Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ibland mÄste man berömma Postnord. Nya bezel har kommit.
Har inte tÀnkt pÄ det, men den hÀr klockan Àr massiv (GB-X6900B-2), Àr tom lite större Àn DW-6900 och GD-350.
Har vi jobbat ihop? Vi hade ocksÄ en Mats som blev mastodontfilms-Mats, fast uttalat MÀÀts...Det klippet pÄminner mig om en stackars kollega som för alltid kom att kallas Mastodontfilms-Mats, bara för att han rÄkade heta Mats
Tack, den Àr Ànnu finare i verkligheten.Verkligen lÀcker fÀrg!
Jag har honom till o med i telefonlistanHar vi jobbat ihop? Vi hade ocksÄ en Mats som blev mastodontfilms-Mats, fast uttalat MÀÀts...
Skarp blick! Det finns förvÄnansvÀrt mÄnga gamla datorer i drift ute i verkstadsindustrin. Maskinen pÄ bilden Àr en PCU50 till en Siemens NC-styrning.Skön fÀrg pÄ square.
Gammalt bygge? Tycker mig skymta en ide kabel.
Funderade igÄr om en king rÀcker men gillar ju bÄda
Gjorde rent den Àldre nyss. Ett tips Àr att göra det om ni har en begagnad
PĂ„ handleden dock en g-steel. HĂ€nger lite löst men vet i fan, svĂ„rt flippa nĂ„got just nu Ă€ven fast jag vill för att köpa nyttâŠ
Tog du bort gummiskydden pÄ baksidan?
SÀg inte detLite vin och pizza pÄ lokalhaket. Lite rÄnrisk pÄ denna.