Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
StenhĂ„rda!!âNy kingâ, röda detaljerna Ă€r riktigt bra! Trodde nog inte jag skulle Ă€ga tvĂ„ king för en mĂ„nad sedan men man vĂ€njer sig snabbt
Glömde nÀstan att det Àr FrogFriday.Froggie fredag.
Lite sugen pÄ en sÄdan med, gillar blÄttFortfarande lite nykÀr i den hÀr blÄingen.
StenhÄrda!!
Vilken diggar du mest?
Riktigt trevligt förutom att jag tyckte tavlan var grymt svÄrlÀst i de flesta vinklarna sÄ den blev inte lÄngvarig hÀr .Fortfarande lite nykÀr i den hÀr blÄingen.
Riktigt trevligt förutom att jag tyckte tavlan var grymt svÄrlÀst i de flesta vinklarna sÄ den blev inte lÄngvarig hÀr .
Vem kollar tiden pÄ klockan??Riktigt trevligt förutom att jag tyckte tavlan var grymt svÄrlÀst i de flesta vinklarna sÄ den blev inte lÄngvarig hÀr .
Jag uppenbarligen.Vem kollar tiden pÄ klockan??
SekundÀrt hahaJag uppenbarligen.
SÄ Àr det . Nu kanske jag var lite för negativ gÀllande klockan men upplevde den som mest svÄrlÀst vid dÄligt ljus och i mörker var det typ omöjligt. Denna Àr inte sÄ mycket bÀttre men lite iallafall dÀremot Àr den blÄa riktigt frÀsch .SekundÀrt haha
Well, den Àr lite svÄravlÀst dÄ och dÄ. Kan hÄlla med.
Ăr lite sugen pĂ„ en igen men det Ă€r nog den med positiv display som gĂ€ller isĂ„fall, men din röda lockar den med...bra pris pĂ„ en ny sĂ„n iafhmm vet inte:
- BB för att den Ă€r Stealth. Den mĂ€rks inte alls pĂ„ samma sĂ€tt. Den röda för att den Ă€r klassisk och har fĂ€rg. Skulle jag vĂ€lja en vet jag inte sĂ€kert men lutar nog Ă„t den âvanligaâ Ă€ndĂ„
I mörker trycker man pÄ "light" knappen.SÄ Àr det . Nu kanske jag var lite för negativ gÀllande klockan men upplevde den som mest svÄrlÀst vid dÄligt ljus och i mörker var det typ omöjligt. Denna Àr inte sÄ mycket bÀttre men lite iallafall dÀremot Àr den blÄa riktigt frÀsch .
Lightknappen suger pÄ dom bÄda .I mörker trycker man pÄ "light" knappen.
Haha.. hÄller med att belysningen Àr kass men man ser tiden iaf. Det borde vara bÀttre lume pÄ visarna.Lightknappen suger pÄ dom bÄda .
Kan inte annat Àn hÄlla med gÀllande lumen. Den har de snÄlat in pÄ som fan.Haha.. hÄller med att belysningen Àr kass men man ser tiden iaf. Det borde vara bÀttre lume pÄ visarna.
Jag var mest för positiv display innan men gillar numera negativt med, 56bb Ă€r ju annars billig pĂ„ amazon (runt en tusing) och den Ă€r helt klart den mest lĂ€ttburna av dem, mer âdiskretâĂr lite sugen pĂ„ en igen men det Ă€r nog den med positiv display som gĂ€ller isĂ„fall, men din röda lockar den med...bra pris pĂ„ en ny sĂ„n iaf
FörlÄt OT men..Behövs en stabil klocka för att tajma kvÀllens mastodontfilmsfestival...
Den Àr svÄr att komma runt i sammanhanget... Klockren, som sÄ mycket i den serien. Svensk humors peak? Och för att Ätminstone lÄtsas vara on topic, vad har brandmannen till vÀnster pÄ armen?FörlÄt OT men..
Det klippet pÄminner mig om en stackars kollega som för alltid kom att kallas Mastodontfilms-Mats, bara för att han rÄkade heta MatsFörlÄt OT men..