Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lilleman och jag provar g-shocks
Lilleman och jag provar g-shocks
Han har sin favorit G men försöker fÄ honom att förstÄ att det finns mÄnga fina. Lilleman gillar den hÀr bÀst ÀndÄ.Coolaste grabben i klassen.
StenhÄrd! Gillar min guldvariant för galenskapen, men den svarta var Ànnu vassare! GÄr den att köpa?Den svarta...
"Osynkad" GW-5000.
Blir spÀnnande att se om squaresen som Àr pÄ ingÄng kommer att gÄ att bÀra med tanke pÄ att denna enligt mitt och mÄngas tycke Àr i sÀrklass bekvÀmast av alla squares (mycket tack vare det mjuka bandet i kombination med Screwback).
Förhoppningsvis blir de ett komplement, för att jag antar att man inte kan ha för mÄnga fyrkanter?
Nu Àr den dessutom pÄtvingat synkad
StenhÄrd! Gillar min guldvariant för galenskapen, men den svarta var Ànnu vassare! GÄr den att köpa?
Edit: och negativ display
Den svarta Àr ju sjÀlvskriven iaf!Den svarta...
FrÄn wus. 3 nya modeller med vad som ser ut som nya modulen. Gissar att ingen av dom Àr screwback.
Kollar man noga Àr bÄde den gula och den blÄ snea. Vafan Casio. Gillar dock att den gula har komposit lÀnk.
Fattar inte heller. Det Àr som kejsarens nya klÀder. Ser ingen att den att den Àr sne? Det bÀsta med modulen Àr vÀl att man kan vÀnda datum och dagUj. Den blÄa var ju extremt sned och jag brukar inte kunna se sÄnt. Hur svÄrt kan det vara att fÄ det rakt?
Den nya modulen, vad har den för fÀrdigheter?
Edit: Hittade pÄ G-central.
"Bluetooth Smart, LED light, shock resistance, 200-meter water resistance, Tough Solar power, Multi-Band 6 radio wave time adjustment, world time, 1/100 second stopwatch, countdown timer, 5 daily alarms with 1 snooze alarm, multi-language day of the week label, phone finder function, flight log memory"
En halvvintage; "Shock-Viggen" frÄn -86. Inga hÀmningar med att vara sned hÀr inte
Den svarta Àr ju sjÀlvskriven iaf!
Frog idag,
FrÄn wus. 3 nya modeller med vad som ser ut som nya modulen. Gissar att ingen av dom Àr screwback.
Kollar man noga Àr bÄde den gula och den blÄ snea. Vafan Casio. Gillar dock att den gula har komposit lÀnk.
Faktiskt. Bara man kan rÀtta till modulerna. Skulle irritera ihjÀl mig.Trodde alla
Den gula i ett gult case och den blÄ i ett blÄtt...
Ingen aning. De sitter bara upphÀngda i knapparna och ska vara ganska lÀtt att rikta enligt vad det sÀgs. Lika lÀtt som att byta batteri sa nÄn i en trÄd. Har inte vÄgat mig pÄ att försöka. Skulle sÀkert ha sönder nÄt.Den snedaste nÄgonsin. Hur blev den sÄ sned?
Prova att trycka till den rÀtt. Modulerna tÄl ganska mycket. Ingen risk att nÄgot pajjar.Ingen aning. De sitter bara upphÀngda i knapparna och ska vara ganska lÀtt att rikta enligt vad det sÀgs. Lika lÀtt som att byta batteri sa nÄn i en trÄd. Har inte vÄgat mig pÄ att försöka. Skulle sÀkert ha sönder nÄt.
Ska ta mod till mig nÄn dag.Prova att trycka till den rÀtt. Modulerna tÄl ganska mycket. Ingen risk att nÄgot pajjar.