• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

GWG-100ornas lume Ă€r favoriten bland lermĂ€starna😀
IMG_20211121_160515.jpg

Senast Àndrad:
Laddar upp den nya G-shocken som hade hamnat pÄ lÄg. Nu nÀr det knappt Àr fullt dagsljus lÀngre sÄ funkar tough solar inte sÄ bra. Efter kanske ett dygn eller sÄ visade indikatorn hög.

20211121_143258.jpg

20211121_143821.jpg
LÀmna den utomhus nÄgra dagar sÄ löser det sig. Jag brukar hÀnga mina pÄ balkongen.

LÀmna den utomhus nÄgra dagar sÄ löser det sig. Jag brukar hÀnga mina pÄ balkongen.

Tack för tips. Vet dock inte om jag vÄgar det för Àven om jag har balkong och bor pÄ tredje vÄningen sÄ Àr det fÄglar och ekorrar som av och till passerar och skitar ned. Fasaden Àr stenbeklÀdd och perfekta klÀttervÀggen för ekorren. Kanske den börjar gnaga pÄ klockorna...

Tack för tips. Vet dock inte om jag vÄgar det för Àven om jag har balkong och bor pÄ tredje vÄningen sÄ Àr det fÄglar och ekorrar som av och till passerar och skitar ned. Fasaden Àr stenbeklÀdd och perfekta klÀttervÀggen för ekorren. Kanske den börjar gnaga pÄ klockorna...
En ekorregnagd G-shock Ă€r ju i det nĂ€rmsta obetalbart samtalsĂ€mne. 😆 Jag sĂ€ger hĂ€ng ut den NU! đŸżïž

RIP Ekorre :)

Tillbaka
Topp