GWG-100ornas lume Àr favoriten bland lermÀstarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Nu ligger den tyvÀrr 600 mil bort, annars hade jag givetvis flashat min "G-Shock Rangeman - Never give up" t-shirt.Dagens bokfynd...
Det hÀr blir intressant att lÀsa!!!
Fru Derix önskar sig en Baby G i julklapp Dags att börja sondera marknaden!
Klart hon ska ha en Baby-GFru Derix önskar sig en Baby G i julklapp Dags att börja sondera marknaden!
Nu ligger du risigt till grabbenFru Derix önskar sig en Baby G i julklapp Dags att börja sondera marknaden!
LÀmna den utomhus nÄgra dagar sÄ löser det sig. Jag brukar hÀnga mina pÄ balkongen.Laddar upp den nya G-shocken som hade hamnat pÄ lÄg. Nu nÀr det knappt Àr fullt dagsljus lÀngre sÄ funkar tough solar inte sÄ bra. Efter kanske ett dygn eller sÄ visade indikatorn hög.
Kollar "The 40 year old virgin" pÄ dumburken och upptÀcker till min fasa att oskulden sjÀlv verkar rocka en fyrkant? Typiskt!
LÀmna den utomhus nÄgra dagar sÄ löser det sig. Jag brukar hÀnga mina pÄ balkongen.
#patinaâŠTack för tips. Vet dock inte om jag vĂ„gar det för Ă€ven om jag har balkong och bor pĂ„ tredje vĂ„ningen sĂ„ Ă€r det fĂ„glar och ekorrar som av och till passerar och skitar ned. Fasaden Ă€r stenbeklĂ€dd och perfekta klĂ€ttervĂ€ggen för ekorren. Kanske den börjar gnaga pĂ„ klockorna...
En ekorregnagd G-shock Àr ju i det nÀrmsta obetalbart samtalsÀmne. Jag sÀger hÀng ut den NU!Tack för tips. Vet dock inte om jag vÄgar det för Àven om jag har balkong och bor pÄ tredje vÄningen sÄ Àr det fÄglar och ekorrar som av och till passerar och skitar ned. Fasaden Àr stenbeklÀdd och perfekta klÀttervÀggen för ekorren. Kanske den börjar gnaga pÄ klockorna...
RIP EkorreTack för tips. Vet dock inte om jag vÄgar det för Àven om jag har balkong och bor pÄ tredje vÄningen sÄ Àr det fÄglar och ekorrar som av och till passerar och skitar ned. Fasaden Àr stenbeklÀdd och perfekta klÀttervÀggen för ekorren. Kanske den börjar gnaga pÄ klockorna...
Kan se KS-sÀljesannonsen framför mig, "Förutom sedvanliga swirls pÄ claspen saknas ett sjok plast klokan 5 pga hungrig ekorre"En ekorregnagd G-shock Àr ju i det nÀrmsta obetalbart samtalsÀmne. Jag sÀger hÀng ut den NU!
Peggy ska fÄ en kompis!!!!!!!!
Casio G-Shock GMW-B5000GD-4ER Full Metal Rose Gold IP
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Tack för tipset! Lagt en bestÀllning om nÄgon hittar en 6900 för bra pris lÀnka gÀrna!Casio G-Shock GMW-B5000GD-4ER Full Metal Rose Gold IP
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Peggy ska fÄ en kompis!!!!!!!!
@Lord_tito88 Kööööööööööööööööp
FörstÄr precis vad du menarHar redan kollat pÄ det
Har dock ovanan att jag frÀmst köper begagnat, Peggy var dock ett av fÄ undantag
Vilken 6900 Àr du ute efter?
Tack för tipset! Lagt en bestÀllning om nÄgon hittar en 6900 för bra pris lÀnka gÀrna!
NÄgot sÄnt hÀrVilken 6900 Àr du ute efter?