• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fasiken sĂ„ bra den Ă€r alltsĂ„ 😍
8B1347F5-35F2-41D7-8C04-80E4F47F7A46.jpeg
JorÄsÄattee, vettu, jorÄsoattee...

Det blev en GD-350-1BER pÄ tredje försöket. Jag har hÄllit pÄ och jaga sedan augusti för tusan. Klockan instÀlld, vibe alarm och snabbtimer testad. Riktigt trevlig pjÀs, borde ingÄ i basgarderoben hos alla G-Shock entusiaster. Skulle sitta fint pÄ t ex @Roosterwife Passar Àven perfekt som trÀningsklocka om man kör cirkeltrÀning eller liknande.
D38D8E04-E494-4D99-8ED8-375BB295282C.jpeg

Det blev en GD-350-1BER pÄ tredje försöket. Jag har hÄllit pÄ och jaga sedan augusti för tusan. Klockan instÀlld, vibe alarm och snabbtimer testad. Riktigt trevlig pjÀs, borde ingÄ i basgarderoben hos alla G-Shock entusiaster. Skulle sitta fint pÄ t ex @Roosterwife Passar Àven perfekt som trÀningsklocka om man kör cirkeltrÀning eller liknande.
D38D8E04-E494-4D99-8ED8-375BB295282C.jpeg

Snyggt. Ser inte nÀmnvÀrt större ut Àn en vanlig square.

Fick hem en Casioak mini idag. Riktigt nöjd! :cool: Jag som gillar kontraster Ă€lskar att den stentuffa designen och det svarta caset och bandet livas upp lite av rosĂ©guldfĂ€rgade index. Tonar ner tuffheten lite. Inte heller sĂ„ stark roseguldfĂ€rg vilket tar ner blinget, och det Ă€r positivt i min vĂ€rld. Storleken Ă€r alldeles perfekt för min handled. Större Ă€n jag brukar ha, men en g-shock ska ju vara lite större. Nu har jag ocksĂ„ en anledning att hĂ€nga i den hĂ€r hĂ€rliga trĂ„den ocksĂ„. 😀

265027601_494468858555071_824911659873088527_n.jpg

Fick hem en Casioak mini idag. Riktigt nöjd! :cool: Jag som gillar kontraster Ă€lskar att den stentuffa designen och det svarta caset och bandet livas upp lite av rosĂ©guldfĂ€rgade index. Tonar ner tuffheten lite. Inte heller sĂ„ stark roseguldfĂ€rg vilket tar ner blinget, och det Ă€r positivt i min vĂ€rld. Storleken Ă€r alldeles perfekt för min handled. Större Ă€n jag brukar ha, men en g-shock ska ju vara lite större. Nu har jag ocksĂ„ en anledning att hĂ€nga i den hĂ€r hĂ€rliga trĂ„den ocksĂ„. 😀

VĂ€lkommen in hĂ€r. Har ju knappt sett dig sen din OWG-groda fick sista vĂ€rmelsen😁

VĂ€lkommen in hĂ€r. Har ju knappt sett dig sen din OWG-groda fick sista vĂ€rmelsen😁
Hahah pĂ„minn mig inte om den styggelsen, fĂ„r ptsd. NĂ€ men har haft en lite lĂ€ngre klock- och klocksnacksfasta. Blev lite mycket dĂ€r ett tag 😂 Men nu Ă€r ja tillbaka! Fler klockor pĂ„ g in, sĂ„ nu blir ni inte av med mig. đŸ‘»

VĂ€lkommen! Jag tror att den hĂ€r trĂ„den Ă€r KS trevligaste. Brukar oftast hĂ„lla mig hĂ€r och definitivt pĂ„ Kobra Kai Ă„tminstone. Ibland vĂ„gar jag mig ut i den vanliga forumdelen men kommer lika fort tillbaka till tryggheten hĂ€r. 🙂

VĂ€lkommen! Jag tror att den hĂ€r trĂ„den Ă€r KS trevligaste. Brukar oftast hĂ„lla mig hĂ€r och definitivt pĂ„ Kobra Kai Ă„tminstone. Ibland vĂ„gar jag mig ut i den vanliga forumdelen men kommer lika fort tillbaka till tryggheten hĂ€r. 🙂
Haha kÀnner igen mig. Jag hÄller mig oftast i ganska obskyra tematrÄdar och ibland kryper jag in pÄ microtrÄden eller certinatrÄden. Det hÀr kan fÄ vara ytterligare ett vattenhÄl!
HĂ€r har du förklaringen till varför vi tvingas ha en nalle i trĂ„dtiteln. Alla som hĂ€nger hĂ€r Ă€r tuffa - adderar du dessutom en tuff klocka sĂ„ gĂ„r det liksom överstyr 😬 Grattis till klockan och vĂ€lkommen in i vĂ€rmen! 🧾
Haha lĂ„ter logiskt! Är det varför du har en Bamse-nalle som profilbild ocksĂ„? SĂ„ att du inte spĂ„rar fullstĂ€ndigt? Kanske fĂ„r skaffa mig nĂ„got nalle relaterat jag med... Innan jag trillar ner i machohĂ„let fullstĂ€ndigt.🧾

Passa pĂ„ att köpa den hĂ€r MRGn innan den tar slut 😁
1639725151943.png

Ps. Jag har fÄtt dille pÄ MRG sÄ om nÄgon har en till salu sÄ hojta :angel:

Tillbaka
Topp