Lördagsguld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kanske av intresse för nÄgon
Kööööööööööp
Kööööööööööp
Du behöver lite nytt G-shock
Haha ja det Àr sant. Det sköna Àr att det Àr ingen större investering att köpa en ny...SÀg inte det
Innerst inne vill nog dom flesta ha en 5610a
Men hon kanske vill ha pojkvÀn??Peggy gillar inte konkurrens !
Men hon kanske vill ha pojkvÀn??
Definitivt Roseguldisen Àr grymt trevlig!Hmm, tror den hÀr skulle passa henne bÀst
Trist problem. Har inga sĂ€rskilda kunskaper eller knep att dela med mig av annat Ă€n att det kĂ€nns som att nĂ„got Ă€r pĂ„ tok med klockan eller appen om det har funkat förut men inte lĂ€ngre. Prova avinstallera appen och starta om paddan. Ăr det fortfarande ickefungerande sĂ„ ligger det vĂ€l nĂ€ra till hands att tĂ€nka att nĂ„got Ă€r fel pĂ„ klockan.Har en 5610 pĂ„ kombi som mest legat. Jag bor för lĂ„ngt norrut för att kunna synka mot tornen sĂ„ jag kör clock wave via ios och tvingar synkning genom att hĂ„lla nedre högra knappen nere till den vill synka.
Av nÄgon anledning nÀr jag provat att synka den igÄr och idag sÄ fungerar det inte lÀngre. Den gÄr upp pÄ L3 ganska snabbt men fladdrar ner till L1, L2 och L3 upp och ner och det slutar alltid med ERR. BatterinivÄn högsta. Kan man göra en reset eller finns andra förslag?
Allt annat fungerar som det ska med klockan. Testat bĂ„de frĂ„n padda och iphone med samma resultat.Trist problem. Har inga sĂ€rskilda kunskaper eller knep att dela med mig av annat Ă€n att det kĂ€nns som att nĂ„got Ă€r pĂ„ tok med klockan eller appen om det har funkat förut men inte lĂ€ngre. Prova avinstallera appen och starta om paddan. Ăr det fortfarande ickefungerande sĂ„ ligger det vĂ€l nĂ€ra till hands att tĂ€nka att nĂ„got Ă€r fel pĂ„ klockan.
Höj ljudet till max pÄ telefonen och lÀgg högtalare sÄ nÀra displayen sÄ möjligt. Testa en annan station ocksÄ om den tyska inte funkar.Har en 5610 pÄ kombi som mest legat. Jag bor för lÄngt norrut för att kunna synka mot tornen sÄ jag kör clock wave via ios och tvingar synkning genom att hÄlla nedre högra knappen nere till den vill synka.
Av nÄgon anledning nÀr jag provat att synka den igÄr och idag sÄ fungerar det inte lÀngre. Den gÄr upp pÄ L3 ganska snabbt men fladdrar ner till L1, L2 och L3 upp och ner och det slutar alltid med ERR. BatterinivÄn högsta. Kan man göra en reset eller finns andra förslag?
SjĂ€lvklart. En square bör utgöra basen i varje förnuftig mans garderob. Komplettera looken med fotriktiga âwalkingâ-skor frĂ„n Ecco och ett praktiskt hölster till mobiltelefonen.Kollar "The 40 year old virgin" pĂ„ dumburken och upptĂ€cker till min fasa att oskulden sjĂ€lv verkar rocka en fyrkant? Typiskt!
Ljudet Àr pÄ max och klockan riktigt nÀra. Ska testa en annan station tack.Höj ljudet till max pÄ telefonen och lÀgg högtalare sÄ nÀra displayen sÄ möjligt. Testa en annan station ocksÄ om den tyska inte funkar.
NÀr den tyska stationen inte funkar sÄ funkar den japanska stationen för mig.Ljudet Àr pÄ max och klockan riktigt nÀra. Ska trsta en annan station tack.
Startade om appen och satte tillbaka pĂ„ auto. Hade mobilen pĂ„ tyst lĂ€ge innan som kan ha pĂ„verkat men jag tyckte det knĂ€ppte likadant. Hur som helst sannolikt bara appen som behövde startas om. En G-Shock dödar man inte i första tagetâŠNĂ€r den tyska stationen inte funkar sĂ„ funkar den japanska stationen för mig.