• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

IMG_20180903_190700.jpg

Prova att trycka till den rÀtt. Modulerna tÄl ganska mycket. Ingen risk att nÄgot pajjar.
Jaa! Operationen lyckades, tror jag om inte nÄgra komplikationer tillstöter:pompus: Det knepiga var inte att korrigera den... hm, clockwise sÄ att sÀga. Det var mest att trycka den med visst eftertryck Ät rÀtt hÄll. Det var knepigare att fÄ modulen parallell med boetten/glaset i djupled vilket den inte varit tidigare.
Tror Àven det ordnade sig hyfsat.

Senast Àndrad:
Jaa! Operationen lyckades, tror jag om inte nÄgra komplikationer tillstöter:pompus: Det knepiga var inte att korrigera den... hm, clockwise sÄ att sÀga. Det var mest att trycka den med visst eftertryck Ät rÀtt hÄll. Det var knepigare att fÄ modulen parallell med boetten/glaset i djupled vilket den inte varit tidigare.
Tror Àven det ordnade sig hyfsat.
Bildbevis? :)

Inte sÄ förtjust i rött och negativa displayer Àr ju sÄdÀr.

SÄ varför tycker jag att denna Àr sÄ helrÀtt?

CDFCF140-A57E-4B8C-94D0-BF2C26899B57.jpeg
18B0E009-6C6B-40A4-BB96-AF57040A629F.jpeg

Rött Àr lÀckert, men inte alla passar i fÀrgen. Jag gör det inte. PÄ dig ser det helt okay ut :)
Men klart, den röda fyrkantiga lockar ÀndÄ. Mest pg a den coola displayen.

FortsÀtter Rangman kavalkaden med en bild pÄ min.
20150708_102131.jpg

Men jag mÄste erkÀnna att efter att denna kom in i vÀrmen efter Ärets gruppinköp sÄ har Rangmanen fungerat som nattduksbordsklocka.
5035 Àr perfekt storlek, smidig, lagom diskret och fastnar inte i kottarna nÀr man leker med dem :)
IMG_20180904_083107.jpg

Tillbaka
Topp