SĂ„ kom det ett paket
Först denna beige 2100. Riktigt trevlig.
Sedan huvudnumret. Ăntligen!
Dra mig baklÀnges, grymma köp bÄda tvÄ!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SĂ„ kom det ett paket
Först denna beige 2100. Riktigt trevlig.
Sedan huvudnumret. Ăntligen!
Hur mÄnga nÀtuttag har du hemma?Det visade sig visst att felet inte lÄg i patchpanelen utan lÀngre uppströms. Nu fick jag koll pÄ det samt lite bÀttre ordning! KvÀllsklocka pÄ!
GB-X6900B-2 New Generation BluetoothŸv4.0 frÄn 2013. Den Àr rÀtt rare. Jag gillar G-knappen som ser ut som om den Àr i farten.Den var ju störtcool. Snyggt med smala bokstÀver. Vintage?
Tackar som frÄgar. Det gÄr fint nu, bara de sista knölarna som ska manglas ut. Det Àr skönt med ordning och redning, ett rum i tagetTech stuff och G shock. En nörds vÄta dröm. GÄr det bra med nÀtverket? Snyggt och prydligt!
Ett par för mÄnga helt enkelt Detta planerades för ett par Är sedan nÀr frugis var mycket skeptisk till wifi och jag var överentusiastisk till trÄdbundet. Idag hade jag endast dragit kablar till tv-hörnor, accesspunkter samt till nÄgon serverhörna, 10-12 uttag max. Men hellre för mycket Àn för liteHur mÄnga nÀtuttag har du hemma?
Cool backlight. Gillar dem röda detaljerna.
FörstÄr inte hur tap funktionen fungerar. Man ska knacka pÄ skÀrmen med fingertippen 2 gÄnger för att stoppa alarm, men fÄ inte till det.
Ska du ta körkort?Den gamle fick följa med o skriva in mig pÄ körskola
TÀnkte att det kunde vara dagsSka du ta körkort?
Eller har du tagit dig för stora friheter fartmĂ€ssigt?!? đ đTĂ€nkte att det kunde vara dags
ShÄra bil...med slÀpDÀrför jag körde till körskolan
NejdÄ, tÀnkte mest det var dags att ta tag i lite BE-behörighet
MÄnga G-shocks vÀger merShÄra bil...med slÀp
Jaha, jag som trodde att du skulle börja sjunga!DÀrför jag körde till körskolan
NejdÄ, tÀnkte mest det var dags att ta tag i lite BE-behörighet
Den Àr sÄ jÀkla bra!!Uppdaterad och klar. Mycket bÀttre irl Àn pÄ Casios bilder. Absolut blingig, men betydligt mer nedtonad Àn vad jag trott.
Ja det Àr den verkligen! Köpte den den frÄn Tyskland, AllikeDen Àr sÄ jÀkla bra!!
Var köpte du den?
DC Àr lite kameleont med det chromade citycamot. Men ser det bara i vissa vinklar Gillar den!Idag hÀmtade jag ut tvÄ G-shocks!
Modellerna heter GW-B5600DC-1JF och GAW-100CT-1AJF.
GAW-100CT-1AJF Àr lite som en AWG-M100DB pÄ steroider!
Kanske man skulle kunna sÀga att GAW-100CT-1AJF Àr ungefÀr vad man fÄr om man korsar AWG-M100DB med GW-9400-1ER Rangeman...
HÀr Àr de i jÀmförelse frÄn sidan. Knapparna Àr lika stora som Rangemans fast slÀta.
GAW-100CT-1AJF:s armband har dubbla pinnar(eller vad kallas det?) precis som Rangeman. GAW-100CT-1AJF till vÀnster pÄ bilden.
Vad Àr dÄ mitt utlÄtande? Jo jag Àr mycket nöjd. Mitt seriösa klockintresse startade för snart 1 Är sedan och jag var helt inne pÄ analoga klockor och gled snabbt in pÄ automater. TÀnkte inte ens i början pÄ att skaffa nÄn G-shock, och hade aldrig kunnat förestÀlla mig att jag pÄ nÄgra mÄnader skulle gÄ frÄn 0-10 klockor.
G-shock Àr nu en given del av min klocksamling. Den saken Àr sÀker!
HÀr en lite nÀrmare bild pÄ GW-B5600DC-1JF.
Arla's G hjÀltar ... Spridningen fortsÀtter
Grejen att han köpte klockan frÄn mig. Men han kan inte ens stÀlla tiden .. Han har manualen (fysiska och i pdf), skickade honom YouTube lÀnkar bÄda pÄ engelska och svenska, ett par gÄnger visade honom. Men han vÀgrar. En vuxen kille 40+..men han vill ha G-Shock1 av er kom en timme för tidigt till jobbet och gÄr hem en timme före dom andra 2.
"Man kan göra sÄ, men det Àr inte rÀtt"Grejen att han köpte klockan frÄn mig. Men han kan inte ens stÀlla tiden .. Han har manualen (fysiska och i pdf), skickade honom YouTube lÀnkar bÄda pÄ engelska och svenska, ett par gÄnger visade honom. Men han vÀgrar. En vuxen kille 40+..men han vill ha G-Shock