• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HĂ„ller inte med. Allt mĂ„ste inte vara samma gamla
 Tycker det Ă€r innovativt med cross branding och lite variation. Casio fĂ„r göra som de vill, ingen tvingar dig att köpa just denna modell. Jag tycker att det Ă€r en trĂ„kig instĂ€llning att du förbjöd din dotter att prova en ny smak, och istĂ€llet tvingade henne vĂ€lja en av smakerna som DU gillar. Tror du ska tĂ€nka om dĂ€r.
Usch dĂ„. Synd om tösen som fick med sig fel surgubbe till godishyllan 😃. Men om sanningen ska fram sĂ„ fick hon inte köpa en 200g kaka och nĂ€r hon kom fram till godishyllan sĂ„ valde hon en pĂ„se sura nappar istĂ€llet. Mamma köper dĂ€remot alla chokladsorter sĂ„ det finns att tillgĂ„ med ojĂ€mna mellanrum. Men i fallet MR-G sĂ„ tycker jag att varumĂ€rket blir urvattnat med denna senaste kombo, Ă€ven om klockan Ă€r snygg.
 
Usch dĂ„. Synd om tösen som fick med sig fel surgubbe till godishyllan 😃. Men om sanningen ska fram sĂ„ fick hon inte köpa en 200g kaka och nĂ€r hon kom fram till godishyllan sĂ„ valde hon en pĂ„se sura nappar istĂ€llet. Mamma köper dĂ€remot alla chokladsorter sĂ„ det finns att tillgĂ„ med ojĂ€mna mellanrum. Men i fallet MR-G sĂ„ tycker jag att varumĂ€rket blir urvattnat med denna senaste kombo, Ă€ven om klockan Ă€r snygg.
Man fÄr vÀl se hur den ser ut irl. Den kanske Àr sjukt pÄkostad och vÀlgjord.

SÄ lÀnge dom behÄller sitt DNA och slÀpper resin grejjer till bra priser tycker jag inte det gör nÄgot att dom slÀpper dyrare grejjer.
 
Man fÄr vÀl se hur den ser ut irl. Den kanske Àr sjukt pÄkostad och vÀlgjord.

SÄ lÀnge dom behÄller sitt DNA och slÀpper resin grejjer till bra priser tycker jag inte det gör nÄgot att dom slÀpper dyrare grejjer.
Det blir sÀkert en riktigt trevlig modell, om Àn nÄgot dyr. Kanske vill de producera en helt digital MR-G och problemet Àr dÄ att det Àr nÀst intill omöjligt att designa nÄgot heldigitalt som Àr bÀttre Àn den klassiska fyrkanten?
 
collab

i-img600x600-1636081319oscdtm10819.jpg
IMG_20211109_095111.jpg
 
Tillbaka
Topp