Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag vill ju ha sÄdan dÀr rolig vit text och hÄl i lÀnken.Köp min titansquare istÀllet. Jag tror det Àr dags att slÀppa den!
Vart har ni fÄtt denna info frÄn? AlltsÄ att det skulle vara ip och inte DLC pÄ bezeln. Jag tycker det lÄter vÀldigt konstigt.Det Àr IP pÄ bezel och DLC pÄ resten. Precis som TB.
Det stÄ hÀr tex.Vart har ni fÄtt denna info frÄn? AlltsÄ att det skulle vara ip och inte DLC pÄ bezeln. Jag tycker det lÄter vÀldigt konstigt.
Och familjen tycker att du Àr fullt normal nÀr du dukar upp ditt julgodis?Kamouflage
JÀkla tjusigt! Det Àr sÄna smÄ detaljer som gör detGod Jul pÄ er, pimpade bezelen med lite guldtext
Tackar, ja nu Àr det som att de var gjorda för varandra frÄn börjanJÀkla tjusigt! Det Àr sÄna smÄ detaljer som gör det
Helt rÀtt, alla behöver en. SÀrskilt @roosterman tror jag.Jag vill ju ha sÄdan dÀr rolig vit text och hÄl i lÀnken.
Köp min titansquare istÀllet. Jag tror det Àr dags att slÀppa den!
Ser ut att behöva en sydvÀst i snöyran?Och sÄ kom det fram en julefÄle oxÄ
Fast han bor i sydost??Ser ut att behöva en sydvÀst i snöyran?
Lite udda. MÄste ju vara för att man vill kunna fÄ bezeln sliten lÀttare för en cool look. Det gÄr ju att fÄ DLC blankt om man vill.Det stÄ hÀr tex.
Mech-inspired G-Shock GMW-B5000TVA-1 Titanium Virtual Armor watch is unlike any other full metal square - G-Central G-Shock Fan Site
The G-Shock GMW-B5000TVA-1 Titanium Virtual Armor edition stands apart from other GMW-B5000 models, with a label-heavy mech-inspired design and a new grillwww.g-central.com