Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ha is i maggen nÄn dag till.
Har ocksÄ upplevt att det uppdateras nÀstan i efterhand ibland. Först ingenting, sen ingenting, sen kommer avin om att man kan hÀmta paket..
Det Àr olika pÄ olika Kings. GB har gul/guld ton, KG/orange har orange ton, blÄ king har blÄ ton osv.Vet inte om jag inbillar mig men siffrorna Àr lite gulare pÄ din Àn t ex min röd-svarta King. PÄ min röd-svarta Àr siffrorna liiiite röda tycker jag.
Finfika mellan teams mötena
Ahhh, en MG Du har ju snart samma kollektion GW-B5600 som jagIdag hÀmtade jag ut en modell jag faktiskt spanade pÄ innan jag skaffade min första G-shock, men den var helt slutsÄld i vÄras nÄngÄng. Eller hade Ànnu inte hunnit ges ut, minns inte helt sÀkert.
Haha, bra koll pÄ sitt eget mÀrke.Vad hÀnde med GSW-H1000 egentligen?
"Vi har ikke noget med det nummer. Er du sikker pÄ at det er det rigtige?
Med venlig hilsen / Best regards,
Henning StĂŠhr A/S
Grusbakken 14-16
DK 2820 Gentofte"
Skrev först Àven hit:
"Regarding your question, we can inform you about
the following.
Unfortunately, the GSW is not listed in the Swedish online shop. Please contact the Casio representation for Sweden.
For product availability in Denmark, Norway or Sweden contact the CASIO distributor for direct assistance.
HENNING STAEHR A/S
Gentofte, Denmark
Tel: +45 / 45 26 9100
Fax: +45 / 45 26 9190
Email: [email protected]
We wish you a nice day.
Please visit us on our website:
https://www.casio-europe.com/euro/support/
Mit freundlichen GrĂŒssen / Best regards
Achim Drittner
European Support Center
Casio Europe GmbH
Casio-Platz 1
22848 Norderstedt"
âNy kingâ, röda detaljerna Ă€r riktigt bra! Trodde nog inte jag skulle Ă€ga tvĂ„ king för en mĂ„nad sedan men man vĂ€njer sig snabbt
Ja men jÀttenöjd för pengen jag gav, visst finns lite mÀrken men ocksÄ pÄ nÄgot sÀtt skönt.Bra köp!
Bra kombination.
Kommer du dra hem den japanska ocksÄ?
VĂ€nster?Froggie fredag.
Distributörer Àr oftast inte speciellt engagerade i sjÀlva produkterna Àr min erfarenhet, dem flyttar mest boxar och hanterar logistik och serviceVad hÀnde med GSW-H1000 egentligen?
"Vi har ikke noget med det nummer. Er du sikker pÄ at det er det rigtige?
Med venlig hilsen / Best regards,
Henning StĂŠhr A/S
Grusbakken 14-16
DK 2820 Gentofte"
Skrev först Àven hit:
"Regarding your question, we can inform you about
the following.
Unfortunately, the GSW is not listed in the Swedish online shop. Please contact the Casio representation for Sweden.
For product availability in Denmark, Norway or Sweden contact the CASIO distributor for direct assistance.
HENNING STAEHR A/S
Gentofte, Denmark
Tel: +45 / 45 26 9100
Fax: +45 / 45 26 9190
Email: [email protected]
We wish you a nice day.
Please visit us on our website:
https://www.casio-europe.com/euro/support/
Mit freundlichen GrĂŒssen / Best regards
Achim Drittner
European Support Center
Casio Europe GmbH