• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Magnussons ur, listpris. Jag frÄgade inte ens om det fanns fler jag var bara glad att jag slapp betala dubbla priset pÄ ebay för nÄgot som kanske Àr fake..
Fanns en röd glx 5600 ocksÄ.

En sista idag pÄ nya kvartetten.
DSC_1237.JPG

Magnussons ur, listpris. Jag frÄgade inte ens om det fanns fler jag var bara glad att jag slapp betala dubbla priset pÄ ebay för nÄgot som kanske Àr fake..
Skumt, nÀr jag var i kontakt med Klockmaster Globen sÄ kontaktade dom Casio i Tyskland och fick svaret att Skandinavien fick nÄgon fördelning av den... o_O

Det borde ligga nÄgot mer ex i nÄn klockmonter i sverige. Jag la ut en köpes annons hÀr pÄ ks och ungefÀr 30min senare fick jag ett tips pÄ pm om denna som lÄg i gbg.
Klocksnack rules! :)

Den sidan hÀnvisade klockmaster till för modeller som finns för svenska marknaden..

Jag hade kontakt med dom i Maj..

Fick ju Ă„ andra sidan tag i ett ex i alla fall.. :)

Det borde ligga nÄgot mer ex i nÄn klockmonter i sverige. Jag la ut en köpes annons hÀr pÄ ks och ungefÀr 30min senare fick jag ett tips pÄ pm om denna som lÄg i gbg.
Klocksnack rules! :)
Är det pĂ„ nĂ„got sĂ€tt hemligt vad du köpte den för och vart den finns? Annars fĂ„r du gĂ€rna dela med dig av informationen.

Är det pĂ„ nĂ„got sĂ€tt hemligt vad du köpte den för och vart den finns? Annars fĂ„r du gĂ€rna dela med dig av informationen.

https://www.casio-europe.com/se/produkter/armbandsur/g-shock/dw-5635c-4er/
Listpris 1798kr

Vad snackar du om? Den var ju vrÄlsnygg. Kul att de har med en groda i belysningen. Tycker att det Àr en detalj som hamnat i skymundan. Finns mÄnga Àldre som har snygga bilder i belysningen. Hoppas pÄ ett uppsving.
Belysningen Àr cool men det Àr ju grodor överallt: i "ögat", pÄ skruvarna, bandet och pÄ keepern utöver den pÄ baksidan.

Tillbaka
Topp