JÀj, första G-shocken nÄnsin...
Det Àr aldrig försent. Grattis!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JÀj, första G-shocken nÄnsin...
Och lite kantarellhÀmtning med matchande klocka.
Inte ofta nÄgot i den fÀrgen sÀgs ha bra kamo! MÄste vara kul för den!Bra kamo. Akta sÄ att den inte den Äker ner i stekpannan
Den dÀr Àr sÄ jÀvla bra!
DÄ okynnespostar jag lite till dÄ.Den dÀr Àr sÄ jÀvla bra!
Snygg! GrattisJÀj, första G-shocken nÄnsin...
Riktigt snyggt armband!DÄ okynnespostar jag lite till dÄ.
Vet du vad som skiljer denna frÄn den nya som kommer med neg display?
Det verkar som om alla diggar metallversionen av G-Shock men jag Àr inte helt sÄld. Jag mÄste nog fÄ se en irl för att skaffa mig en uppfattning. Fina bilder dockDÄ okynnespostar jag lite till dÄ.
Vet du vad som skiljer denna frÄn den nya som kommer med neg display?
Ăr ocksĂ„ tveksam. VĂ€ldigt snygga och skulle i och för sig inte ha nĂ„t emot att ha en men nĂ„got av grejen för mig med G-Shock att boetten -inte bestĂ„r av en öppen metallyta över hela boetten. KĂ€nns inte lika robust.Det verkar som om alla diggar metallversionen av G-Shock men jag Ă€r inte helt sĂ„ld. Jag mĂ„ste nog fĂ„ se en irl för att skaffa mig en uppfattning. Fina bilder dock
Ăr ocksĂ„ tveksam. VĂ€ldigt snygga och skulle i och för sig inte ha nĂ„t emot att ha en men nĂ„got av grejen för mig med G-Shock att boetten -inte bestĂ„r av en öppen metallyta över hela boetten. KĂ€nns inte lika robust.
Men en GW-5000 skulle fresta mig svÄrt. Har bara inte ramlat pÄ nÄn Ànnu sÄ det blivit av. De har vÀl en hÄrd yteloxering vad jag förstÄr.
Jag slog till pÄ en sÄn hÀr rackare, kunde inte lÄta bli i affÀren.
Tack för detaljerade svar!!! Hade nÀÀÀÀstan en TFC-1 inom rÀckhÄll nÀr den kom men den slank ivÀg. FÄr kanske bli den andra som lite plÄster pÄ sÄretModulen lÀr ju vara den samma sÄ det Àr ju sannolikt endast kosmetiska skillnader utöver display & förpackning (TFC-1 levereras i en Porter vÀska med plats för fem klockor).
I huvudsak antar jag att det Àr:
- TFC-1 Ă€r mörkgrĂ„ (âgunmetalâ) och inte svart som GD-1
- TFC-1 Àr 35 year anniversary modell (sÀrskild caseback), gissar att GD-1 inte har det
-TFC-1 Àr limiterad till 500 ex, GD-1 blir olimiterad antar jag
Tack! Har sett den i 2 butiker och detta var den sista i en av dom pÄ display.Grattis till ett bra val! Har affÀrer den modellen pÄ display?
Var ute och plockade chili och fick lite feeling
NyanlÀnd och tvÄngssynkad.
Snyggt! Vackert pÄ komposit lÀnk! FÄr ta och köpa mig en!Var ute och plockade chili och fick lite feeling
Grattis!
Klart en av casios snyggaste. Jag har en sjÀlv.
Den kÀnns riktigt bra, inte jÀttestor skillnad mot pÄ vanlig. Screwbacken Àr ju lite tyngre men tycker inte att den blir topptung iaf.Nice med bull bars!
Hur kÀnns lÀnken pÄ screwback? Har inte kommit mig för att testa Ànnu.