. Friskt moddat hÀlften vunnet!

Det gÄr dock ingen större nöd pÄ mig. Drog pÄ mig titanaren istÀllet.

IMG_4096.jpg
IMG_4095.jpg
Nu nÀstan tvÄ Är senare Àr min dammiga portermodd pÄ banan igen. Ny skruv pÄ plats och batteriet uppladdat.
IMG_9435.jpeg
IMG_9436.jpeg
IMG_9437.jpeg

Ett riktigt dunderpris @Jockinho

Tuff marknad i januari sĂ„ gick pĂ„ bra pris direkt. Och en relativt ny i mer premium G-shocktrĂ€sket köpte sĂ„ kĂ€ndes skoj! Tror den kommer passa honom perfekt đŸ€“

Detta gör ju dock att min GPW nu fĂ„r stanna vilket sĂ„hĂ€r nu kĂ€nns bra dĂ„ den Ă€r min favorit G jag Ă€gt. Men i Ă„r fĂ„r det nog dock bli lite mindre storlek pĂ„ mina G-shockinköp borde rĂ€cka med gravityn som bjĂ€sse 🙂

Oj, synd man missade det. Hoppas nya Àgaren sliter den med hÀlsan! :D

Tillbaka
Topp