• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

En kul grej har iaf hÀnt pÄ jobbet idag..
Hade lite Anticimexfolk pĂ„ plats och bland det första montören sĂ€ger Ă€r, "JĂ€kla schysst klocka du har", och sen visar han sin identiska GG-1000 😀
Med det sagt, rygglĂ€ge i 10 minuter inför sista perioden😉
IMG_20211119_114800.jpg

SekundĂ€rt haha â˜ș
Well, den Àr lite svÄravlÀst dÄ och dÄ. Kan hÄlla med.
SĂ„ Ă€r det 😁. Nu kanske jag var lite för negativ gĂ€llande klockan men upplevde den som mest svĂ„rlĂ€st vid dĂ„ligt ljus och i mörker var det typ omöjligt. Denna Ă€r inte sĂ„ mycket bĂ€ttre men lite iallafall dĂ€remot Ă€r den blĂ„a riktigt frĂ€sch 👌😍.
45A84401-7172-4BD6-B29C-CA6748AEC86E.jpeg

hmm vet inte:
- BB för att den Ă€r Stealth. Den mĂ€rks inte alls pĂ„ samma sĂ€tt. Den röda för att den Ă€r klassisk och har fĂ€rg. Skulle jag vĂ€lja en vet jag inte sĂ€kert men lutar nog Ă„t den ”vanliga” Ă€ndĂ„ 😎
Är lite sugen pĂ„ en igen men det Ă€r nog den med positiv display som gĂ€ller isĂ„fall, men din röda lockar den med...bra pris pĂ„ en ny sĂ„n iaf :)

Är lite sugen pĂ„ en igen men det Ă€r nog den med positiv display som gĂ€ller isĂ„fall, men din röda lockar den med...bra pris pĂ„ en ny sĂ„n iaf :)
Jag var mest för positiv display innan men gillar numera negativt med, 56bb Ă€r ju annars billig pĂ„ amazon (runt en tusing) och den Ă€r helt klart den mest lĂ€ttburna av dem, mer ”diskretâ€đŸ€“

Gav 686kr för min vanliga och kĂ€nns som ett bra pris Ă€ven om den har sina mĂ€rken 😊

Tillbaka
Topp