• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Har fullt upp med det ena och andra sÄ hÀr inför jul, sÄ har inte blivit att hÀnga med hÀr. Dock sÄ hÀmtade jag ut ett klockpaket idag. Detta blir definitivt Ärets sista klocka!
G-shock har ju fÄngat mitt hjÀrta och nÀr jag nyligen skaffade min första metal square sÄ kÀnde jag att jag behöver en till av annan fÀrg och varför inte negativ display? SÄ blev det.

Modellen heter GMW-B5000PB-6ER.

20211215_181518.jpg

JÀmförd med GMW-B5000D-1JF:

20211215_181607.jpg

MÄste sÀga att den har en synnerligen speciell fÀrg. Och jag gillar den faktiskt.
En positiv sak i sammanhanget Ă€r att siffrorna pĂ„ den negativa displayen Ă€r betydligt ljusare och syns bĂ€ttre Ă€n pĂ„ nĂ„gon av mina resinmodeller med negativ display. Ett klart plus! 👍
Riktigt snygg!

Rent hypotetsikt sĂ„ kanske det hĂ€r kan va ett alternativ đŸ€”

Annars rÄkade jag handla min pÄ Brandfield.se , men dom har inte kvar den..

Oj det var ett bra pris! NÀstan 2000kr lÀgre Àn jag betalade. Och det Àr ÀndÄ lÀgre Àn pÄ vissa andra stÀllen.

Senast Àndrad:
Rent hypotetsikt sĂ„ kanske det hĂ€r kan va ett alternativ đŸ€”

Annars rÄkade jag handla min pÄ Brandfield.se , men dom har inte kvar den..

Köp, den modellen har redan nÄtt end of production.
Rent hypotetiskt sÄ hÀnvisar jag till den hÀr trÄden nÀr lyxfÀllan ringer pÄ dörren,

Har fullt upp med det ena och andra sÄ hÀr inför jul, sÄ har inte blivit att hÀnga med hÀr. Dock sÄ hÀmtade jag ut ett klockpaket idag. Detta blir definitivt Ärets sista klocka!
G-shock har ju fÄngat mitt hjÀrta och nÀr jag nyligen skaffade min första metal square sÄ kÀnde jag att jag behöver en till av annan fÀrg och varför inte negativ display? SÄ blev det.

Modellen heter GMW-B5000PB-6ER.

20211215_181518.jpg

JÀmförd med GMW-B5000D-1JF:

20211215_181607.jpg

MÄste sÀga att den har en synnerligen speciell fÀrg. Och jag gillar den faktiskt.
En positiv sak Ă€r att siffrorna pĂ„ den negativa displayen Ă€r betydligt ljusare och syns bĂ€ttre Ă€n pĂ„ nĂ„gon av mina resinmodeller med negativ display. Ett klart plus! 👍
Det Àr ju fint med en gammal god hederlig trÄksub ocksÄ. Det var ett tag sedan den dök upp i trÄden!

Godmorgon! Tar min morgonberocca och idag fÄr min snyggaste resinchock följa med till jobbet.
PÄ bilden syns ocksÄ de överblivna lÀnkarna frÄn Tokyo nightlight shocken.
Kom pÄ att om jag sÀtter ihop dem pÄ det sÀttet sÄ blir det inget löst stift.

20211216_063337.jpg

25ton tryck och vÀrmt sÄ att materialet Àr varmare Àn en vÄning ner och med svordomar kapten Haddock hade varit imponerad av sÄ behagar sprintf.n inte att slÀppa. FÄr bli GX imorgon och visa vem som bestÀmmer.
20211215_160337.JPG
SpÀnnande vÀrre. Det Àr helt sjukt vad vissa saker kan sÀtta sig hÄrt med tiden.
Ta det försiktigt idag sÄ du inte bucklar till sprinten nÀr du bankar med GX:n.

Tillbaka
Topp