Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SÀkert beror pÄ vikten. Det skiljer nÀstan 100g mellan dem.
Jag var fan sÀker pÄ att stÄlisen var mindre Àn min svarta men jag ser ingen skillnad. Den svarta sitter skönare men det kanske enbart beror pÄ vikt?
Sant. Gummi Ă€r ju alltid skönt ocksĂ„. Ăr sugen pĂ„ TVA1, men oklart om jag kommer gilla den. AnvĂ€nder aldrig lĂ€nkstĂ„lisen men min svarta pĂ„ gummi gillar jag.Ăr det inte lite skillnad pĂ„ hur första lĂ€nken och gummit beter sig mot bezel ocksĂ„?
@yonsson
Försökte hitta en bild men det var svÄrt. Det fÄr duga med denna. GM-S5600 Àr den mindre varianten till höger.Det dÀr sÀger mig inte mycket. Orkar aldrig lÀra mig referenserna.
Jag diggar den skarpt men gillar inte lĂ€nk, sĂ„ den kommer bara att ligga o samla damm om jag skulle köpa den.Sant. Gummi Ă€r ju alltid skönt ocksĂ„. Ăr sugen pĂ„ TVA1, men oklart om jag kommer gilla den. AnvĂ€nder aldrig lĂ€nkstĂ„lisen men min svarta pĂ„ gummi gillar jag.
TitanlÀnken kÀnns som kombilÀnken och Àr rÀtt skönt att bÀra. Hela klocka vÀger sÄ lite sÄ den nÀstan försvinner pÄ handleden.Jag diggar den skarpt men gillar inte lÀnk, sÄ den kommer bara att ligga o samla damm om jag skulle köpa den.
JasÄ det var sÄ bra pris pÄ dom, kul att det blev ett köpJepp, Var inte meningen att jag skulle knipit tre, men bidde sÄ.. 2,1k inkl frakt Tack @Anton E för tipset
Jepp, samma sÀljare
Du kan enkelt stÀnga av blÄtand sÄ slipper du det bekymret. DÄ blir det synk mot masterna istÀllet.Kanske dÀrför? LÄter lite mÀrkligt med tvÄ olika behandlingar pÄ samma stycke men det gÄr ju lösa om man vill.
Det finns inga schyssta titan-squarepants utan blÄtand va?
Min i Camo Àr vÀl vÀnstra varianten?Försökte hitta en bild men det var svÄrt. Det fÄr duga med denna. GM-S5600 Àr den mindre varianten till höger.
JeppMin i Camo Àr vÀl vÀnstra varianten?
Köp min titansquare istÀllet. Jag tror det Àr dags att slÀppa den!GMWB5000TVA1 listar tydligen 18 papp i Sverige. Fy fan.
Den dÀr Àr rÀÀlig pÄ ren skÄnska!!!
Den Àr najs
Skulle göra sig grymt bra som hkp-pilotklockaDen dÀr Àr rÀÀlig pÄ ren skÄnska!!!
Jag vet, jag kör alldeles för ofta med svart. Lite trÄkigt faktiskt!Skulle göra sig grymt bra som hkp-pilotklocka
Bara att ge sig pÄ fÀrgernaJag vet, jag kör alldeles för ofta med svart. Lite trÄkigt faktiskt!
En sÄdan rastasquare Àr ganska nice faktiskt. FÄr se fram Ät sommaren kanske!Bara att ge sig pÄ fÀrgerna
KlÀ om en Rangeman eller nÄt till att börja med till exempel
Ligger det inte en sÄn pÄ K&S nu??En sÄdan rastasquare Àr ganska nice faktiskt. FÄr se fram Ät sommaren kanske!
Jag ogillar kombilÀnken lika mycket som @roosterman gillar den. Han har köpt alla minaTitanlÀnken kÀnns som kombilÀnken och Àr rÀtt skönt att bÀra. Hela klocka vÀger sÄ lite sÄ den nÀstan försvinner pÄ handleden.