JorÄsÄattee, vettu, jorÄsoattee...Fasiken sÄ bra den Àr alltsÄ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JorÄsÄattee, vettu, jorÄsoattee...Fasiken sÄ bra den Àr alltsÄ
Skit i det "smarta" och anvÀnd den som en klocka istÀlletDen hÀr var för smart för mig Bytesförslag vÀlkomnas
SÀg till nÀr du ska flippa den, jag Àr ocksÄ sugen pÄ en tredje omgÄng
Haha, redan? MÄste sÀga att Casios smarta klockor Àr rÀtt medioker. Till och med mitt Miband6 för 400kr har bÀttre funktioner och bÀttre skÀrm Àn dem.Den hÀr var för smart för mig Bytesförslag vÀlkomnas
Det blev en GD-350-1BER pÄ tredje försöket. Jag har hÄllit pÄ och jaga sedan augusti för tusan. Klockan instÀlld, vibe alarm och snabbtimer testad. Riktigt trevlig pjÀs, borde ingÄ i basgarderoben hos alla G-Shock entusiaster. Skulle sitta fint pÄ t ex @Roosterwife Passar Àven perfekt som trÀningsklocka om man kör cirkeltrÀning eller liknande.
Hur smidig som helst!Snyggt. Ser inte nÀmnvÀrt större ut Àn en vanlig square.
VÀlkommen in hÀr. Har ju knappt sett dig sen din OWG-groda fick sista vÀrmelsenFick hem en Casioak mini idag. Riktigt nöjd! Jag som gillar kontraster Àlskar att den stentuffa designen och det svarta caset och bandet livas upp lite av roséguldfÀrgade index. Tonar ner tuffheten lite. Inte heller sÄ stark roseguldfÀrg vilket tar ner blinget, och det Àr positivt i min vÀrld. Storleken Àr alldeles perfekt för min handled. Större Àn jag brukar ha, men en g-shock ska ju vara lite större. Nu har jag ocksÄ en anledning att hÀnga i den hÀr hÀrliga trÄden ocksÄ.
Hahah pÄminn mig inte om den styggelsen, fÄr ptsd. NÀ men har haft en lite lÀngre klock- och klocksnacksfasta. Blev lite mycket dÀr ett tag Men nu Àr ja tillbaka! Fler klockor pÄ g in, sÄ nu blir ni inte av med mig.VÀlkommen in hÀr. Har ju knappt sett dig sen din OWG-groda fick sista vÀrmelsen
VÀlkommen! Jag tror att den hÀr trÄden Àr KS trevligaste. Brukar oftast hÄlla mig hÀr och definitivt pÄ Kobra Kai Ätminstone. Ibland vÄgar jag mig ut i den vanliga forumdelen men kommer lika fort tillbaka till tryggheten hÀr.Fick hem en Casioak mini idag. Riktigt nöjd! Jag som gillar kontraster Àlskar att den stentuffa designen och det svarta caset och bandet livas upp lite av roséguldfÀrgade index. Tonar ner tuffheten lite. Inte heller sÄ stark roseguldfÀrg vilket tar ner blinget, och det Àr positivt i min vÀrld. Storleken Àr alldeles perfekt för min handled. Större Àn jag brukar ha, men en g-shock ska ju vara lite större. Nu har jag ocksÄ en anledning att hÀnga i den hÀr hÀrliga trÄden ocksÄ.
HÀr har du förklaringen till varför vi tvingas ha en nalle i trÄdtiteln. Alla som hÀnger hÀr Àr tuffa - adderar du dessutom en tuff klocka sÄ gÄr det liksom överstyr Grattis till klockan och vÀlkommen in i vÀrmen!Tonar ner tuffheten lite.
Haha kÀnner igen mig. Jag hÄller mig oftast i ganska obskyra tematrÄdar och ibland kryper jag in pÄ microtrÄden eller certinatrÄden. Det hÀr kan fÄ vara ytterligare ett vattenhÄl!VÀlkommen! Jag tror att den hÀr trÄden Àr KS trevligaste. Brukar oftast hÄlla mig hÀr och definitivt pÄ Kobra Kai Ätminstone. Ibland vÄgar jag mig ut i den vanliga forumdelen men kommer lika fort tillbaka till tryggheten hÀr.
Haha lĂ„ter logiskt! Ăr det varför du har en Bamse-nalle som profilbild ocksĂ„? SĂ„ att du inte spĂ„rar fullstĂ€ndigt? Kanske fĂ„r skaffa mig nĂ„got nalle relaterat jag med... Innan jag trillar ner i machohĂ„let fullstĂ€ndigt.HĂ€r har du förklaringen till varför vi tvingas ha en nalle i trĂ„dtiteln. Alla som hĂ€nger hĂ€r Ă€r tuffa - adderar du dessutom en tuff klocka sĂ„ gĂ„r det liksom överstyr Grattis till klockan och vĂ€lkommen in i vĂ€rmen!
VÀlkommen! Jag tror att den hÀr trÄden Àr KS trevligaste. Brukar oftast hÄlla mig hÀr och definitivt pÄ Kobra Kai Ätminstone. Ibland vÄgar jag mig ut i den vanliga forumdelen men kommer lika fort tillbaka till tryggheten hÀr.
Du hinner lÀtt med alla tre under dagenGuld, titan eller limegulgrön sÄ hÀr pÄ en fredag, hÄller pÄ och beslutar.